Nonii eli minä ja tuuttimies (martti) tehää plokii ahtaanmaassa. Meillä on omat tilat mutta minä autan aika paljon Martin tilalla. Koska hänellä on iso lehmä/vilja tila. Ja minulla pieni viljatila minulla on kalustona John deere 6410SE,3siipiset paluu-aurat,paalain,paalin keräin,3metrinen kylvin ja äes. Martilla on TX65 jolla minä puin lähinnä ainoastaan.
 ja Martti pui comia c6:sella. Ja sitten hänellä on valmet 702s,potila340,vääderin kylvin, valtrat140,5-siipiset paluu aurat,lietekärry,kuivapaskakärry,apevaunu ja minun jd 1610 on Martin tilalla. Nii ja minun tila oli Ylämaan tila ja martin tila oli Alamaantila.
 ja Martti pui comia c6:sella. Ja sitten hänellä on valmet 702s,potila340,vääderin kylvin, valtrat140,5-siipiset paluu aurat,lietekärry,kuivapaskakärry,apevaunu ja minun jd 1610 on Martin tilalla. Nii ja minun tila oli Ylämaan tila ja martin tila oli Alamaantila.

tänään alotettii niitto ja paalaus. Koneet pysy ehjänä. Ja kaikki meni aika hyvin. Ja aattelin laittaa tämän rehu pellon viljelyn. Koska minä ostin eilen oman puimurin. Ja se selviää puinti päikkärissä. Jos tätä kukaan lukee.
  tänään alotettii niitto ja paalaus. Koneet pysy ehjänä. Ja kaikki meni aika hyvin. Ja aattelin laittaa tämän rehu pellon viljelyn. Koska minä ostin eilen oman puimurin. Ja se selviää puinti päikkärissä. Jos tätä kukaan lukee.   No joka tapauksessa itse tarinaan.
  No joka tapauksessa itse tarinaan.

Laita yv jos löydät mapista jotain mikä häirittee
  Laita yv jos löydät mapista jotain mikä häirittee 

BLOKIIN (--
 BLOKIIN (--