Mulla kyl lataa hirmu nopiaa.. En tiie sit muista, voin kyl jotain pienennellä.Pelaruzi kirjoitti:Kuvat vois olla pienenmpiä ku kestää lataa nii saatanasti.
Nopeesti lataa.Ukkomezzo kirjoitti:Mulla kyl lataa hirmu nopiaa.. En tiie sit muista, voin kyl jotain pienennellä.Pelaruzi kirjoitti:Kuvat vois olla pienenmpiä ku kestää lataa nii saatanasti.
Niin minullakin.Galaxeri kirjoitti:Nopeesti lataa.Ukkomezzo kirjoitti:Mulla kyl lataa hirmu nopiaa.. En tiie sit muista, voin kyl jotain pienennellä.Pelaruzi kirjoitti:Kuvat vois olla pienenmpiä ku kestää lataa nii saatanasti.
No uliuliuli. Nuitten kuvien koko on alle 1mb, ja sen lataa aivan saatanan hitaalla netillä esim. 2mb 5sec.Pelaruzi kirjoitti:Tiijättekö jotta siihe vaikuttaa aika paljo sen nimine juttu ku "netti"?
No sanoppa sitte mistä voi johtua jotta lataa nii hittaasti?Ännä kirjoitti:No uliuliuli. Nuitten kuvien koko on alle 1mb, ja sen lataa aivan saatanan hitaalla netillä esim. 2mb 5sec.Pelaruzi kirjoitti:Tiijättekö jotta siihe vaikuttaa aika paljo sen nimine juttu ku "netti"?
No en tiiä. Voin kuvitella, kuinka tuskallista sun on ladata jotaki screenshotti -aihetta, missä on sivulla 15 kuvaa, joista kaikki on jotaki 2mb kokosia, jos tän sivun parin kuvanki lataamiseen menee kauva. :DdPelaruzi kirjoitti:No sanoppa sitte mistä voi johtua jotta lataa nii hittaasti?Ännä kirjoitti:No uliuliuli. Nuitten kuvien koko on alle 1mb, ja sen lataa aivan saatanan hitaalla netillä esim. 2mb 5sec.Pelaruzi kirjoitti:Tiijättekö jotta siihe vaikuttaa aika paljo sen nimine juttu ku "netti"?
pic-upload.dePelaruzi kirjoitti: No sanoppa sitte mistä voi johtua jotta lataa nii hittaasti?
Minkäs mallinen Setori? Meijän on 10641 Forterra turbo.Onskuli kirjoitti:Nyt on paras kuva koko foorumilla!![]()
E: Ollaan samiksii!
Perhana, meil on 11641 ilman turboo ko toi deutsi kones on siinä meidän setkas. Katoin että toi on samallainen.Eco_Poweri kirjoitti:Mikäs mallinen Setori? Meijän on 10641 Forterra turbo.Onskuli kirjoitti:Nyt on paras kuva koko foorumilla!![]()
No melekein samanlaesia.Onskuli kirjoitti:Perhana, meil on 11641 ilman turboo ko toi deutsi kones on siinä meidän setkas. Katoin että toi on samallainen.Eco_Poweri kirjoitti:Mikäs mallinen Setori? Meijän on 10641 Forterra turbo.Onskuli kirjoitti:Nyt on paras kuva koko foorumilla!![]()