Huomatkaa Nokian laatu.
Mun kummisetä asuuki myös ilmajoella.Jezba kirjoitti:Mun kummiserällä on joku 7xxx sarialaane jonttu.. Ja jos sää asut siel mis mä muistaisin sun asuvan, nii kummisetä asuu siin hetken matkan pääs.XarioN kirjoitti: Oon varmaan 1000000 kertaa sanonu, mutta tuo meidän 8550 vie tuota kultivaattoria suurinpiirtein nokka maassa. Tuo kultivaattori on porukka kone, ja yhdellä porukassa olevalla on 7530 jontikka ja siihen laitetaan tonnin nokkapaino että se pysyy edes jotenkin maassa.
Mää meinaanki vähän tota nestehitsaus puoltaMotokuski kirjoitti:Juko on kyllä muuten uudenverosessa kunnossa, et ei sinne peltiä tartte vielä hitsailla...Lannotevantaiden käret vaatii hieman lisää kulutustavaraa.
Eikö.Ezmo kirjoitti:Aika jykeviä nuo "rangat" teillä päin.
No ei vitussa.erkko fin kirjoitti:Tollasiin hommiin sitä itekki lähettävä huomenna... :/ Ja komiat on konehet onko toi m120 toi punane mp:-iftillä?
Kuka on sanonu, että meijän konneita? Issee on toisena osakkaana tuos sikalas mikä näkyy takana, niin ajoin sieltä paskaa sen toisen omistajan koneilla.Aecel kirjoitti:Eehä teillä Ännä oo punasta Ännää saati Hollantia...?
Jaa...Ännä kirjoitti:Kuka on sanonu, että meijän konneita? Issee on toisena osakkaana tuos sikalas mikä näkyy takana, niin ajoin sieltä se toisen omistajan koneilla.Aecel kirjoitti:Eehä teillä Ännä oo punasta Ännää saati Hollantia...?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012051 ... 2_uu.shtmlAecel kirjoitti:Jaa...Ännä kirjoitti:Kuka on sanonu, että meijän konneita? Issee on toisena osakkaana tuos sikalas mikä näkyy takana, niin ajoin sieltä se toisen omistajan koneilla.Aecel kirjoitti:Eehä teillä Ännä oo punasta Ännää saati Hollantia...?Mistä minä tiiän mistä te paskaa ajatte?
4 ha kylvetty, nyt vaan toivotaan, ettei tulis sadetta tai tulis pieni.