Lagaa rehun kippaamisen jälkeen

Ongelmia? Ei hätää kysy täällä.
Valtra6250
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Lagaa rehun kippaamisen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

Eli mulla on aika outo ongelma.. Meen siis pelaa normaalist, ajan rehua, vien rehukuorman rehusiiloon, sen jälkeen kun oon kipannut ja lähen ajaa traktorilla, lagaa koko ajan perhanasti vaikka normaalisti ei lagaa pahasti. Jotta pääsisi lagaamisesta eroon, pitää tallentaa ja poistua pelistä. Kun siis tallennan ja yritän mennä valikkoon, peli kaatuaa ja tulee virheilmoitus jossa on jotain tälläistä: unexpected error occured tai en muista mitä siinä lukee.. Mistäköhän tämä johtuu, kun rehukuorman kippaamisen jälkeen siis alkaa lagaamaan ja sen jälkeen kun tallennan ja poistun, se kaatuaa ja tulee se virhe. Jos se on kartasta kiinni niin kartta on Flatlands 2
Kuva
Exelboy
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: Lagaa rehun kippaamisen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Exelboy »

Valtra6250 kirjoitti:Eli mulla on aika outo ongelma.. Meen siis pelaa normaalist, ajan rehua, vien rehukuorman rehusiiloon, sen jälkeen kun oon kipannut ja lähen ajaa traktorilla, lagaa koko ajan perhanasti vaikka normaalisti ei lagaa pahasti. Jotta pääsisi lagaamisesta eroon, pitää tallentaa ja poistua pelistä. Kun siis tallennan ja yritän mennä valikkoon, peli kaatuaa ja tulee virheilmoitus jossa on jotain tälläistä: unexpected error occured tai en muista mitä siinä lukee.. Mistäköhän tämä johtuu, kun rehukuorman kippaamisen jälkeen siis alkaa lagaamaan ja sen jälkeen kun tallennan ja poistun, se kaatuaa ja tulee se virhe. Jos se on kartasta kiinni niin kartta on Flatlands 2
Mulla tulee kans joskus tuo, mutta otin Valtra N121 pois niin heti toimi vähä paremmin.
Kuva
Valtra6250
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

Ei mulla oo muita modeja ku yks valmet, JF FCT 1050, ne johnston/woods rehukärryt ja sitte se Claas niittokone minkä joku oli skinannut elhoksi.
Kuva
Jartsa_84
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Viesti Kirjoittaja Jartsa_84 »

Mulla tekee kans samaa. Vika voi olla siilossa, kartasta voi puuttua joku tärkeä modi kansioon kuuluva triggeri... Siinä muutama.
Farming specs:
Intel core i7 4790s
memory 8Gt DDR3 1866 mhz
nvidia geforce gtx1050Ti 4gb
Thrustmaster 300rs for steering
Thrustmaster th8a shifter for shifting
logitech rumblepad for logging
logitech extreme 3d for frontloaders
Trackir 5 for looking :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Apu & tuki”