E: Mun puhelinnumero on salainen!!!

Me? Kö? Ja millo?mrteema kirjoitti:keskiviikona tulevat tavataan b1 hallissa klo: 14.00 keskellä sitä hallia. Kirjoitakaa myös johonkin ls-fin, että tunistaa
Oikeinkirjoitusoliskovasana!valtra man kirjoitti:Näytä kaapunkilaasille mistä maajussit on tehty!![]()
Oletko täydellisen tyhmä vai trolli?valtra man kirjoitti:No voi nenä tänää menny kaikki ihan päin vastoin ku ajoin melkeemun (leikkitraktorin) (leikkiojaan). Nauraminen Ja tuli paha,paha,paha virhe allekirjotuksen lukemises!KORJAUS: Näytetään helsingin herroille mistä maajussit on tehty!
Empä tiärä en ole täydellisen tyhmäkää koska olen luokan kolmanneks paras ja enkä ehkä ole trollikaan.Codrington kirjoitti:Oletko täydellisen tyhmä vai trolli?valtra man kirjoitti:No voi nenä tänää menny kaikki ihan päin vastoin ku ajoin melkeemun (leikkitraktorin) (leikkiojaan). Nauraminen Ja tuli paha,paha,paha virhe allekirjotuksen lukemises!KORJAUS: Näytetään helsingin herroille mistä maajussit on tehty!
![]()
Mun toinen iso sisko tietää vaikka kuinka hyvin traktoreista ja toinen ei paljo yhtää.valtra man kirjoitti:(mun siskot eiu tiä traktoreista mitää edes muista niitten merkkejä!
mä myös!Valtra T 170 kirjoitti:Mie meen perjantain.
FS2011M0ds kirjoitti:Nyt tääl hotellis mokkulal.
Peurunka?mrteema kirjoitti:missä hotellis?
Hotelli Albassa. Jotain 3km Paviljongille.valtravalmet kirjoitti:FS2011M0ds kirjoitti:Nyt tääl hotellis mokkulal.Peurunka?mrteema kirjoitti:missä hotellis?