
Koittihan se viimeinen kouluun traktorilla lähtö aamu.

LäMällä tuli taas pitkästä aikaa ajeltua.

Ja Eemeli sudella käytiin puunajossa.
Juu. Onkos foortista tullu kysymyksiä nettikoneen puolella?Neliveto kirjoitti:Onhan se siisti ku mikä. Ei kyllä vaihto käyny mieles enkä usko että ovat halukkaita fiiusta luopumaan kun on osittain maatalouskäytössä. Tuntejakin vain 4300 eikä minkäänlaisia väsymisen merkkejä koneessa niin siinä on raktoria vielä pitkäksi aikaa.
No mitäs hittoo niillä kaikilla raktoreilla sit tekee?Neliveto kirjoitti:Jaa niin kellekkä suuntasit kysymyksen?
No jos omalta osaltani vastaan niin nämähän on puhtaasti harrastekäytössä olevia koneita mitä multa löytyy. Suunnitelmissa ollut jo jonkin aikaa hytittömän pikkuraktorin hommaaminen 5610 kaveriksi ja 6600 saa väistyä sen tieltä sitten kun sen aika koittaa.
Raudassa kun ei ole raha hukassa.
Meillä tai siis naapurilla on nii vähä käyttöö että tämmönen riittääHolsetPower kirjoitti:Meilläkin 4 raktoria ja kaikki harraste käytössä, mitä nyt naapureitten pihoja ollaan aurattu.Raktori on hyvä sijotus vaikka ei paljoa käyttöä oliskaa ei arvo katoa nii ku talvivaaran osakkeissa.
![]() | Lataa tästä... |
Eihän niitten koneitten kanssa tarvi naimisiin mennä.141 kirjoitti:Mitäs varten pitää melkee kokoajan vaihtaa ja ostaa uutta kalustoa?
Voisin samaistua, talvella pitää ottaa vauhtia jos meinaa korkeitten mäkien päälle päästä, vähä jos tiellä polkasee sieviä tulipeltiä vasten nii takapää puskee sivulle. Yli kymmenen vuotta vanhat firestonet on ihan sudet.maajusssiiii kirjoitti:Nyt joku vois kertoo mistä sais kunnon kumit valmettiina. Tarvis löytää meijän 605 valmettiin uudet kumit ku alkaa oleen niin sileet että hyvä että tällee liukkailla pysyy ojien välissä. Eli 605 vakiovanteille uudet kumi. Mielellään jotkut jossa olis max hyvä pito talvella. Toki löytyy ketjut mura olis kiva ajella ilman pelkoa ojaan suistumiselta
![]() | Lataa tästä... |