







Joo, teen laatikko auki ja 865 poikki...Teleman kirjoitti:Aika etulline huolto taitaa olla? Teessä ja 865.
Sitä kytkintä on vähäsen huono ruveta vaihtamaan kesken kiireisimmän ajan.Killerhangar kirjoitti:Hitto sä teet kytkimen vaihdosta taidetta. "Tulee semmoset piirteet et tarvis uuden kytkimen". Jumalavita, sitteku se kytkin on pskana ni vaihdetaa, ei sillo ku epäillää että se ois pskana...
Soot vääräs, teees ainaki on erilline loota mikä puotetaa pois!Killerhangar kirjoitti:No se jos ei osaa... Nimimerkki linkusta vaihteisto irti ja uus levy sisää ja loota takas 2 tuntii sis kahvitauon... Ihmettelen meinaan edellee et kuin traktoreissa ei voi olla irtonaisia lootia, tai ainakin näin oon käsittäny? Ja mitä noita koristeina? Töitä niilläki tehdään? Ehkä ei niin paljoa ku isot tillaliset mutta kuitenki.. Ei oo enää ku mettää...
No pienet ja pienet... 38/65/650. Se on T-sarja lyhyemmällä nokalla ja pienemmällä koneella vaa, mitää muuta eroa oo.Verkku kirjoitti:Täytyy sanoo että toi ämmä on ruma.![]()
Varsinki ku noin pienet takapyörät.
150-160ha.Galaxeri kirjoitti:Paljos IMO:lla on peltoa ?
Vitut! Valtra ei oo ikänä ruma, vaikka mitä ois tapahtunukki!Verkku kirjoitti:Täytyy sanoo että toi ämmä on ruma.![]()
Varsinki ku noin pienet takapyörät.
Elä muuta sano.Simulation kirjoitti:Tuo ännä on tosi tyylikkään näkönen noilla renkailla