oikea>vasen - vasen>oikea ja kävi näin kun lähdin testaamaa.
renkaat suorassa näyttää ihan on
Viesti Kirjoittaja URSUSkuski »
Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”
Tänään on 24.06.2026 22:47
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)


