Vai oliko se sen enon?Ässä kirjoitti:Aijaa.Santakuski kirjoitti:Kuin mulla on semmonen muistikuva, että noi on Koozzin sedän koneita??Ässä kirjoitti:Paljos teil on peltoo koozzi?

Vai oliko se sen enon?Ässä kirjoitti:Aijaa.Santakuski kirjoitti:Kuin mulla on semmonen muistikuva, että noi on Koozzin sedän koneita??Ässä kirjoitti:Paljos teil on peltoo koozzi?
Onkos otettu tehoo tietokoneen kautta, vai? Meil on tos T 151 kaavat tietokonees.Maattanee kirjoitti:Meillä lähtee kans N121 160hp
Tuo valtra on ännäläisiä, oisko ollut N142.Kasitonni kirjoitti:Mikäs teeku taustalla? Komiat vehkeet on.
Jep,customi ohjelma.valtra N 121 kirjoitti:Onkos otettu tehoo tietokoneen kautta, vai? Meil on tos T 151 kaavat tietokonees.Maattanee kirjoitti:Meillä lähtee kans N121 160hp
No aijaa.Mehtä kirjoitti:Tuo valtra on ännäläisiä, oisko ollut N142.Kasitonni kirjoitti:Mikäs teeku taustalla? Komiat vehkeet on.
Meillä teekkari savuttaa vakionaki hyvin mutta siihen tuee ohjelma joku 240hv.Maattanee kirjoitti:Sillee vähänN111 savuttaa enemmän,tiiä sitten mistä johtuu :S
T171 230hv ei tuprauta ollenkaan koska scr.
Alakaa kait siinä jo tunteja olla lähemmäks 10 000h. Eikä nyt oo suurempia remppoja ollu, mitä nyt kartaanin etupiän laakeri meni viimeviikolla, tännään haettiin huollosta takasi...mikebirdie kirjoitti:Eikös Nyykkäri ala olemaan kohta vaihto iässä?Jos oon ymmärtäny oikein niin on jo paljon ajettu..?
Ilmeisesti joku T1*0.Suomi mies kirjoitti:Meillä teekkari savuttaa vakionaki hyvin mutta siihen tuee ohjelma joku 240hv.Maattanee kirjoitti:Sillee vähänN111 savuttaa enemmän,tiiä sitten mistä johtuu :S
No nii mie aattelin, että on jo paljon ajettu kun näytti päällepäin siltä. Mulle toi 10 000 h on ihan liikaa.. Maksimissaa 5 000 h silloin vaihtokoneesta saa vielä jotain hyvitystä.Terzi kirjoitti:Alakaa kait siinä jo tunteja olla lähemmäks 10 000h. Eikä nyt oo suurempia remppoja ollu, mitä nyt kartaanin etupiän laakeri meni viimeviikolla, tännään haettiin huollosta takasi...mikebirdie kirjoitti:Eikös Nyykkäri ala olemaan kohta vaihto iässä?Jos oon ymmärtäny oikein niin on jo paljon ajettu..?
Pajalle viemässä
T151e advance.Maattanee kirjoitti:Ilmeisesti joku T1*0.Suomi mies kirjoitti:Meillä teekkari savuttaa vakionaki hyvin mutta siihen tuee ohjelma joku 240hv.Maattanee kirjoitti:Sillee vähänN111 savuttaa enemmän,tiiä sitten mistä johtuu :S
Mitenkäs nii näyttää päällepäin ajetulta? Kyllä tuo minun mielestä aika hyvässä kunnossa on. Ja tuossa oli jo joku n. 3 000h,ku se meille tuli.mikebirdie kirjoitti:
No nii mie aattelin, että on jo paljon ajettu kun näytti päällepäin siltä. Mulle toi 10 000 h on ihan liikaa.. Maksimissaa 5 000 h silloin vaihtokoneesta saa vielä jotain hyvitystä.
Vaikka en mikään Fordi mies oo niin kyllähän toi 8210 on pirun nätti kones, ite ajanu vanhemman mallisella ja on siinäkin vaan tunnelmaa ku tollasta mörköö ohjastaaTerzi kirjoitti:Alakaa kait siinä jo tunteja olla lähemmäks 10 000h. Eikä nyt oo suurempia remppoja ollu, mitä nyt kartaanin etupiän laakeri meni viimeviikolla, tännään haettiin huollosta takasi...
Pajalle viemässä
Kyllä ne ajotunnit näkyy aika monessakin paikkaa. Kulumista on joka paikassa. Mutta sehän kuuluu asiaan kun paljon ajaa.Terzi kirjoitti:Mitenkäs nii näyttää päällepäin ajetulta? Kyllä tuo minun mielestä aika hyvässä kunnossa on. Ja tuossa oli jo joku n. 3 000h,ku se meille tuli.mikebirdie kirjoitti:
No nii mie aattelin, että on jo paljon ajettu kun näytti päällepäin siltä. Mulle toi 10 000 h on ihan liikaa.. Maksimissaa 5 000 h silloin vaihtokoneesta saa vielä jotain hyvitystä.