Kiusaaminen yleisesti
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Kiusaaminen yleisesti
Kaveri aina välillä vittuilee ku miulla on eri merkkinen mopo.
Ja sit vielä sen perusteella haukkuu paskaks vaikka molemmissa sama kone ym... Kerran tongin lompakkoani ja löysin sieltä mopon rekisteriotteen. Sit ihan vitsillä heitin et paljolla ostat. Se vaan et en mä tommosta ongelma jätettä itelle haluu.
Vaikka paremmassa kunnossa tuo miun mopo on ku sen.
Eikä kyseinen kaveri etes tiiä mopoista paljon paskaakaa. 

Made by: Jespa
-
Aku
- Kielet: Suomi ja heikko Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aku[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kuulostaa hyvin tutulta.Diesel Power kirjoitti:Kaveri aina välillä vittuilee ku miulla on eri merkkinen mopo.Ja sit vielä sen perusteella haukkuu paskaks vaikka molemmissa sama kone ym... Kerran tongin lompakkoani ja löysin sieltä mopon rekisteriotteen. Sit ihan vitsillä heitin et paljolla ostat. Se vaan et en mä tommosta ongelma jätettä itelle haluu.
Vaikka paremmassa kunnossa tuo miun mopo on ku sen.
Eikä kyseinen kaveri etes tiiä mopoista paljon paskaakaa.

Asus Z87-A | Haswell i5-4670K | R9 280x | Kingston 2x4GB | Western Digital 1TB | XFX 550W | Windows 8.1
Ls11Suomimodit | YouTube: HemuliProduction
Minua kiusttaiin heti eskarista asti viidenteen luokkaan, kunnes meni hermot, muutimme eri kaupunkiin kiusaamisen ja vanhempien eron takia. Noh kiusaaminen oli syrjimistä, lyömistä, ja eniten ärsytti se kun kaikki haukkuivat esim. traktoripelleksi, maalais juntiksi ja onhan niitä paljon lisää mutta niistä sen enempää. Johtui siitäkun pidin traktoreista ja matikan vihko oli täynnä vallun kuvia. Ja myöskin arpinaamaksi kun olen jouttunnut vuonna 2007 pahaan talvella olleeseen kolariin ja käsi murtui ja arvet naamassa...
. No kyllähän kakki on ok kuten se käsi
mutta arvista ei taira ikinä päästä eroon...
. Toivottavasti ymmärrätte kuinka typerää on kiusata, syrjiä, lyödä/potkia jne.
-
Maankääntäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Kaippa seki o kiusaamist et haukutaan maalaisjuntiks. Oon tottunu siihe enkä kiinnitä muiden sanomisiin mitenkään huomiota. Enkä mää mikkää juntii oo jos ajelen traktoril ja teen töitä traktorilla. Ja eikös Face oo sen takia että sielä kerrotaan ittestään.?