Enkä, Usko että Urakkamiestä haittaa tämän ingamen jakoon laitto.

Modelli, tekstuurit ja ingame Urakkamies, Uus ingame Valmetkuski
![]() | Lataa tästä... |
Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

![]() | Lataa tästä... |

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

![]() | Lataa tästä... |
Viesti Kirjoittaja urakkamies »
Palaa sivulle “New Holland, Ford & Fiat”
Tänään on 28.06.2026 14:54
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)

