Nuo on tuosta meijän mäen alapuolelta pellolta ku naapuri niitti ne..
Jaa harmi, taidat kumminkin pysyä massikoissa?Matias kirjoitti:Eeeh...Nuo on tuosta meijän mäen alapuolelta pellolta ku naapuri niitti ne..

Mää pysy Kawasakis...Simppa kirjoitti:Jaa harmi, taidat kumminkin pysyä massikoissa?Matias kirjoitti:Eeeh...Nuo on tuosta meijän mäen alapuolelta pellolta ku naapuri niitti ne..
 Juu eei, mulla ny ei nii väliä mikä kone o.. Talvellaki joudun tol tessul ajaa ni.. En minä mitää konehommia sen enempää rupea tekemään.. Rahan takia vaa ukkon kans.
 Juu eei, mulla ny ei nii väliä mikä kone o.. Talvellaki joudun tol tessul ajaa ni.. En minä mitää konehommia sen enempää rupea tekemään.. Rahan takia vaa ukkon kans.  
Kuvissa oli kaikki meijän aktiivisessa käytössä olevat traktorit.Hitekki kirjoitti:Hienoja kuvia. Mitä kaikkii raktoreita teil o?Ventti kirjoitti:Eilen pöyhin 10h casella ja 1h DF 3.50.
Jotain kuvia, VAROITUS: PIILOLAATIKKOO SAATTAA SISÄLTÄÄ ISOJA KUVIA JA LAATU ON 6/5.

Se on Agrotron 128.Ohtonen kirjoitti:Onko mikä tuon uuemman teuttin malli? Agroton 110?

<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
Eihän tuo ookku vähä pinnasta homees.jupe94 kirjoitti:Syöttöön vaan!

No hyvää lannotetta varmaankin.
 No hyvää lannotetta varmaankin.
Viimeenvuotisia?Terzi kirjoitti:Helevetin hyviä paaluja Löyty niistä sieniäkii
Löyty niistä sieniäkii
 Viimevuotisiahan ne on, mut ei tehty ite noita, vaan ostettiin yheltä tutulta. Nyt ainakii tietää, että keneltä ei tartte paaluja ostaa. Se jolta nuo ostettii, ni soitti isälle ja oli sanonu, että et sattus paaluja tarvihtemmaan, ku tuluva viepi nuo kohta. Sittekku lähettiin nuita hakemaan, ni vittu ne oli semmosen korkeen mäen päällä. Varmaa ties se myyjä, et ne on ihan paskoja ja halus varmaan päästä erroon nuista. Joku parikymmentä myö niitä haettiin.
 Viimevuotisiahan ne on, mut ei tehty ite noita, vaan ostettiin yheltä tutulta. Nyt ainakii tietää, että keneltä ei tartte paaluja ostaa. Se jolta nuo ostettii, ni soitti isälle ja oli sanonu, että et sattus paaluja tarvihtemmaan, ku tuluva viepi nuo kohta. Sittekku lähettiin nuita hakemaan, ni vittu ne oli semmosen korkeen mäen päällä. Varmaa ties se myyjä, et ne on ihan paskoja ja halus varmaan päästä erroon nuista. Joku parikymmentä myö niitä haettiin. <--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele