Ännä kirjoitti:No kerroppa toki, mitenkä erottaa ilman tarroja olevan MX110-MX135 Casen toisistaan?
Kyllä nyt MX110 ja MX120 erottaa helposti toisistaan, mut sitten onjo vähän vaikeaa erottaa, että onko MX135. Ite nyt tiesin, että tuo on MX120.
Ännä kirjoitti:No kerroppa toki, mitenkä erottaa ilman tarroja olevan MX110-MX135 Casen toisistaan?
Tuskin niitä ny mihnään aumaan ruvetaan tamppaamaan. Mun mielestä iha hihnalle menevät suoraan, näin muistelisin lukeneeni.valtra-mies1 kirjoitti: Viedäänkö ne sinne lännentehtaan aumaan vai johonki hihnalle suoraa?
Eikös niitten pakkaseen pitäny päätyy ihan jonkun tunnin jälkeen puinnista?Aecel kirjoitti:Tuskin niitä ny mihnään aumaan ruvetaan tamppaamaan. Mun mielestä iha hihnalle menevät suoraan, näin muistelisin lukeneeni.valtra-mies1 kirjoitti: Viedäänkö ne sinne lännentehtaan aumaan vai johonki hihnalle suoraa?
No kerro ihmees mitä eroa niillä sitte o?Kruisaaja kirjoitti: Kyllä nyt MX110 ja MX120 erottaa helposti toisistaan,
XarioN kirjoitti:No kerro ihmees mitä eroa niillä sitte o?Kruisaaja kirjoitti: Kyllä nyt MX110 ja MX120 erottaa helposti toisistaan,
Sillonku ajaa Casea ammatikseen 20 tuntia päivässä, niin kyllä tollaset erot oppii huomaamaan.XarioN kirjoitti:Emmä kyl huomaa eroa, mutta tiedä sitte.
No vanteita ny saa erilaisia vaikka kirpputorilta.Kruisaaja kirjoitti:Näyttäs takavanteetki olevan erilaiset.
Ja peili 3,93 mm lyhyempi tietenkin.Kruisaaja kirjoitti:XarioN kirjoitti:No kerro ihmees mitä eroa niillä sitte o?Kruisaaja kirjoitti: Kyllä nyt MX110 ja MX120 erottaa helposti toisistaan,
MX110, on mun silmään ainaki nokan muoto erilaine.
Edit. Ja nii, hydraulivivut on erilaiset, mitä MX120 -135.
Älä sinä nyt mee sanomaan mitään ku ne on erilaisia, tosikonekuski kyllä tietää ne erot eikä tollanen sivistymätön 8000-sarjalaisen vanteeseen kusija tiiä Caseista yhtään mitään.XarioN kirjoitti:
No miten voi oppia ku nuo on täysin identtisiä?
Keksisin navetas.Verkku kirjoitti:Tuo aecelin lausuma viimenen lause on täyttä totta. Mistä sää tuon oikee repäsit?