Sinuna en taas puhuis.... Sulla ei taas viime aikoina oo ollunna noita naissuhteita.Pelaruzi kirjoitti:No jortikkamies tykkää vaa jortikasta, ei sille voi mitää.

Sinuna en taas puhuis.... Sulla ei taas viime aikoina oo ollunna noita naissuhteita.Pelaruzi kirjoitti:No jortikkamies tykkää vaa jortikasta, ei sille voi mitää.
Tees uus pakoputki.Riku123 kirjoitti:Mieluusti metallipuolen esim: traktoreihin liittyviä juttuja. Olen tehnyt sivurajoittimet ja työkalulaatikon jontikkaan
Tee Kärryn jalka tai no en mää tiiä minkälainen rattori teillä on..Riku123 kirjoitti:Mieluusti metallipuolen esim: traktoreihin liittyviä juttuja. Olen tehnyt sivurajoittimet ja työkalulaatikon jontikkaan
Vittu te ootte hauskoja.Tuppurainen kirjoitti:http://fotokristall.narod.ru/mov0001.swf
Vetokolomio.Riku123 kirjoitti:Keksikeepäs mitä tekisin huomenna teknisen tunnilla.
No mistäköhä sä tiijät mut naisasiosit? Emmä tääl niit tuu kertoo et hei mullo ny nainen tjsp..Johndeeremiesv3 kirjoitti:Sinuna en taas puhuis.... Sulla ei taas viime aikoina oo ollunna noita naissuhteita.Pelaruzi kirjoitti:No jortikkamies tykkää vaa jortikasta, ei sille voi mitää.
Mutta naurattaa silti.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Vaikuttas vähä siltä....
Tuppuraine: EI yhtään vanha juttu?
Nii mutta et silti tiijä. ^^ Olikse sunki "suhe", etse sai tietää et tykkäätt miehistä nii siks tuli 1vko pääst ero. ::D Siinäki molin oikias.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Vaikuttas vähä siltä....
Etpä ollu, muijja vaa petti, huomasin vaa ku kaveri sano ja sillä oli kuva josa se oli kyläl pusuttelemas toise kas....Pelaruzi kirjoitti:Nii mutta et silti tiijä. ^^ Olikse sunki "suhe", etse sai tietää et tykkäätt miehistä nii siks tuli 1vko pääst ero. ::D Siinäki molin oikias.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Vaikuttas vähä siltä....
Mä en jaksa tällästä paskaa jauhaa.Pelaruzi kirjoitti:Mite täs voi olla OT, koska otsikos lukee vapaa sana? Voi epin.
Sitä minäki.Pelaruzi kirjoitti:Mite täs voi olla OT, koska otsikos lukee vapaa sana? Voi epin.
Voitha sä luovuttaa ja antaa voiton mulle.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Mä en jaksa tällästä paskaa jauhaa.Pelaruzi kirjoitti:Mite täs voi olla OT, koska otsikos lukee vapaa sana? Voi epin.
K, Saat 12 päkin es. Hintaan 7,90e.Pelaruzi kirjoitti:Voitha sä luovuttaa ja antaa voiton mulle.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Mä en jaksa tällästä paskaa jauhaa.Pelaruzi kirjoitti:Mite täs voi olla OT, koska otsikos lukee vapaa sana? Voi epin.
Cittaris oli 5,95.Johndeeremiesv3 kirjoitti:K, 12 päkin es. Hintaan 7,90e.+ alv
Tulit taavista ja Peeveestä puhumaan? VAIKO TEESTÄ?valtravalmet kirjoitti:Ebin juttu pelarus.![]()
mutta lopetetaa tää ootee ja mennää asiian.
ei vaa halua puhua, ku kuitenki tahallaa sanonu et alakko ja sitte ollu niiku et ois sen kans.Pelaruzi kirjoitti:Mite täs voi olla OT, koska otsikos lukee vapaa sana? Voi epin.
Sulla kokemusta.ValuXi kirjoitti:Pettämine on yleensä sitä että laitetaa muna toisen pilluun ku sen kenen kaa on.