Meillä jäi perjantaina tuksu rappusia myöte kii, nii 3 raktoria tartti, et nous.jiitu kirjoitti:Märkiä on pellot, sampossa parit eessä ja niinpähän oli vaan kiinni jääny... Ännällä piti kiskasta ylös...

Meillä jäi perjantaina tuksu rappusia myöte kii, nii 3 raktoria tartti, et nous.jiitu kirjoitti:Märkiä on pellot, sampossa parit eessä ja niinpähän oli vaan kiinni jääny... Ännällä piti kiskasta ylös...
Ei tässä muuta, mutta ko lupasit kuvia...Valtrablueedition kirjoitti:Ennenkö alat rutiseen ihan kunnolla, niin miten ne kuvat?Johndeeremiesv3 kirjoitti:Tuntuu että kaikilla on minua vastaan jotakin, tulkaa vittu kattomaan oikeesti, älkää vorkalla paskaa jauhako.
Menee ainaki 5min ku meet pihalle, napsit konehista kuvat ja lyöt tänne.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Kaikki aikanaan.
Salama on keksitty.......Johndeeremiesv3 kirjoitti:Muuten hyvä mutta en oo kotoona.
Oon kaverilla, huomenna laitan kuvia. Ja ei näin pimiään aikaa saa hyviä kuvia.
Täälläkö muka pimiää?Johndeeremiesv3 kirjoitti:Muuten hyvä mutta en oo kotoona.
Oon kaverilla, huomenna laitan kuvia. Ja ei näin pimiään aikaa saa hyviä kuvia.
Ei voi mitään.Pelaruzi kirjoitti:Täälläkö muka pimiää?Johndeeremiesv3 kirjoitti:Muuten hyvä mutta en oo kotoona.
Oon kaverilla, huomenna laitan kuvia. Ja ei näin pimiään aikaa saa hyviä kuvia.:D:D:D:D:D Vittu näkee vitun hyvi pihalla, niin kirkasta. Eikunii sä asut jossaa anaalis jossa o nii pimeetä.
Jortikan kuvia ootettu kohta koko pv!valtravalmet kirjoitti:Paskaa ajettu kokoo päivä.
Tais unohtaa... Tai sitte se lähti kessulle toisellepuolelle maailmaa... Melekone valefarmari!juhijeejee kirjoitti:Jortikan kuvia ootettu kohta koko pv!valtravalmet kirjoitti:Paskaa ajettu kokoo päivä.![]()
Yhtä palijo ku sää.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Oikeesti noille sais antaa varotuksia...
Pahvikaan tiedä mitään Maanviljelystä.
No laita omiakuvia ja videoita, niin sua saatettas uskoo helpommin...Johndeeremiesv3 kirjoitti:Oikeesti noille sais antaa varotuksia...
Ja eikö niitä kuviaki pitäny tulla?leepu kirjoitti:Yhtä palijo ku sää.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Oikeesti noille sais antaa varotuksia...
Ja sieki jaksat puhhuu paskaa, mee ny vaa Zoomaa niitä naapuri claassei.leepu kirjoitti:Yhtä palijo ku sää.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Oikeesti noille sais antaa varotuksia...
Huomenna selittää et kamera meni rikki nii ei kuvia saanu.Mrjallu65 kirjoitti:Ja eikö niitä kuviaki pitäny tulla?leepu kirjoitti:Yhtä palijo ku sää.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Oikeesti noille sais antaa varotuksia...