LS-FIN tulevaisuus

Muiden ohjelmien ohjeet, oppaat, vinkit ja ratkaisut.

FS-Uk lopetti pitäisikö LS-FInin?

Kyllä
9
5%
Ei
173
95%

Ääniä yhteensä : 182

Re: LS-FIN tulevaisuus

ViestiKirjoittaja Tate_FIN » 07.03.2020 14:10

Mie kannatan foorumin säilyttämistä lähes nykyisellään.

Olen kohta 50 vuotias eläkeläinen ja pelaan paljon pelejä. Osaltaan tietysti johtuu tuosta eläkkeelle joutumisesta noin 10 v sitten. Farmisimuja olen pelaillut varmaankin ensimmäisestä versiosta alkaen. Täällä foorumilla olen sillointällöin käynyt yleensä etsimässä jotain modia taikka apuja johonkin modi ongelmaan. Tuo kiusaaminen ja "kettuilu ilmapiiri" on pitänyt tällä voorumilla vierailuni vähäisenä.

Elikäs olen RiskyP kanssa samaa mieltä foorumin korjaus ehdotusten kanssa.

ps. Aivoinfarkti on perseestä
Sunkhan sole mikhän
Tate_FIN

ViestiKirjoittaja hydroturbo » 19.03.2020 14:45

Itsekin olen täällä ollut melkein kymmenen vuotta. Kannatan foorumin mainostamista, että tänne saataisiin uutta porukkaa ja uusia modaajia. Nykyään suurinosa foorumin käyttäjistä alkaa olemaan jo siinä iässä, että eletään elämän kiireisimpia aikoja.
Kuva <-------kiitoksia käyttäjälle synttärilahjasta!

Oma maa massikkaa :D
hydroturbo

ViestiKirjoittaja Teho_Peura » 22.03.2020 20:20

Onhan se harmillista että tämä foorumi alkaa olemaan hiljainen mutta ei ihme kun suurin osa suomalaisista FS modaajista ovat menneet eteenpäin elämässään ja nuoremmat henkilöt ei tiedä tämän foorumin olemassaolosta. Vähän vanhemmat käyttävät vielä foorumeita, kuten esimerkiksi Opel Club Finland on todella aktiivinen foorumi (toki autoilijoita on enemmän kuin FS pelaajia mutta silti). En kannata foorumin sulkemista mutta loppu taitaa olla lähellä Smoker
Teho_Peura

Edellinen

Paluu Muut ohjelmat