Yksin kertasesti nuo pellot on vaan vielä liian märkiä Vv:llä että sinne ei pääse

Niin o märkää, mutta edelleen ei saa tota 900 valtraa.Valtrablueedition kirjoitti:No voe vittu, ite en kyllä sinu puheittas usko![]()
Yksin kertasesti nuo pellot on vaan vielä liian märkiä Vv:llä että sinne ei pääse
Tuo perunamaahan on aika kevyttä maata, ja kuka sano että kuin syvällä se on sitä vetänä?laurimarkus kirjoitti:Van en puhu oikeesti viimekeväänä vejin sitä pottupellolla kun testasin sitä kun se tuli. Keula vaan meinasi keveekskäyvä mutta totta se on.
No kyllä se kuivalla maalla mennöö meleko kivuttomasti 900 perässä.Peluri4 kirjoitti:Tuo perunamaahan on aika kevyttä maata, ja kuka sano että kuin syvällä se on sitä vetänä?laurimarkus kirjoitti:Van en puhu oikeesti viimekeväänä vejin sitä pottupellolla kun testasin sitä kun se tuli. Keula vaan meinasi keveekskäyvä mutta totta se on.Voe vittu tein kans.
Oon ajanu, soli oranssi 900 jos oli ek...laurimarkus kirjoitti:No oo sinä hilijaa kun muka tiijät kaikki kun et oo koskaan ees 900 ajanu ja se meijän ares on 4m ja 66 lautasilla.
Mulla kuule ny alako kiinnostaan tääki niin laitappa ny kuvaa...laurimarkus kirjoitti:Nii ja minä vaan kokeilin sitä pottupellolla että normaalisti me vejettiin sitä viimekesänä c120 ja tänäkesänä N141.
Mutta meidän arekses on 3tapit!! Sitä ei saa mitenkää päin 900 perää!!xsubbi kirjoitti:Meidän arekseenkin saa vaihettua cat2 tapit... Joku puhu ittesä pussiin.
Ee. Valtran tees on cat3, siihen saa joko cat2 tai cat3 pallot.Simulation kirjoitti:Minä oon miettiny että onko eri katekorioissa vain pallokoko eri?
Ooha niitä pallojaki että saa 3 katekorian kii kakkoseen ja jotennii nui?