Nyt ollaan nesteessä!
Taisi Laajakankaan editoinnit kadota bittiavaruuteen... Eilen toimi ongelmitta tallensin ja suljin ohjelman niin tänään GE herjaa "error while loading i3d file" onko kellekkään tuttu tilanne? Oliko tämä sitten tässä?
sipe kirjoitti:Nyt ollaan nesteessä!
Taisi Laajakankaan editoinnit kadota bittiavaruuteen... Eilen toimi ongelmitta tallensin ja suljin ohjelman niin tänään GE herjaa "error while loading i3d file" onko kellekkään tuttu tilanne? Oliko tämä sitten tässä?
Se voi olla jonkun objektin vikakin. Ittellä ainakin teki tuota, kun olin käyttänyt yhtä tiettyä objektia. Ja itse en ainakaan saanut sen jälkeen sitä enää auki..
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Joo itsekkin epäilen että jokin objekti tän nyt sekoitti. Onko mitään keinoa saada tuota korjattua ettei tartteis palata edelliseen "varmuuskopioon" 4pv työ on nyt tuossa kiinni ....
Mulla ollut tuo sama juttu muutaman kerran. Kerran sen teki jokin objekti ja kerran tallensin ja löin läppärin luukun kiinni ja seuraavalla kerralla en saanut enään auki. Harmi juttu tuommonen! Mutta välillä on alamäkeä ja välillä ylämäkeä! Kyllä se siitä! Tsemppiä!
Error: UVs out of range [-8,8] sawmillRollers_lod1'.
Error: UVs out of range [-8,8] sawmillRollers_lod0'.
Error: UVs out of range [-8,8] pine27mLod0Shape'.
Error: UVs out of range [-8,8] tor_gross_linksShape'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID2'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID332'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID2.001'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID15'.
Error: UVs out of range [-8,8] lightholderShape'.
Error: UVs out of range [-8,8] default_crete_crete_roof1_dds'.
Error: UVs out of range [-8,8] spruce40mLod0Shape'.
Error: UVs out of range [-8,8] stallShape3'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID2.001'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID28'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID1297'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID362'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID133'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID10'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID76'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID106'.
Error: UVs out of range [-8,8] trogShape2'.
Error: UVs out of range [-8,8] tor_gross_rechtsShape'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID215'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID1097'.
Error: UVs out of range [-8,8] ID151'.
Error: Parse error in 'C:/Users/sipe/Desktop/Pelit/FS15/Laajakangas/map/map01.i3d' at line 925014. mismatched tag.
Koita sillai että avaat giantsin sieltä mihin asennettu ja sit avaat sen i3d tiedoston. Mulla ainaki autto. Aina ennemmi käytin "avaa sovelluksessa" toimintoa.
APUVA! Nyt meinaa palaa käpy ihan tosissaan... En saa tätä toimii millään ilveellä.http://www.modhoster.com/mods/betonmischan-funktion Oisko jollain vinkkiä? Jos joku on tän saanu toimiin niin YV:llä vois vinkata!!! KIITOS!!
Komialta näyttää, pystytkö laittamaan hiekan/soran myynti triggerin niin johonkin tielle että pystyisi vetämään siihen "soramaton"
eli pystyisi ajamaan myös hiekkaa tiehen.