Nettikoneesta bongatut

Keskustelua maataloudesta ja koneista.
Peluri4
Moderaattori
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Viesti:

Re: Nettikoneesta bongatut

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Matias98 kirjoitti:
Aecel kirjoitti:
Matias98 kirjoitti:Mulla on ainaki hyviä kokemuksia tuontikoneista, sillä meän valtraki on muuten lontoosta tullu. :D
Njoo, mistään varmaan ees saa enä noita 8950 tollatti ku tuolta. Voi ne ihan hyviä olla, mutta hieman arveluttaa.
Taitaa olla vähän tuurista kiini, että miten nuitten tuonti koneitten kans pärjää. :D
Me käytiin isännän kans kattoon noita koneita viime viikonloppuna ku nivalassa käytiin, pellit oli ainakin selvästi maalattu, mutta hytit oli siistejä sisältä jne.
XarioN
Kunniakäyttäjä
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja XarioN »

Onko siinä sitte jotain vikaa että on maalattu? Mieluummi mä ainaki siistin koneen ostan ku jonku auringos haallistuneen, mitä nuo tuontikoneet melkeen järjestään on. Sitäpaitti kauemminhan tommone just maalattu ja siistitty kone pysyy hyvän näkösenä ku joku valtran kilikolia nostolaitteisiin ja laattiamattoon räpellys.
Aecel
Kunniakäyttäjä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.

Viesti Kirjoittaja Aecel »

XarioN kirjoitti:Onko siinä sitte jotain vikaa että on maalattu? Mieluummi mä ainaki siistin koneen ostan ku jonku auringos haallistuneen, mitä nuo tuontikoneet melkeen järjestään on. Sitäpaitti kauemminhan tommone just maalattu ja siistitty kone pysyy hyvän näkösenä ku joku valtran kilikolia nostolaitteisiin ja laattiamattoon räpellys.
Kiva ostaa kone, mikä o maalattu pirun siistiks, mutta sitte ku se hajoaa koneestaan äkeen eteen, niin ei siinä paljoa se lohduta, että pellit kiiltää.
Miksei täällä humppa soi?
XarioN
Kunniakäyttäjä

No niin vissiin hajoaaki. :DD Ei ne sielä ulkomaillakaa mitää saatanan idioottia oo. Eiköhän neki niitä huolla, jos ei niin vainoharhaasesti ku suomes mutta kumminki. Hyvinhän tuollaki on pöpöötetty 10k tuntia, meinaakko ettei oo ikinä huollettu?
Aecel
Kunniakäyttäjä

XarioN kirjoitti:No niin vissiin hajoaaki. :DD Ei ne sielä ulkomaillakaa mitää saatanan idioottia oo. Eiköhän neki niitä huolla, jos ei niin vainoharhaasesti ku suomes mutta kumminki. Hyvinhän tuollaki on pöpöötetty 10k tuntia, meinaakko ettei oo ikinä huollettu?
Mää en voi tietää onko huollettu vai ei. Omistajia o erilaisia.
Maon^
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Aecel kirjoitti:
Matias98 kirjoitti:Mulla on ainaki hyviä kokemuksia tuontikoneista, sillä meän valtraki on muuten lontoosta tullu. :D
Njoo, mistään varmaan ees saa enä noita 8950 tollatti ku tuolta. Voi ne ihan hyviä olla, mutta hieman arveluttaa.
Kun ojalehto tuo koneen nii melko monta niistä huolletaan heti. Monesta vallusta on ollut perä auki kun on käyty. :iso:
Ja Tanskassa koneita kohdellaan paremmin kuin Ruotsissa . Jokainen kone koeajetaan Tanskassa. Isäntäkin vähän ruvennu moittimaan kun tuo vaan valluja.
Mutta sen takia se niitä tuo kun menee hyvin kaupaksi. :iso:
Isännäntä meinas sen käskeä tuoda nyyskän mutta se on vähän jäänyt.
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Suomi mies
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Viesti Kirjoittaja Suomi mies »

maon kirjoitti:
Aecel kirjoitti:
Kun ojalehto tuo koneen nii melko monta niistä huolletaan heti. Monesta vallusta on ollut perä auki kun on käyty. :iso:
Ja Tanskassa koneita kohdellaan paremmin kuin Ruotsissa . Jokainen kone koeajetaan Tanskassa. Isäntäkin vähän ruvennu moittimaan kun tuo vaan valluja.
Mutta sen takia se niitä tuo kun menee hyvin kaupaksi. :iso:
Isännäntä meinas sen käskeä tuoda nyyskän mutta se on vähän jäänyt.
Saattaa olla vaan se ongelma että se ostaa sieltä helpommin 10 vallua kerralla ku nyyskän yhen eli pitäs ostaa monta nyyskää että se kannattas.
Maon^

Tais kuule isännästä jäädä kii. :?
Kuva
sutki
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja sutki »

Aecel kirjoitti:
XarioN kirjoitti:Onko siinä sitte jotain vikaa että on maalattu? Mieluummi mä ainaki siistin koneen ostan ku jonku auringos haallistuneen, mitä nuo tuontikoneet melkeen järjestään on. Sitäpaitti kauemminhan tommone just maalattu ja siistitty kone pysyy hyvän näkösenä ku joku valtran kilikolia nostolaitteisiin ja laattiamattoon räpellys.
Kiva ostaa kone, mikä o maalattu pirun siistiks, mutta sitte ku se hajoaa koneestaan äkeen eteen, niin ei siinä paljoa se lohduta, että pellit kiiltää.
En tiiä miten te teette mutta me ollaan koeajettu aina kun joku ostetaan, siinä kun kuuntelee kuuluuko mitään ylimääräsiä ääniä ja mistä ne kuuluu niin saa vähän vihjettä koneen kunnosta. Esim. yks 7610 mitä käytiin kattomassa niin hirveen pommin näkönen oli mutta kone kyllä oli viimesen päälle kunnossa niin hyvin kävi ja lähti iloseen käyntiin. Oli vaan ulkoista laittamista niin paljon että valittiin toi 6610.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Suomi mies kirjoitti:Saattaa olla vaan se ongelma että se ostaa sieltä helpommin 10 vallua kerralla ku nyyskän yhen eli pitäs ostaa monta nyyskää että se kannattas.
No mitenköhän traktorin merkki vaikuttaa ostamisen helppouteen? Aika kirjavat on sielläkin vaihtokonevalikoimat kun pariin otteeseen olen ko. maassa käynyt.
Kuva
Kuva
Wallubesti

Viesti Kirjoittaja Wallubesti »

XarioN
Kunniakäyttäjä

Neliveto kirjoitti:
Suomi mies kirjoitti:Saattaa olla vaan se ongelma että se ostaa sieltä helpommin 10 vallua kerralla ku nyyskän yhen eli pitäs ostaa monta nyyskää että se kannattas.
No mitenköhän traktorin merkki vaikuttaa ostamisen helppouteen? Aika kirjavat on sielläkin vaihtokonevalikoimat kun pariin otteeseen olen ko. maassa käynyt.
Saa varmaan aika halvalla ku tilaa 10 valmettia kerralla joltain tutulta äijältä, ku sitte taas yhen nyykkärin joltain toiselta.. Mutta eiköhän tuo noita tuo jos joku haluaa.
Pena_
Kielet: Suomi,Englanti,
Multiplayer tunnuksesi?: koneukkeli

Viesti Kirjoittaja Pena_ »

Näppärä pikku valmetti hyvillä renkailla.Ei ole niin siisti kun kuvissa näyttää,kaksi miestä käyny kattomassa eikä edes käymään koittanu kun on niin epäillyttävän näköne.Ei kannata ostaa.

Myyntipuhe kohillaan! :DD
Kuva
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viesti:

XarioN kirjoitti:
Neliveto kirjoitti:
Saa varmaan aika halvalla ku tilaa 10 valmettia kerralla joltain tutulta äijältä, ku sitte taas yhen nyykkärin joltain toiselta.. Mutta eiköhän tuo noita tuo jos joku haluaa.
Niin mutta jos sillä "tutulla äijällä" sattuu olemaan muunkin merkkisiä koneita myytävänä niin ei pitäisi kovin paljon kalliimmaksi tulla vaikka seassa olisikin yks nyykkäri. Jos sillä on myynnissä pelkästään valametteja niin sitten toki..
Kuva
Kuva
Aecel
Kunniakäyttäjä

sutki kirjoitti:
Aecel kirjoitti:
En tiiä miten te teette mutta me ollaan koeajettu aina kun joku ostetaan, siinä kun kuuntelee kuuluuko mitään ylimääräsiä ääniä ja mistä ne kuuluu niin saa vähän vihjettä koneen kunnosta. Esim. yks 7610 mitä käytiin kattomassa niin hirveen pommin näkönen oli mutta kone kyllä oli viimesen päälle kunnossa niin hyvin kävi ja lähti iloseen käyntiin. Oli vaan ulkoista laittamista niin paljon että valittiin toi 6610.
Kyllä, mutta et sä pysty täysin selvittää koneen kuntoa siinä ku ajelet 10 minuuttia.
Ukkomezzo
Tämänhetkinen kaupunki:: virolahti
Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo

Viesti Kirjoittaja Ukkomezzo »

Ois aika kova peli tuommonen. 8-)
http://www.nettikone.com/valtra/f-120/1225537
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Maon^

Eei ole. Aivan ufo kone . Profiili miehet ei meinannut saada alas kun ainoastaan yhdestä napista liikku 5 cm taaksepäin .
Kyllä profi vie. 8-)
Kuva
HolsetPower
Tämänhetkinen kaupunki:: Uurainen
Kielet: Suomi englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Viesti Kirjoittaja HolsetPower »

KuvaBy:Arde
Raktorimies henkee ja veree.
VALMET Paras kyyti housut jalassa
Koppinen
Tämänhetkinen kaupunki:: Jossain
Kielet: Suomi, Englanti. Saksaa ymmärrän vähäsen.

Viesti Kirjoittaja Koppinen »

Kuva
Kiitos Simppai!
"It can hold me down, but i'll get up, a true farmer will never give up"
MattiI
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari

Viesti Kirjoittaja MattiI »

fiat680 kirjoitti:Siin o hieno linko. :shock: http://www.nettikone.com/ala-talkkari/at260/1243913
Mitäs hienoo tossa on? :roll:
Kuva
Vikille kiitokset
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viesti:

MattiI kirjoitti:
fiat680 kirjoitti:Siin o hieno linko. :shock: http://www.nettikone.com/ala-talkkari/at260/1243913
Mitäs hienoo tossa on? :roll:
Tuo saattaa olla fiat680 lähisukulaisen kauppaama, eikös se asunut nimenomaan uuraisilla :roll: Näkyypähän tuolla 680 Fiiu taustallakin.

http://www.nettikone.com/ford/5610/1244375
Siisti 5610, tosin vuosimalli ilmoitettu väärin ja pakoputken sais vaihtaa saman tien. On tuohonkin tarrasarja laitettu jäljistäpäin ja toinen parkkiumpioista on erilainen. Kaikki ohjetarratkin hytissä tallella. Paljokohan mun foorttista sais tuon hinnoittelun perusteella.

Massikka-halli:
http://www.nettikone.com/massey-ferguson/265/1244405
Kuva
Kuva
urakkamies
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Tuo 265 on ainakin myyntimaalattu pommi. Löytyy tosta kohtuu läheltä.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Mehtä
Kunniakäyttäjä
Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Viesti Kirjoittaja Mehtä »

maon kirjoitti:Eei ole. Aivan ufo kone . Profiili miehet ei meinannut saada alas kun ainoastaan yhdestä napista liikku 5 cm taaksepäin .
Kyllä profi vie. 8-)
Sekö tekee paskan koneen kun keulassa lukee Valtra ja joku profin insirööri ei osannut ajaa tuollasta?!?!! Tuo on ihan asiallinen kone ENSI/ENERGIAPUUHARVENNUKSEEN mihinkä se on suunniteltukin. Osaavan ja traktorimotoon tottuneelle hyvä kone eikä tarvi olla kylän isointa ponsee tai jontikkaa. ;)
E: Tuohon taitaa osa osistakin olla halvempia kun oikein mettäkoneeseen.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
JGFIN
Tämänhetkinen kaupunki:: jalasjärvi
Kielet: englanti, suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Holset

Viesti Kirjoittaja JGFIN »

Kuva
Ventti
Tämänhetkinen kaupunki:: Huittinen
Kielet: suomi & englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Viesti Kirjoittaja Ventti »

Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maatalous & koneet”