en oo ihan varma onko hän ajanu mutta kyydissä on kyllä istunu, sen muistan itsekkin. Onhan tollanen ihan mukava ja riittävän hiljainen mun makuuni, sen vähän mitä päässy itte ajamaanSimulation kirjoitti:Mites ajattelit istuttaa 182:n 55 kuikan ko se on N-sarjalaiseen justtii nihti, sehä ottas konepeittoon kiinni ko se ois ylläällä ja laskis. Tai siis eihän sitä ees ylläälle sais ko keulaan ottas Nauraminenfiat 110 90 turbo kirjoitti: Oikein.
Mutta miettikää jos meettte jollekki nevalle töihin ja saatte päättää millä ajaisit kärryä:
A:valtra t 182 versu tieliikenne malli kaikilla mausteilla+valtra55ek ja puskulevy+vankkurit.
B:fiatagri 110-90 dt (turbotettu)+ismen ek ja itse tehty puskulevy+25 korotetut.
Oma vastaus:110
perustelu:napakympissä on vaan sitä jotain.
65 Quicke on just ja just siinä rajalla että on pieni siihe, 75 pikemminkin natsaa saletisti..
Vai että 55 T182! Nauraminen
Ps: Onkos poka ajanu 182:lla ikkää?
Tratorit vastakkain
Re: Tratorit vastakkain

- Admin
- Ylläpitäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Aihe on tarkkailussa kun näyttäisi postaukset olevan asiattomia.
Jos ei keskustelu ei onnistu hyvässä hengessä lukkoa tulee.
Kuitenkin puhutaan omista makuasioista.
Iiisisti,
Admin
Jos ei keskustelu ei onnistu hyvässä hengessä lukkoa tulee.
Kuitenkin puhutaan omista makuasioista.
Iiisisti,
Admin

#MakeLS-FINGreatAgain!
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kyllä ne valtrat o yhtä samanlaisia ku muutki. Tääki asia o mielipije kysymys kuka kannattaa mitäkii. Antaa vaa tykätä, ei tartte ruveta kuitenkaa näsäviisastelmaan jostaa merkistä. Et antaa olla jo tänki asian, kukakii saa tykätä mistä tahtoo...

Joo totta, montaa konetta on ittekki tullu ajettuu, satakymmppii, neljää eri teekkaria, berusta, 165 ja 35 massikkaa, 5000 fordia, natikkaa, ceissiä, sisuvalmettia, Valtran 8000 sarjaa jne. kuitenki omasta mielestä mukavin on ollut Valtran Tsarja, mutta kuten jo aikaisemmin on sanottu niin makuasioista on turha kiistellä mutta niistä voi keskustella 

- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Nojoo tästä tuli vähä tämmönen,ei kukaan pistänyt mitää testejä vaa alkovat vaa haukkuun tuloksia ja kehumaan.Ja kyllä minä sanon vastaan jos on tarvis vaa en minä tätä tähän tarkotuksee tarkottanut..Vit*u ku ei kukaa osaa yv:llä valittaa 
- xsubbi
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ite sanoisin että kaikki rattorit on hyviä, mitkä lännestä tulee. Idästä tulevat on taas paskoja todistetusti. Itse nyt en jontikan sisustuksesta äkkiseltään muuta huonoa keksi, kun iso ja ohut ratti (meinas tulla ranne kipeeksi, kun olin kaverilla rehua ajamassa) Se valmetissa on parempaa, mutta vanhoissa jontuissa ja valluissa on "pieni" meteli ero =D
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kuinka idästä? Suolahdessahan on Euroopan itäisin traktoritehdas. Harvoin kuulee Valtra miehen hakkuvan omaa konettaan.xsubbi kirjoitti:Ite sanoisin että kaikki rattorit on hyviä, mitkä lännestä tulee. Idästä tulevat on taas paskoja todistetusti. Itse nyt en jontikan sisustuksesta äkkiseltään muuta huonoa keksi, kun iso ja ohut ratti (meinas tulla ranne kipeeksi, kun olin kaverilla rehua ajamassa) Se valmetissa on parempaa, mutta vanhoissa jontuissa ja valluissa on "pieni" meteli ero =D
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Taitaa puhua Valko-Venäläisist koneist.urakkamies kirjoitti:Kuinka idästä? Suolahdessahan on Euroopan itäisin traktoritehdas. Harvoin kuulee Valtra miehen hakkuvan omaa konettaan.xsubbi kirjoitti:Ite sanoisin että kaikki rattorit on hyviä, mitkä lännestä tulee. Idästä tulevat on taas paskoja todistetusti. Itse nyt en jontikan sisustuksesta äkkiseltään muuta huonoa keksi, kun iso ja ohut ratti (meinas tulla ranne kipeeksi, kun olin kaverilla rehua ajamassa) Se valmetissa on parempaa, mutta vanhoissa jontuissa ja valluissa on "pieni" meteli ero =D
Miksei täällä humppa soi?
- xsubbi
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Tarkootiin kuulkaas oikeen poolista naapuria ja kaikkia sieltä tulevia romuja.