Tässä oon iltasin käyny kesantoja niittämässä kaikkiaan 10ha.

Ärsyttäviä nämä sarkapellot.

Ja sitten oli joku tunari ajanu naapurin havut keskeltä peltoo ja poikkipäin,oli mukava niittää ku aina piti hiljentää noihin uriin.

No me kylvetään se herne ja hoidetaan ruiskutukset tarvittaessa. Sitte tehtaalta tulevat vaan puimaan sen herneen. Tuottavuudesta en osaa sanoa mittäänRainBow_ kirjoitti:Taisit viimevuonna selittääkkin mutta onko tuo kui tuottosaa hommaa? Te kylvätte vain omalle lohkolle ja annatte muiden tehdä työn?
No kyllähän monet naapurit tuliki ämpäreiden kans ottamaan tuolta kuormasta.V A valmet kirjoitti:Komiat kuvat, mää menisin ainaki ottaa kuormasta ämpäriin naposteltavaa.
Onkos noi siis "hyviä" herneitä? Meillä kun on tota rehuhernettä, ni ei se kauhee hyvää oo, vaikka iha syötävää.MattiI kirjoitti:No kyllähän monet naapurit tuliki ämpäreiden kans ottamaan tuolta kuormasta.V A valmet kirjoitti:Komiat kuvat, mää menisin ainaki ottaa kuormasta ämpäriin naposteltavaa.Ite oon tässä viikon sisällä syöny nii paljo herneitä ettei oikeen tänään viittiny enää syödä
Toi on siis säilykehernettäViki kirjoitti:Onkos noi siis "hyviä" herneitä? Meillä kun on tota rehuhernettä, ni ei se kauhee hyvää oo, vaikka iha syötävää.MattiI kirjoitti:No kyllähän monet naapurit tuliki ämpäreiden kans ottamaan tuolta kuormasta.V A valmet kirjoitti:Komiat kuvat, mää menisin ainaki ottaa kuormasta ämpäriin naposteltavaa.Ite oon tässä viikon sisällä syöny nii paljo herneitä ettei oikeen tänään viittiny enää syödä
Taikka Traktoreita/koneita aiheeseen sopis vielä paremmin nää kurottaja kuvatUkkomezzo kirjoitti:Eikhän ne kurottajat sovi tähän samaan Maatalous kuva aiheeseen. Oishan tollanen kätevä peli.