
Siinä olis kuva talvelta ja testasin HDR:ää tähän kuvaan.
Soon komee kuva! Sekä Ponsse!Nitrobullx kirjoitti:Siinä olis kuva talvelta ja testasin HDR:ää tähän kuvaan.
Valokuvausaiheinen päteminen tähän väliin: Vaan ei ole oikeaa HDRää vaan softan HDR-suotimella tehtyä, oikea kasataan muutamasta kuvasta.Nitrobullx kirjoitti:Siinä olis kuva talvelta ja testasin HDR:ää tähän kuvaan.
O siinä turbo!Verkku kirjoitti:Olis varmaa aika rouhee jos olis turpotettu.
Ja 90 hp. 7000 oli vissiin ensmäinen rattori mihi heitettii Turbo.Verkku kirjoitti:Niipäs onkii ku konedatasta katoin.
Millä perusteella synkronoimaton munavaihteisto voittaa synkoroindun, missä on kepit sivus? 702:sta on tehty vuosina 72-79. Ja ei oo 7000 ensimmäine raktori, missä on turpo, Valmet 1100 on ollu turpo jo vuonna 1969, ku 7000 alettu tehä vasta 1971.tratorimies kirjoitti:O siinä turbo!Verkku kirjoitti:Olis varmaa aika rouhee jos olis turpotettu.
Ja Ännälle, kyllä toi vaihteisto o iha hyvä, mun mielestä. Kyllä se aina yhen Valmetin voittaa. Ja toi o vuosimallia 72, entäs se 702?
Aijaa. Jossain lehessä luki, että Foortti olis ollu ensmäinen.Ännä kirjoitti:Millä perusteella synkronoimaton munavaihteisto voittaa synkoroindun, missä on kepit sivus? 702:sta on tehty vuosina 72-79. Ja ei oo 7000 ensimmäine raktori, missä on turpo, Valmet 1100 on ollu turpo jo vuonna 1969, ku 7000 alettu tehä vasta 1971.tratorimies kirjoitti:O siinä turbo!Verkku kirjoitti:Olis varmaa aika rouhee jos olis turpotettu.
Ja Ännälle, kyllä toi vaihteisto o iha hyvä, mun mielestä. Kyllä se aina yhen Valmetin voittaa. Ja toi o vuosimallia 72, entäs se 702?
702S onkin paremmat vaihteet kun pikku kakkosessa.Ännä kirjoitti:Valmetis ollu jo tuolloon synkronoitu loota ja kepis sivus, voorttis vielä sykronoimaton munaloota.Mutta pirun nätis kunnos tuo on, ku vertaa meijän 702s.
En tiiä 502 vaihelaatikosta, mut 165:ssa ne vaihdekeppie liikeratat o musta iha hävyttömä pienet ja piru jäykät.hankkijamies kirjoitti:702S onkin paremmat vaihteet kun pikku kakkosessa.Ännä kirjoitti:Valmetis ollu jo tuolloon synkronoitu loota ja kepis sivus, voorttis vielä sykronoimaton munaloota.Mutta pirun nätis kunnos tuo on, ku vertaa meijän 702s.
502 vaihteet on aivan hanurista.
Ei ole sopivaa vaihdetta pikku teille.
Vaihdelaatikko ulisee ja vaikka onkin sykroituja suurin osa niin pitää välikaasulla H-puolen vaihteita vaihtaa.
jos verrataan verkun 12+4 multipoweria ja 502 lootaa voittaja on tuo ensimmäinen.
Ja toinen tuohon 502 laatikkoon on vähäsen varaosat hukassa.
Kuvittele sama, mutta 2:nen ei mee tupiihi = Koulun 602. :DDmaatila kirjoitti:Minä tiiän 502 vaihteet ja ne iha perseestä ei löytyny sopivaa vaihetta oikee minnekkää jos olis ollu 4 perus vaihetta nii olis ollu palio parempi.
Juu nui se on, ja pakki ei menny päälle ennenku kone oli ollu tietyn ajan pysähdyksissä.hankkijamies kirjoitti:Sekin riippuu kytkimen säädöstä ja siittä kummassa asenossa multipoweri on.
muistaakseni alhaalla menee helpommin ja ylhäälä taas ei niin hyvi.
Juu se johtuu taas että verkun lootassa ei ole synkrorengaita.RainBow_ kirjoitti:Juu nui se on, ja pakki ei menny päälle ennenku kone oli ollu tietyn ajan pysähdyksissä.hankkijamies kirjoitti:Sekin riippuu kytkimen säädöstä ja siittä kummassa asenossa multipoweri on.
muistaakseni alhaalla menee helpommin ja ylhäälä taas ei niin hyvi.
Osan ottoni...Hakkuri kirjoitti:705 meni palasiks viime kesänä kun kolme lehtikuusta kaatu päälle, kyllä siitä aika sardiinipurkki tuli..
Onnittelut!Hakkuri kirjoitti:705 meni palasiks viime kesänä kun kolme lehtikuusta kaatu päälle, kyllä siitä aika sardiinipurkki tuli..