Ännä kirjoitti:Kuka vittu jaksaa repiä koneistansa päälle kolmiasataa heppaa? Tietäähän sen että ei pitemmän päälle kestä, jos vakiona on alle 200hv. Kyllä semmosen pienen optimoinnin millä saa tehon kasvamaan ja kulutksen pienemään ymmärtää, mutta huomaa kyllä jotta tekemisen puutetta pahasti jos pitää raktoreita ruuvamaan "MEILLÄ ON TEHOKKAAMPI RAKTORI KU TEILLÄ!!!
Tuskimpa tuo jaksamisesta on kiinni, mutta juttuhan on se, että tietyissä hommissa sitä tehoa tarvii.
Turvekonneissa jyrsimiseen ja ruuvaamiseen, mutta tuossa tosiaan ei oo mitään järkeä, että kilpaillaan siitä, että kumpi on tehokkaampi rattori.
Ja tuskimpa ne rattorit kestää, jos ei muuta tehä ku ruuvia käännetään.
Ku sitää ruuvia kääntää, ois hyvä kans ne suuttimet vaihtaa.
Sitte vielä kaikki helvetin kierrostenlisäykset ynnä muut, hohhoijaa.
On se hienoa jostaki hikisestä vm. 20532342354534 repiä reippaasti päälle 3000 kiekkaa.
Mutta oma mielipide tästäkin asiasta on se, että ostaa kerralla tarpeeksi ison rattorin, niin ei tarvi turhaa värkätä näitten viritysten/ niiden seurausten kans leikkiä.
Terzi: Riittää vallan mainiosti tuo 215 hepoa siihen teijän paskavaunun vetohon, tai sitte teilläpäin on jotaki pystysuoria mäkiä.
TAI SITTE NYYKKÄRI ON MOPo RATTOMI!!I!!!