Polovi osuu joskus siihen.Valtra655 kirjoitti:Miten sen saa muka samutettua vahingos? Ittellä ei koskaan oo nii käyny.Ezmo kirjoitti:Siellä ratin alla on vähän huono paikka, kun oon sammuttanu vahingossa jalalla Jontikan kerran ja Valmetteja varmaan 100 kertaa.MattiI kirjoitti:Mitä nyt tuossa syksyllä tuli ajettua 7616 ferkua nii mukava hytti niissäki on. Avain vaa sijoitettu vähä omituiseen paikkaan, ku se on siellä sivussa. Ite tykkäisin et se ois siinä ratin alla niinku jontikoissa, caseissa ja nyykkäreissä.
Asiaa traktoreiden hyteistä! +kuvat
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Asiaa traktoreiden hyteistä! +kuvat

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
^Eipä ole ittellä käyny,tosin en oo niin pitkäkään.
Mutta siihe ek vivun rautaa pari kertaa lyöny polvilumpion ni sattuu aika perkeleesti
Mutta siihe ek vivun rautaa pari kertaa lyöny polvilumpion ni sattuu aika perkeleesti

- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Eipä oo mullakaan ikinä vahingossa sammunu. En oo tosin kans mikään kauheen pitkä et vähän pidemmillä saattaa ottaa polvi kiinni.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Jos nyt esimerkiksi päisteitäkin kyntää ja penkki pomppii,niin siinä osuu j polvi aika herkästi virtalukkoon...
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Valtrassa saattaa ottaa kiinni, mut mulla on ainaki jontikassa yleensä ratti sen verran korkeella et saa aika lailla penkki pomppia et ottaa polvi kiinni virtalukkoon
. Eikä valtrassakaan polvi ota kiinni jos on alle 180cm pitkä 

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Itte istun kyntäessä hiukan vinos nii ei tarvi kääntää päätä nii paljon. Mut emmää oo mitää konetta vahingossa saanu sammutettua aveimella.superpottu kirjoitti:Jos nyt esimerkiksi päisteitäkin kyntää ja penkki pomppii,niin siinä osuu j polvi aika herkästi virtalukkoon...

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- sutki
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ite olin hetken ihmeissäni kun naapurin hollantilla ajoin ja sitte ku piti sammuttaa niin katoin että missäs se sammutin on kunnes muistin että nykykone sammuu avaimesta
.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa