Ja aika vitu vaikeeta vetää kieroo viiluu jos alotus on tehty suoraa.

Niiku en viittyny ruveta ajaa ku väsytti nii saatanan perkeleesti eetä oisin nukahtanu rattiin.Valtra_mies kirjoitti:Siis tarkotin erkkoa.Aecel kirjoitti:Een mää kaupungis asu.Valtra_mies kirjoitti:Sitä se teettää ku asuu kaupungis.
Usko pois, voi vaikak öaittaa toristeen YV:nä.Ku se sano että eise tänäänkään ajanu ku ois muuten tullu vinoa viilua tai jtn ton tapasta.
Ja tääl alotus on vaa sillee et raidat kumpaakin päätyy ja siitä si vdetään päädystä päätyyn ja lopusta otetaan kiekat.leepu kirjoitti:En tarkota akseli sua vaa erkkoo.
Se on muute aika helppoo vaikka alotus olis kuinka suora.leepu kirjoitti:En tarkota akseli sua vaa erkkoo.
True story.Simulation kirjoitti:Meitiäpä kerran onnas, alootukses täyty kiertää vaikka mitä kiviä ja sähköpaaluja, ja aikani ko vetelin nii loppupelto oli ko ammuttu-suoraaEn hirviänä yrittäny oikua, mutta onneks tuli suora, kyllä oli komiata.
Sitte yhellä pellollla ko oli välis märkää ja sitte kuivaa nii ei tullu yhtää suoraa vetua
Khylläää! Ja nakki kätköilläkii käytii!Ukkomezzo kirjoitti:Komia 602. Tilalla ajellaa kylällä, mukana 705 & 110-90. Ja myös Massey_man ja farmari97.
Tilanne oli yhtä selvä kuin kuva..
Ota kuvia!wiltzu kirjoitti:Perunan ja juurikkaan nostoa, perunaa joku 4ha nostamatta, toivottavasti saatais huomenna se nostettua..
Vittuako sinä täälä sitte teet, ala painua töihis siittäÄnnä kirjoitti:Sikalaan pitäs mennä, kattoo sitte jos paskaa alkais ajaa, niin sais huomenna kyntää. Isäntä itte lähti helsinkihi ja jätti kaikki hommat mulle!
Emmä ny ennen sikalaa jaksa mitää tehä.Valtrablueedition kirjoitti:Vittuako sinä täälä sitte teet, ala painua töihis siittäÄnnä kirjoitti:Sikalaan pitäs mennä, kattoo sitte jos paskaa alkais ajaa, niin sais huomenna kyntää. Isäntä itte lähti helsinkihi ja jätti kaikki hommat mulle!
Ei meillä tarvi käyä illalla. Nytte oli ruokinta, niin kävin siivoamas paskat ja vähä kattelemas. Olis voinu mennä aikasempaanki ruokintaan, muttei jaksanu herätä.Valmeksi kirjoitti:Mitäs sikalassa tähän aikaan päivästä on?
Ei täällä tarvi käydä ko aamulla ja illalla.
Mää menin jo 5.30 navettaha.Ännä kirjoitti:Sikalaan pitäs mennä, kattoo sitte jos paskaa alkais ajaa, niin sais huomenna kyntää. Isäntä itte lähti helsinkihi ja jätti kaikki hommat mulle!
Tääl mennää 5.20 navettaa.valtravalmet kirjoitti:Mää menin jo 5.30 navettaha.Ännä kirjoitti:Sikalaan pitäs mennä, kattoo sitte jos paskaa alkais ajaa, niin sais huomenna kyntää. Isäntä itte lähti helsinkihi ja jätti kaikki hommat mulle!Mut palkkaa saa kunnalta.
Ja näi sunnuntaisi vähä makeemmin.