Hitekki kirjoitti:Massikalla ajelin tänään. Ja älkää valittako siitä että perälevy on nokalla niinku eräät, ku tuttu joka omistaa tuon värkin nii tykkää käyttää sitä nokalla.
Onkose, ei voi olla. Etutakalevy.
Mutta toho jalakakaasu hommaan että 6850 jalkakaasu ottaa heti ku hipasee polkimeen, mutta kierrokset nousee paaaljon hitaammin kuin 6300. 6300 on myös jäykempi jousi nii sillä on hyvä ajellä kuoppasellähi tiellä muutenku kaasu pohjassa.
Vanha kunnon metallinen jalkakaasu on omasta mielestä paras!
By Vapo_ MP- name Mirska [Fin] International 844XL ~ 45,9km/h
87hv ~ 2500rpm Case ih Agriculture
Verkku kirjoitti:Mitä se materiaali tähän nyt vaikuttaa? Se se on kans että onko sähkönen vai vaijerilla ja kuinka kiree vaijeri on.
Mieti ny, omasta mielestä aikamonesti lähtee joistakin raktoreista ( tosin kyse on ihan käyttäjästä ) Niin muovinen osa lähtee irti siittä kaasupolkimesta.
Tai sitten on joissakin verkuissa sellanen saappaan jalan kokoone kaasupoljin joka on omasta mielestä aivan huono..
By Vapo_ MP- name Mirska [Fin] International 844XL ~ 45,9km/h
87hv ~ 2500rpm Case ih Agriculture
Siinä "naapurin" valtsu myynnissä
Ensimmäiseltä omistajalta,ensimmäisiä 1203 turve-editiooneja.(ehkä)
15 vuotta ekaa vuotta turvesuolla ja sitten maatalous ja auraushommia.
Remmiturpolla eli äänet kantautuu meille vaikka matkaa n. 4km.
Pakosarja halki ja turpon remmiä ei kuulemma saa enää uutta.Muuten ois ostettu poikkee mutta nuo edellä mainitut haittaa vähä
Viimeksi muokannut Valmeksi, 08.04.2014 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siinä "naapurin" valtsu myynnissä
Ensimmäiseltä omistajalta,ensimmäisiä 1203 turve-editiooneja.
15 vuotta ekaa vuotta turvesuolla ja sitten maatalous ja auraushommia.
Remmiturpolla eli äänet kantautuu meille vaikka matkaa n. 4km.
Pakosarja halki ja turpon remmiä ei kuulemma saa enää uutta.Muuten ois ostettu poikkee mutta nuo edellä mainitut haittaa vähä
Laitoit sää tästä joskus syksyllä kuvaa? Ku on semmonen muisti kuva et oon nähny kuvia tästä ennenki.
Eee 604 passaa hävittää,milläs potut kylvää ja nostaa?
Ei sillä olis oikeen ajoa meillä kun ei tosta ihmeellisemmin enää voimaa saa irti ja vaihteisto ei oo mikään paras.
On se aika kallis,mutta ihan ehoton! Millään muulla en suostu ajamaan jos ei ole ilmastointia kuin x05 valmeteilla kun on tilava koppi eikä lämpiä niin nopiaan kuin nyky valtrojen saunat.
Teekkarissa oli home ongelmaa aluksi ilmastointilaitteessa kun ei pitkään käyttänyt,pari kertaa joku kaasupurkki koppiin ja ilmastointi pyörimään ni hävis.
Laitettiin siihi myös lämpömittari ni kesähelteelläkin työntää 4 asteista ilmaa koppiin.
Minä tiijä niinkää siittä automaatista. Meillä Verkussa ja Lexionissa automaattine. Massikas se on nii tyhymä se vehe että, ite pijän mielummi manuaalilla. Eka ku pistää käyntii nii se puhaltaa normaalisti sinne tavotettuu arvoo, sitte ku se saavuttaa sen arvo nii se ei puhalla oikiastaa ollenkaa, sitte se antaa laskia sinne minimii ja, rupiaa puhaltaa iha täysiä jonku 10min.
Lexionissa se nyt toimii vähä paremmi.