Maatalouskuvia
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Maatalous kuvia
Kiitos, kiitos! Ja kyllähän tuo se on.Lenni kirjoitti:Matiaksella komee jonteeri!Onko tuose, jonka ostitte tänävuonna?

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Meleko paljo saa nostaa et tossa jd:ssä perse nousee.valtravalmet kirjoitti:Eessä ne ketjut pitäs olla ku ek töissä paino on etuakselilla.Matias98 kirjoitti:Rehua leikataan tuolla traktorilla, niin ilman ketjuja kauha ei uppoa läjään ku ei pito riitä.
Muutenki aivan hyvät ketjut, ku tielläki pystyy ajaan niin lujaa ku pääsee. Ei puista juuri ollenkaan.Mutta meilläki 6400 perä menee mihi sattuu ku ei ota pitoa peruuttaessa.

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Mut eiks tuo oo 6920 vai 6930?Peluri4 kirjoitti:Meleko paljo saa nostaa et tossa jd:ssä perse nousee.valtravalmet kirjoitti:Eessä ne ketjut pitäs olla ku ek töissä paino on etuakselilla.Matias98 kirjoitti:Rehua leikataan tuolla traktorilla, niin ilman ketjuja kauha ei uppoa läjään ku ei pito riitä.
Muutenki aivan hyvät ketjut, ku tielläki pystyy ajaan niin lujaa ku pääsee. Ei puista juuri ollenkaan.Mutta meilläki 6400 perä menee mihi sattuu ku ei ota pitoa peruuttaessa.
Paljo parempi ek kone ku 6000 sarjalaine.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Eikös rehunleikkuussa aumasta pitäs olla oiken leikkuri, mikä tekee tasasen pinnan, jottei se lähde pilaantumaan niin helposti?Matias98 kirjoitti:Rehua leikataan tuolla traktorilla, niin ilman ketjuja kauha ei uppoa läjään ku ei pito riitä.
Tosin jos sitte muutakin kuormaa, niin sitte.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Spämmätääs taas kuvia tänne.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Lähettiläs
Teetetään siihen iskän virman nimi.Neliveto kirjoitti:Hiano majakkapaneeli, tohon CRX tilalle Sisu Valmet tai jotain

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Komeat kuvat. Mutta miks et ite auraa? 

-
- Lähettiläs
Otin kuvia tuossa välissä, ite aurasin sitte myöhemmin.Maankääntäjä kirjoitti:Komeat kuvat. Mutta miks et ite auraa?

Kiitokset Ruzille!
-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Mietin ihan samaa. Ois itekki hieno ottaa paljo kuvia, mutta eipä viitti pysähdellä kokoaja. Mutta komeat kuvat on juu.Maankääntäjä kirjoitti:Komeat kuvat. Mutta miks et ite auraa?

Farmari99:llä hieno Valmetti ja kuvat. 

- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Kyllä se farmarilla olis pitänyt olla britax paneeli ja siihen mainostilaan nimi ja se on valaistu.
- Synchron
- Olen kiinnostunut: Miehistä
Ainahan tuonne muutaman ledin saa sisälle integroitua.Jartsu kirjoitti:Kyllä se farmarilla olis pitänyt olla britax paneeli ja siihen mainostilaan nimi ja se on valaistu.

-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Britaxi on parempi ja otin 502 turvateipit poikkeen.Synchron kirjoitti:Ainahan tuonne muutaman ledin saa sisälle integroitua.Jartsu kirjoitti:Kyllä se farmarilla olis pitänyt olla britax paneeli ja siihen mainostilaan nimi ja se on valaistu.Ellei se oo aiva vitivalkosta muovia, jonka läpi ei tuu mitää valoa.
-
- Lähettiläs
Jos ette tienneet niin tuokin on valaistu...Jartsu kirjoitti:Britaxi on parempi ja otin 502 turvateipit poikkeen.Synchron kirjoitti:Ainahan tuonne muutaman ledin saa sisälle integroitua.Jartsu kirjoitti:Kyllä se farmarilla olis pitänyt olla britax paneeli ja siihen mainostilaan nimi ja se on valaistu.Ellei se oo aiva vitivalkosta muovia, jonka läpi ei tuu mitää valoa.

Kiitokset Ruzille!
- sutki
- Moderaattori
Taitaa olla toi CRX vai mikä lie onkaan sama kuin Britax. Mutta ota nyt toi vilkku pois tuolta katolta kun nyt on oikeen paneeli. Itse tosin jos nyt aura traktorin rakentelisin niin laittaisin semmosia välähdys ledejä eteen ja taakse ja katolle sitten jonku ledi paneelin. Maksais kyllä aika kiitettävästi 

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Lähettiläs
Mitäs sitä turhia pois ottelemaan, kyllä sitä nyt vilkkuja pitää olla.sutki kirjoitti:Taitaa olla toi CRX vai mikä lie onkaan sama kuin Britax. Mutta ota nyt toi vilkku pois tuolta katolta kun nyt on oikeen paneeli. Itse tosin jos nyt aura traktorin rakentelisin niin laittaisin semmosia välähdys ledejä eteen ja taakse ja katolle sitten jonku ledi paneelin. Maksais kyllä aika kiitettävästi

Kiitokset Ruzille!
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Kovat hinnat niissä ledipaneeleissa kyllä on, vois kattella jonku vilkkumajakan forssoniin jossai vaihees jos sattuu edukkaasti saamaan.
Saakos muuten hätävilkkuja pitää päällä auratessa, tms. töissä joissa huomiovalojen käyttö on suotavaa?
Saakos muuten hätävilkkuja pitää päällä auratessa, tms. töissä joissa huomiovalojen käyttö on suotavaa?

- sutki
- Moderaattori
Ei saa hätävilkkuja käyttää, ellet sitten saa vaikka sydänkohtausta auratessa niin sitten voit hätävilkut pistää päälle.
http://www.ikh.fi/Tarvikkeet_tyokoneet_ ... t_tid28569
Tommosia kaksi kpl, hytin takakulmiin, erottuvat tosin hyvin tommoset kun virta päällä. Tosin riittää kyllä pitkälle jo pelkkä normi vilkku.
Silveriin vois hommata joskus paremmat valot auravaloiksi kun ei noilla nykysillä lyhdyillä taho nähdä, jotkut isot ja pyöreät niin rupeis puolikkaillakin näkemään. Ja suuntavilkut keulaan auravalojen varsiin kiinni.
Tommosia kaksi kpl, hytin takakulmiin, erottuvat tosin hyvin tommoset kun virta päällä. Tosin riittää kyllä pitkälle jo pelkkä normi vilkku.
Silveriin vois hommata joskus paremmat valot auravaloiksi kun ei noilla nykysillä lyhdyillä taho nähdä, jotkut isot ja pyöreät niin rupeis puolikkaillakin näkemään. Ja suuntavilkut keulaan auravalojen varsiin kiinni.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Tommosia me ollaan juur laittamassa valtraan. Ei oo koko ajan tiellä,näkyy paremmin ja on paljo siistimmätkin, verrattuna tommoseen normiin.sutki kirjoitti:Ei saa hätävilkkuja käyttää, ellet sitten saa vaikka sydänkohtausta auratessa niin sitten voit hätävilkut pistää päälle.