urakkamies kirjoitti:Pitäs varmaan koittaa taas kepillä jäätä, ihan vain huvikseen, eipä ykskään ole mulle vielä lämmenny.

urakkamies kirjoitti:Pitäs varmaan koittaa taas kepillä jäätä, ihan vain huvikseen, eipä ykskään ole mulle vielä lämmenny.

Näimpä. Ite en oikeestaan halua netissä puhua/kirjotella. Skype nyt on eriasia kavereihin kesken, mutta kyllä minä mielummin naamatusten puhun kaikkien kanssa.Diesel Power kirjoitti:Kasvotusten aina parempi, tosin helpompi se on kirjotettuna sanoa, suomalainen mies kun ei tunteistaan paljoo puhu.

Mut yhessä vaiheesa ei meinannu toimia.
 Mut yhessä vaiheesa ei meinannu toimia.  Mut nyt se toimii entistäki paremmin!
 Mut nyt se toimii entistäki paremmin! 

Kiva kun itekkin tietäsin asiasta.
 Kiva kun itekkin tietäsin asiasta.  Jotain toi serkku kesällä "tenttas" asiasta, mut sanoin kyl mielestäni selvästi et semmosta ei löydy.
 Jotain toi serkku kesällä "tenttas" asiasta, mut sanoin kyl mielestäni selvästi et semmosta ei löydy.  Noo, tokkopa tuo niin vaarallista on.
 Noo, tokkopa tuo niin vaarallista on.

Eipä tietenkään. Eipä kiikariskaa enää ketää oo.jiitu kirjoitti:Äläpä ny hätäile, tuossa iässä ei ole vielä mikään kiire.

Näin faija sanoi aikoinaa mulle.
 Näin faija sanoi aikoinaa mulle.  Ja hyvin on paikkansa pitäny, ei noita naisia kannata ottaa nii vakavasti aina.
 Ja hyvin on paikkansa pitäny, ei noita naisia kannata ottaa nii vakavasti aina.
Kaverille kanssa.Advance173 kirjoitti:Mitenkä tyttis voi olla lainassa?

Lainassa kaverilla ei saatana nyt kyllä repesin.
 Lainassa kaverilla ei saatana nyt kyllä repesin.  Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.
 Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.NäimpäAdvance173 kirjoitti:Mahikset tuntuu nyt aika olemattomilta, syynä varmaankin ujous.

Vittu te savolaiset ootte välillä outoja.URSUSkuski kirjoitti:

Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.
Tuossa ursuskuskissa on kyllä muutaki outoo ku tää savolaisuus mutta ei anneta sen häritä tätä aihetta.Aecel kirjoitti:Vittu te savolaiset ootte välillä outoja.URSUSkuski kirjoitti:

Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.

Ymmärrä nyt että tuola on vaihtoehto "lainassa" ja se tarkoittaa esim. että enpä tiedä mitä tulee mutta kokeillaan tai että epäilen ettei kauan kestä.Advance173 kirjoitti:Mitenkä tyttis voi olla lainassa?

Sanoo 14v ohtonen.Ohtonen kirjoitti:Ruzi: "miksi vittu nää 12-13 vuotiaat murehtii NAISASIOITA. tekis mieli sanoa että ku ei teillä ees karvat kasva ja murehitte tuollasia, saatikka murrosikäkää oo alkanu nuilla"
Aha voipipakai mussa sitten ollakkin.V A valmet kirjoitti:Tuossa ursuskuskissa on kyllä muutaki outoo ku tää savolaisuus mutta ei anneta sen häritä tätä aihetta.Aecel kirjoitti:Vittu te savolaiset ootte välillä outoja.URSUSkuski kirjoitti:

Lainassa kaverilla ei saatana nyt kyllä repesin. Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.