Mun mielest ne on aika komeitaValtra6550 kirjoitti:On kyllä perkuleen rumia noi hollandit...

Mun mielest ne on aika komeitaValtra6550 kirjoitti:On kyllä perkuleen rumia noi hollandit...
Miten niin rumiaTraktori_Mies kirjoitti:Mun mielest ne on aika komeitaValtra6550 kirjoitti:On kyllä perkuleen rumia noi hollandit...
Nii ainakin noi T8000 sarialaasetmattimies kirjoitti:Miten niin rumiaTraktori_Mies kirjoitti:Mun mielest ne on aika komeitaValtra6550 kirjoitti:On kyllä perkuleen rumia noi hollandit...Ne on komeita
Valtra se olla pitää elikkä tollanen: http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt ... 19871.htmlpeluri4 kirjoitti:juu jontikkaa suosittelen kans
Saahan sen valtroihinkin. Vai oliko sarkasmiapeluri4 kirjoitti:niinja jontikoihin saa sen 540E voiman oton ja sillä ei raktori huuda nii paljoo
Kyllä! On muuten aika iso vallu tos kuvas. Varmaa aika paljon isompi kun meiä 6250... Eiks nykyää muute oo sillee että ei saa näit suorakeulasii valtroja enään? Meille yrittää valtra myyjä myydä meille jotaa pallokeulast ton valtra 6300 mezzon tilalle mut ei aiota ostaaValtraN111 kirjoitti:Valtra se olla pitää elikkä tollanen: http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt ... 19871.htmlpeluri4 kirjoitti:juu jontikkaa suosittelen kans
Se kuvassa oleva on S-sarjalainen. Reippaasti yli 200 hevosvoimaa löytyy. Itseasiassa lähemmäs 300.valtra6250 kirjoitti: Kyllä! On muuten aika iso vallu tos kuvas. Varmaa aika paljon isompi kun meiä 6250... Eiks nykyää muute oo sillee että ei saa näit suorakeulasii valtroja enään? Meille yrittää valtra myyjä myydä meille jotaa pallokeulast ton valtra 6300 mezzon tilalle mut ei aiota ostaaKu toi 6300 on aika hyvä metsäs metsäkärryjen kaa.
Kyllä uutta Valtraa saa ihan perus Hitechinä! Jos ei tykkää noista uusista versu ja direct malleista..Motokuski kirjoitti:Se kuvassa oleva on S-sarjalainen. Reippaasti yli 200 hevosvoimaa löytyy. Itseasiassa lähemmäs 300.valtra6250 kirjoitti: Kyllä! On muuten aika iso vallu tos kuvas. Varmaa aika paljon isompi kun meiä 6250... Eiks nykyää muute oo sillee että ei saa näit suorakeulasii valtroja enään? Meille yrittää valtra myyjä myydä meille jotaa pallokeulast ton valtra 6300 mezzon tilalle mut ei aiota ostaaKu toi 6300 on aika hyvä metsäs metsäkärryjen kaa.
Ei saa enää Mezzo tai Hitech mallisia Valtroja uutena. Kyllä ne luiskanokat ihan hyviä pelejä on, ilmeisesti N-sarjalaista koittanu kaupata teille? Kyllä se ännäkin pienemmissä mettäajoissa menee, mutta siinä on vakiona muovitankki, että vähintää tarvis sille tankille pohjapanssarin tai kokonaan terästankin jos meinaa enemmän ajaa metässä, ainakin jos on kiviä ja kantoja.
Juu pistän tällä viikolla kun tulloo huollosta nivalasta se jonteereMB Trac kirjoitti:Pistä säkin toki kuvaa!peluri4 kirjoitti:juup on niillä mukava ajaa meillä jd 6820 ja 6920s molemmat portaattomia ja molemmis 220hp ja 6820 etunostolaite
Okei.. Oon kuulla että noissa vanhemmissa portaattomissa on joku vika mutta uudemmissa (2005-) se on korjattupeluri4 kirjoitti:6820 on 06 ja 6920s on 02 molemmat on portaattomia