
Kyllä ne kannot nousee tollakin, aikaa pitää varata mutta lapion ja rautakangen voittaa. Sitten kun sen kannon saa irti niin sivulle sitä ei pysty nostaan kun kippaa koko kone silloin

Meil oli sellane viistonnine joskus täs 2000 luvun alkupuolel.sutki kirjoitti:1955-1965 muistaakseni, viimeisimmät oli ensinmäisten viistonnisten päällä. Eipä toi kauheen hyvin ole säilynyt mutta huonompiakin on nähty(saman päivän aikana käytiin kahta katsomassa ja toi ostettiin kun oli parempi). Syöttöpumppu on jostakin syystä vanhemman mallin, kun -64 superissa on erilainen pumppu mitä vanhoissa majoreissa.
Juu harmaan painotelineen ukko siihen viritteli niin alko vähän pysyä keula maassa, vielä kun on toi sisun vanha akku ja harmaan etuketjut nokalla niin ei kauheasti enään pompi.Neliveto kirjoitti:On niitä paljo rähjäisempiäkin tullu vastaan ku tuo. Onko keulassa Fordin painoteline vai näenkö omiani?
Joo.. Paitsi nuo tiedot o otettu wikipediasta.. Mutta semmonen tieto mul o jota ei mainita wikipedias. Että majorista tehtiin kaksi poikkeus versiota jossa toisessa oli hyrdaylisesti esiojattu pöytä ja toisessä sähköinen. Sähköpyödällä oleva vammas on vissii purettu, mutta esiohjatulla pöydällä oleva on tää meijä vammas.Neliveto kirjoitti:Tässähän selviää lähestulkoon koko Vammaksen historia
Mahan tietää tän.. Tää on sen jonku Parkkisenniemen vammas. Tehny sähkölinjoja Suomussalmella vitos tien varressa.sutki kirjoitti:Tääkin varmaan ainoa laatuaan vammas, Napapiirin nesteen vieressä kuvasin jokunen vuos sitten.
Siis tuommonenha menee telat päällä siellä mistä mieski.. Mutta eihä se teilläkää ku laitatta nokkapyörät ja sitte laitatte pitemmät telat niin kyl alkaa kessu pääsee..Ukkomezzo kirjoitti:Tolla on varmaa hyvä laittaa suolle noita sähköpylväitä. 1102 vammas ois kyllä tänne niin kova sana suo-ojien kaivuusee että oksat pois.
Joo ylipitkät telat pitäs olla. Tai se väli pyörä. Ei meil oikee taho pysyy enää telat päällä kun on etee vaihettu kuorma-auton akseli.Valmet 1102 kirjoitti:Siis tuommonenha menee telat päällä siellä mistä mieski.. Mutta eihä se teilläkää ku laitatta nokkapyörät ja sitte laitatte pitemmät telat niin kyl alkaa kessu pääsee..Ukkomezzo kirjoitti:Tolla on varmaa hyvä laittaa suolle noita sähköpylväitä. 1102 vammas ois kyllä tänne niin kova sana suo-ojien kaivuusee että oksat pois.
Vuosia sitte tossa äidin kotitilan pelloilla ja naapurin pelloilla tehtiin salaojituksia, nii siellä pyöri tommonen Vammas ja joku Fordin kaivurikin tekemässä ojituksia.sutki kirjoitti:Tääkin varmaan ainoa laatuaan vammas, Napapiirin nesteen vieressä kuvasin jokunen vuos sitten.
Ei oo maalattu, ihan alkuperänen metallipunanen.Meikäläine kirjoitti:Onks toi aakkone maalattu uusiks kun näyttää toi maali vähä erikoisemmalt.
Joo en raaskinu puottaa ketjuja kyntöjen takia pois kun niitä muualla tarvii... Puol päivää sai laittaa noita valoja mutta kannatti, ei paljon noita kopin yläkulman halogeeneja enää tarvi polttaa... Tarvis tilata lisää samoja valoja noitten halogeenien tilalle niin alkais näkemään.Mehtä kirjoitti:Ei varmaa pito lopu kun on ketjutkin päällä?Komea näkönen Aneeminen. Hienosti oot saanut nuo xenonit laitettua tuohon vyötärölle.