Pottupellos luki et oli vahingos hipassu ek:n ohjausta ja täyest vauhista ek asvalttiin oli kuulemma kivikauha paikallaan.Todomppa kirjoitti:Nauraminen Nauraminen Nauraminen Mitähän tuollakin on ryskätty? On jo melko taitava, jos kuikan saa noin solmuun!Ännä kirjoitti:Itellä on persees semmonen tunne, että nuo uuet kuikat ei oo kovin kestäviä...
Etukuormaajat
-
Massey_man
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Paras etukuormain merkki
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- leepu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Siinä on nii palijo eri käyttäjiä niiku valtra6550 ruovittaa kaasupohojassa neliveto päälä kuormaajalla nii niiten kuormain o aika välyskä ja aisat hituse mutkalla ku taas meillä ku osataan vähä hahamottaa että kannattaako sitä aina neliveto päällä ruovittaa johonki maa kassan niiku valtra6550 taas tekee.Ja valtran o turha änkyttää että se ei tee nii ku oon satakertaa nähäny ku teet nii.Peluri4 kirjoitti:Meillon ainaki kuikassa niin huono vääntö että sillä ei etes saa aisoja solmuunvaltravalmet kirjoitti:Ålö tekee valtran, quikan ja massikan ek.![]()
http://static.landwirt.com/4600-Massey_ ... 8896-0.jpg
http://www.valtra.us/images/press_03062 ... loader.jpg
http://www.clarkemachinery.ie/clarkemac ... ension.jpg
Elikkä ne on paskaa, aisat vääntyy ainakin jos T170 on 75 nokalla.
Paras ja kestävin on mplift. Nyt pian tilataan meidän isoimpaan mplifti nokalle.mut ihan hyvä kuormain omasta mielestä,MP Liftiä en oo koittana.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.
vähennäs nyt pätemistä, välillä se on tehtävä juurikin noin.leepu kirjoitti:Siinä on nii palijo eri käyttäjiä niiku valtra6550 ruovittaa kaasupohojassa neliveto päälä kuormaajalla nii niiten kuormain o aika välyskä ja aisat hituse mutkalla ku taas meillä ku osataan vähä hahamottaa että kannattaako sitä aina neliveto päällä ruovittaa johonki maa kassan niiku valtra6550 taas tekee.Ja valtran o turha änkyttää että se ei tee nii ku oon satakertaa nähäny ku teet nii.Peluri4 kirjoitti:Meillon ainaki kuikassa niin huono vääntö että sillä ei etes saa aisoja solmuunvaltravalmet kirjoitti:Ålö tekee valtran, quikan ja massikan ek.![]()
http://static.landwirt.com/4600-Massey_ ... 8896-0.jpg
http://www.valtra.us/images/press_03062 ... loader.jpg
http://www.clarkemachinery.ie/clarkemac ... ension.jpg
Elikkä ne on paskaa, aisat vääntyy ainakin jos T170 on 75 nokalla.
Paras ja kestävin on mplift. Nyt pian tilataan meidän isoimpaan mplifti nokalle.mut ihan hyvä kuormain omasta mielestä,MP Liftiä en oo koittana.

-
valtra 69
- Kielet: espanja saksa ranska ja ruotti se on mentävä iltaoppi kouluu et oppii käyttää tätä paska vekotinta eli vallua
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Se pitää olla kunnon vanha kuikka 960 se kestää niin perkeleesti.
Viimeksi muokannut Motokuski, 02.01.2012 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ja yritetään sit käyttäytyä, siivosin vähän...
Syy: Ja yritetään sit käyttäytyä, siivosin vähän...

...
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Onkos se MP-Lifti vielä sama kuormain kuin ruotsalainen Vreten. Useasti on tullu ihailtua MP-Liftiä jonka tyyppikilvessä komeilee Vreten.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
-
Mehtä
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
On on! 
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
-
laurimarkus
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtra N141
Kyllä minä olen Valtran kannalla. Entisessä raktorissa oli james ei sekään mikään huono ollut, menee se ismekin.
MP nimi: Valtra N
-
Mehtä
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ei Valtra vaan Quicke.laurimarkus kirjoitti:Kyllä minä olen Valtran kannalla. Entisessä raktorissa oli james ei sekään mikään huono ollut, menee se ismekin.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
- Koppinen
- Kielet: Suomi, Englanti. Saksaa ymmärrän vähäsen.
Fentin kuormain on paras. Koska on kestävä. Ainakin mun mielestä.
Viimeksi muokannut Koppinen, 02.01.2012 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kiitos Simppai!
"It can hold me down, but i'll get up, a true farmer will never give up"
-
laurimarkus
Sama asiaponsse16 kirjoitti:Ei Valtra vaan Quicke.laurimarkus kirjoitti:Kyllä minä olen Valtran kannalla. Entisessä raktorissa oli james ei sekään mikään huono ollut, menee se ismekin.
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ei muuten oo.laurimarkus kirjoitti:Sama asiaponsse16 kirjoitti:Ei Valtra vaan Quicke.laurimarkus kirjoitti:Kyllä minä olen Valtran kannalla. Entisessä raktorissa oli james ei sekään mikään huono ollut, menee se ismekin.
Jos ei perusteluja ala kuuluu niin seuraukset sen mukaiset.john deere 6920 kirjoitti:Fentin kuormain on paras.
Volvomies on erimies.
- urakkamies
- Moderaattori
Valtran kuormaajilla on ollut monta eri valmistajaa, ei pelkästään kuormaajat viimme aikoina tehnyt Ålo.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
-
erkko fin
- Multiplayer tunnuksesi?: Erkko(lsfin
Itellä kokemusta Quikasta ja sitten tuosta valtrasta.Sit mun työ paikan urakoitijalla oli mp-lifti ennen nokalla mut sit se meni siltä tuhanneks pi**un palasiks ja vaihto quickkaan ja sano eettei koskaan vaihra ja sanotakkoon että se ei tehny sillä muuta kun lastas kakit kyitiin ja paalit toi pellolta siis hänen renkinsä toi paalit.
Quicka ja valtra:
+hyvä näkyvyys
+kiinnistys on hyvä
+hydraalisena se vipu on ihan paras
-sähkönen valtran ek on niin pirun hidas ja se vipu ei oo kovin mukava.
Quicka ja valtra:
+hyvä näkyvyys
+kiinnistys on hyvä

Kiitokset tästä Pelaaja80:piselle!
- Motokuski
- Ylläpitäjä
Ite en oo kyllä samaa mieltä tuosta hyvästä näkyvyydestä uusissa kuikan ja vallun kuormaajissa, ne vakaajat peittää näkyvyyttä yllättävän paljon normaaleihin vakaajatankoihin verrattuna, ja olo on kuin tunnelissa ajais.
Ja tuosta MP-Liftin kestävyydestä voin sanoa et meil on tuossa A95 nokalla 250 MP-Lifti ja aika iso osa tuon traktorin tunneista (reilu 5000) on etukuormaajatyötä ollut, eikä oo minkäänlaista väsymisen merkkiä tai muuta havaittavissa tuossa kuormaajassa. Sekin on tietysti että joillain kestää mikä tahansa ja joillain ei kestä muu kuin metrin pätkä ratakiskoa, isomman pätkän vääntävät solmuun ja pienemmän hukkaavat...
Ja tuosta MP-Liftin kestävyydestä voin sanoa et meil on tuossa A95 nokalla 250 MP-Lifti ja aika iso osa tuon traktorin tunneista (reilu 5000) on etukuormaajatyötä ollut, eikä oo minkäänlaista väsymisen merkkiä tai muuta havaittavissa tuossa kuormaajassa. Sekin on tietysti että joillain kestää mikä tahansa ja joillain ei kestä muu kuin metrin pätkä ratakiskoa, isomman pätkän vääntävät solmuun ja pienemmän hukkaavat...
-
laurimarkus
Valtran ek ei ole hidas jos osttaissa muistaa ottaa traktoriin hammaspyöräpumpunerkko fin kirjoitti:Itellä kokemusta Quikasta ja sitten tuosta valtrasta.Sit mun työ paikan urakoitijalla oli mp-lifti ennen nokalla mut sit se meni siltä tuhanneks pi**un palasiks ja vaihto quickkaan ja sano eettei koskaan vaihra ja sanotakkoon että se ei tehny sillä muuta kun lastas kakit kyitiin ja paalit toi pellolta siis hänen renkinsä toi paalit.
Quicka ja valtra:
+hyvä näkyvyys
+kiinnistys on hyvä
- Harvesteri
Minusta kaimaar tuo james on paras ek, koska ei ole mekaanisia vakaajia näkö esteenä.
Ei ole mitää kokemusta mutt kun on kuvia ohjaamosta niin kyl siitä näkee paljon paremmin mitä esim kuikan ek:oolla. Ja se että miten se toimii ja kestää riippuu ihan kuskista ja käytöstä.
Edit: Ja valtra ei oo tehny tietääkseni yhtään ainoata ek:ta ne on tullu yleensä joltain muulta tehtaalta kuten uusissa kuikalta ja kaikista vanhimmisa ollu jamekset mun tietojen mukaan.
Ei ole mitää kokemusta mutt kun on kuvia ohjaamosta niin kyl siitä näkee paljon paremmin mitä esim kuikan ek:oolla. Ja se että miten se toimii ja kestää riippuu ihan kuskista ja käytöstä.
Edit: Ja valtra ei oo tehny tietääkseni yhtään ainoata ek:ta ne on tullu yleensä joltain muulta tehtaalta kuten uusissa kuikalta ja kaikista vanhimmisa ollu jamekset mun tietojen mukaan.
- Maatila
- Moderaattori
Kuten Ännä jo laittokin, ei nuo oo kovinkaa kestäviä,meillä on jontikassa Q45 kuikka se peittää näkymää vittumaisesti mutkasta kun ajaa nii ei nää tuleeko autoo vastaa ku ek on nii pahasti tiellä.Mp-lifti on parempi siinämieles, ettei se oo nii pahasti eessä. Oikeestaa se ei oo missään asennossa niin pahasti tiellä ku kuikkaÄnnä kirjoitti:Itellä on persees semmonen tunne, että nuo uuet kuikat ei oo kovin kestäviä...
- Valmet455
Saattais se MP-liftiki olla solmussa jos kivitalikko ottaa maahan vauhdista.
Ja tohon kuikan näkyvyyteen, sokee täytyy olla jos ei mutkassa nää aisojen yli vastaantulijaa, kun ei sitä kuormaajaa tarvi pitää 1,5m korkeudessa tieajossa. (Mun mielipide)
Ja tohon kuikan näkyvyyteen, sokee täytyy olla jos ei mutkassa nää aisojen yli vastaantulijaa, kun ei sitä kuormaajaa tarvi pitää 1,5m korkeudessa tieajossa. (Mun mielipide)
-
meikäpoeka
- Kunniakäyttäjä
Ainakin meijjän valmetissa on Ålon kuormaaja. Tarrojen mukaan se on 1716 ,koska se on valmetin tehtaalla asennettu siihen. Taitaa kaikki vanahat valmetin eekoot olla Åloja.Harvesteri kirjoitti:Minusta kaimaar tuo james on paras ek, koska ei ole mekaanisia vakaajia näkö esteenä.

"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
- Maatila
- Moderaattori
Meilläki on punases 605:ssa tehas asetuksena tuo kuormaaja ja seki on Ålö 
-
Maankääntäjä
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Itellä nyt ei hirveästi ole kokemusta etukuormaajista mutta käteen sopivalta tuntuu Ålo. 
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ja Quicke on Ålön tekeleitä. Meillä on Quicke 640 ja tarrasa lukee Ålö.
Volvomies on erimies.
- Valmet455
Siis Quike, Valtra ja trima tulee kaikki Ålön tehtaalta, ja Quike ja valtra taitaa olla nykyään ihan sama eri teksteillä.
- urakkamies
- Moderaattori
Eip, tuota ennen oli Viloja, osa vielä samoilla numeroilla, vaikka oli aivan erinäköisiä kuormaajia.meikäpoeka kirjoitti:Ainakin meijjän valmetissa on Ålon kuormaaja. Tarrojen mukaan se on 1716 ,koska se on valmetin tehtaalla asennettu siihen. Taitaa kaikki vanahat valmetin eekoot olla Åloja.Harvesteri kirjoitti:Minusta kaimaar tuo james on paras ek, koska ei ole mekaanisia vakaajia näkö esteenä.
http://www.nettikone.com/valmet/2115-vila/996250
Nimittäin noita.
-
erkko fin
- Multiplayer tunnuksesi?: Erkko(lsfin
Mä puhuin sähkösestä ek:sta hydraalinen o nopee mut sähkönen hidas hölmö.laurimarkus kirjoitti:Valtran ek ei ole hidas jos osttaissa muistaa ottaa traktoriin hammaspyöräpumpunerkko fin kirjoitti:Itellä kokemusta Quikasta ja sitten tuosta valtrasta.Sit mun työ paikan urakoitijalla oli mp-lifti ennen nokalla mut sit se meni siltä tuhanneks pi**un palasiks ja vaihto quickkaan ja sano eettei koskaan vaihra ja sanotakkoon että se ei tehny sillä muuta kun lastas kakit kyitiin ja paalit toi pellolta siis hänen renkinsä toi paalit.
Quicka ja valtra:
+hyvä näkyvyys
+kiinnistys on hyvä

Kiitokset tästä Pelaaja80:piselle!