Siinä vielä kotona.

Paskan aju yhistelmä

Sanony vielä, ettei tuo tuu tuolla mihkää ku ei oo sininen lastutettu T170 Classicci, missä on pakoputki konepeitosta läpi.valtravalmet kirjoitti:4m ares 56 lautasilla? Jos ois 66 niin ois sama ku meillä, tempo on sama.
En, se pitää sanoo lassikki!Ännä kirjoitti:Sanony vielä, ettei tuo tuu tuolla mihkää ku ei oo sininen lastutettu T170 Classicci, missä on pakoputki konepeitosta läpi.valtravalmet kirjoitti:4m ares 56 lautasilla? Jos ois 66 niin ois sama ku meillä, tempo on sama.
Miks meillä on 3 pikavaihetta ja 250hv tapista? Sitä lisätehoaluetta tarvi ku on yli 250hv kokoajan.laurimarkus kirjoitti:Lassikit on paskoja kun se suunnanvaihin on mekaaninen eikä ole pikavaihteita eikä lisätehoaluetta.
No en oo yleensä lassikki teessä pikavaihteita nähny mutta en minä sanonu että se on huono mutta tarkoitin että minä en tykkää niistä ja lopetetaan ettei mee ot ksi.valtravalmet kirjoitti:Miks meillä on 3 pikavaihetta ja 250hv tapista? Sitä lisätehoaluetta tarvi ku on yli 250hv kokoajan.laurimarkus kirjoitti:Lassikit on paskoja kun se suunnanvaihin on mekaaninen eikä ole pikavaihteita eikä lisätehoaluetta.
Kyllä ne sähkösekki toimii. Meijän ex 6550 ei oo ollu mitään sähkövikaa ja vuosimallihan oli 99-... Sähköähän siinä oli lähestulkoon yhtä paljon ku ännäläisis, ku se oli Hitech.Killerhangar kirjoitti:Kaiken pitää olla mekaanista niin toimii. 8) Jos vivujen laittaminen on kunnolla suunniteltu niin ei haittaa vaikka ois mekaaninen IMO... Joo, tähän voi sanoa että mun on turha puhua kun ei oo mistään kokemusta mutta kyllä sen järkikin sanoo.
Mites metsossa ja 8400 on pikavaihe?laurimarkus kirjoitti:No en oo yleensä lassikki teessä pikavaihteita nähny mutta en minä sanonu että se on huono mutta tarkoitin että minä en tykkää niistä ja lopetetaan ettei mee ot ksi.valtravalmet kirjoitti:Miks meillä on 3 pikavaihetta ja 250hv tapista? Sitä lisätehoaluetta tarvi ku on yli 250hv kokoajan.laurimarkus kirjoitti:Lassikit on paskoja kun se suunnanvaihin on mekaaninen eikä ole pikavaihteita eikä lisätehoaluetta.
Mutta kumpikin on lassikkeja! Se on pikavaihe on ollu vakiona 6000 ja 8000 ennen 2000lukuu... Ja teessä sen jälkee.laurimarkus kirjoitti:8400 on ehkä pikkusen eri kone kun tee.
En ois tänpäivän ihan heti uskonu koittavan et oon killerin kans samaa mieltä.Killerhangar kirjoitti:Kaiken pitää olla mekaanista niin toimii. 8) Jos vivujen laittaminen on kunnolla suunniteltu niin ei haittaa vaikka ois mekaaninen IMO... Joo, tähän voi sanoa että mun on turha puhua kun ei oo mistään kokemusta mutta kyllä sen järkikin sanoo.