Volvo bm valmet 605 ja kultivaattori
Sori mut pakko kommentoida tähän vanhaan keskusteluun,Noi s-valtrat tehdään MASSIKAN TEHTAASSA siinä on kaikki samat mitä massikan isoimmassa muuta eroo ei oo kun koppi ja pellit!MB_Trac kirjoitti:Ei siinä edelleenkään ole mitään fendtin lootaa!Katos kun toi aggo nimi tos vaihteistos on sen takia että aggo omistaa valtran ja valtrassa on OMA uusi portaaton voimansiirto, jota on mainostettu, että voi talvellakin lähteä suoraan ajamaan, eikä tarvitse lämmittää puolta tuntia, niin kuin fendttiä..
''Sori mut pakko kommentoida tähän vanhaan keskusteluun,Noi s-valtrat tehdään MASSIKAN TEHTAASSA siinä on kaikki samat mitä massikan isoimmassa muuta eroo ei oo kun koppi ja pellit''Valmet702s kirjoitti:Sori mut pakko kommentoida tähän vanhaan keskusteluun,Noi s-valtrat tehdään MASSIKAN TEHTAASSA siinä on kaikki samat mitä massikan isoimmassa muuta eroo ei oo kun koppi ja pellit!MB_Trac kirjoitti:Ei siinä edelleenkään ole mitään fendtin lootaa!Katos kun toi aggo nimi tos vaihteistos on sen takia että aggo omistaa valtran ja valtrassa on OMA uusi portaaton voimansiirto, jota on mainostettu, että voi talvellakin lähteä suoraan ajamaan, eikä tarvitse lämmittää puolta tuntia, niin kuin fendttiä..
Eiköhän se Valtra ja massikka oo aika pitkälti sama kone. Pellit on vaan erilaiset.Valmet702s kirjoitti:No ookkos käyny kattomas!! Mä olin viime vuonna koneagriassa siel oli molemmat koneet,JA ne tehdään massikan TEHTAASSA!!
Niin ne tehään massikan tehtaassa mutta valmetilla on omat voimansirrotValmet702s kirjoitti:No ookkos käyny kattomas!! Mä olin viime vuonna koneagriassa siel oli molemmat koneet,JA ne tehdään massikan TEHTAASSA!!
Mutta ei kovin hellävaraista, särkyy nuo vehkeet.xsubbi kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=k6Kwnm5F ... re=related tehokasta
Ehkä kuitenkin jostain saksasta..Exelboy kirjoitti:Joo tuo oli meiltäMattimies_ kirjoitti:Muutama paali. (video)
En nyt osko, että paalain olisi niinkään kovilla.. Vakionopeus tuo.Ropsutv kirjoitti:Niin,ku tuota vauhtia vetää paalainta niin se särkyy paljo helpommin.
Aikalailla samaa mieltäValtra_S352 kirjoitti:En nyt osko, että paalain olisi niinkään kovilla.. Vakionopeus tuo.Ropsutv kirjoitti:Niin,ku tuota vauhtia vetää paalainta niin se särkyy paljo helpommin.
Ja minusta noi kärryt on kamalankin vaarallisia, kun 4 kerrokseen pistävät..
Jaa-a, en kyllä tiiäjuketsu kirjoitti:Hieno video, kuka sua kävi lyömässä tossa kohdassa 0:37
Nii ja hytissäkin näytti olevan porukkaa aika reilusti. Kukas jätkä siitä sun editse meni, ku kuvas kännykällä myös?juketsu kirjoitti:Hieno video, kuka sua kävi lyömässä tossa kohdassa 0:37 :D
Serkkuja oli kaks kyytissä yks 12v ja toinen 4vValtra_S352 kirjoitti:Nii ja hytissäkin näytti olevan porukkaa aika reilusti. Kukas jätkä siitä sun editse meni, ku kuvas kännykällä myös?juketsu kirjoitti:Hieno video, kuka sua kävi lyömässä tossa kohdassa 0:37
Kyllähän niitä on ihailtava ku omia ei oleValtra_S352 kirjoitti:Oikeen niiku jossain kone-esittelyssä, paljo porukkaa kuvaa ja kattoo, ku kone tekee hommiaan..
Aijaaa... No sitte uskon, miksi niitä niin kuvattiin..Timzze kirjoitti: Kyllähän niitä on ihailtava ku omia ei ole