TwiXi on ollu aina semmone uubelo.VALTRABEST54 kirjoitti:Vittuku säikähin. Lensin tuolilta.![]()
![]()

TwiXi on ollu aina semmone uubelo.VALTRABEST54 kirjoitti:Vittuku säikähin. Lensin tuolilta.![]()
![]()
Elkääs nyt pojat (siis tytöt). Onneks ite vaan avasin linkin mut en kattonuFarmari344 kirjoitti:TwiXi on ollu aina semmone uubelo.VALTRABEST54 kirjoitti:Vittuku säikähin. Lensin tuolilta.![]()
![]()
Mulla oli asconas sama vika. Kätevä oli ku ei tarvinu käysää käyttää peltorallisEzmo kirjoitti:Mulla oli Kadetissa paineventtiili rikki, niin takarenkaat meni hiekallakin lukkoon, kun paino jarrua.
Jännä, kun katastuksessa sitä ei huomaa, että se on rikki.maatila kirjoitti:Mulla oli asconas sama vika. Kätevä oli ku ei tarvinu käysää käyttää peltorallisEzmo kirjoitti:Mulla oli Kadetissa paineventtiili rikki, niin takarenkaat meni hiekallakin lukkoon, kun paino jarrua.Harmi että mulla meni se venttiili liian myöhää paskaks ,myin pois sen perkeleen ku yksin saanu sitä ikkää käyntii ku loppuajasta sai aina rattorilla vettää sen käymää ku akku oli jo ni lopussa ja se veteli välillä lahjakkaasti ilmoja.
Missä kohtaa?-Tukkijätkä kirjoitti:Kuseeko nuo prossun kellot?
Tuosta Intel Core i7-3770k 3.50GHz .Ännä kirjoitti:Missä kohtaa?-Tukkijätkä kirjoitti:Kuseeko nuo prossun kellot?
No se kuuluu tuon rosessorin nimeen, niin sen takia lukee, alempana näkyy oikea kellotaajuus.-Tukkijätkä kirjoitti:Tuosta Intel Core i7-3770k 3.50GHz .Ännä kirjoitti:Missä kohtaa?-Tukkijätkä kirjoitti:Kuseeko nuo prossun kellot?
Tapista 260, mutta ei se mitää tiellä jaksa, tynä 6 vie nii rutosti tehoo..ferkuson kirjoitti:Ja aika tehoton tosta kultivaattorin (?) koosta päätellen
Mitä vikaa siin ilmastoinnis o? Toisis ees ooo sellasta.Killerhangar kirjoitti:Valmetin/Valtran insinöörit eivät vaa tajunnee että Ilmastoinnin olis voinut aikoinaan laittaa siisti siihen koppii eikä nii hitonn rumasti... VV, menee runkkaamaan sille tee-valmetilles tai tee jotain muuta ku hauku muita merkkejä koko vitun ajan...
KRHM, 6610 löytyy. Eikä tarvinnu pistää siihe MkII koppiin sellasta 3 metrin levikettä mihin sen sais. On hienosti siellä niitten lippojen alla piilossa...valtravalmet kirjoitti:Mitä vikaa siin ilmastoinnis o? Toisis ees ooo sellasta.Killerhangar kirjoitti:Valmetin/Valtran insinöörit eivät vaa tajunnee että Ilmastoinnin olis voinut aikoinaan laittaa siisti siihen koppii eikä nii hitonn rumasti... VV, menee runkkaamaan sille tee-valmetilles tai tee jotain muuta ku hauku muita merkkejä koko vitun ajan...
Missä raktorissa on joku levike katossa ilmastoinnille?Killerhangar kirjoitti:KRHM, 6610 löytyy. Eikä tarvinnu pistää siihe MkII koppiin sellasta 3 metrin levikettä mihin sen sais. On hienosti siellä niitten lippojen alla piilossa...valtravalmet kirjoitti:Mitä vikaa siin ilmastoinnis o? Toisis ees ooo sellasta.Killerhangar kirjoitti:Valmetin/Valtran insinöörit eivät vaa tajunnee että Ilmastoinnin olis voinut aikoinaan laittaa siisti siihen koppii eikä nii hitonn rumasti... VV, menee runkkaamaan sille tee-valmetilles tai tee jotain muuta ku hauku muita merkkejä koko vitun ajan...