Kyllä meki maanantaina puitiin pystykauppoja. 20% luokkaa kosteus.leepu kirjoitti:Katoppa kerranki alako täälä puinnit enne e-p:tä.Maanantaina ekoja littuja puitii.
Myö saatiin tänään reutsiin pöytä takas paikoilleen, varstasilta ja varstat vaihettiin parempi kuntosiin, kun ne vähän otti osumaa viime syksynä, kun kivi meni sisään...Ezmo kirjoitti:Puimuri on pöytää vaille puintikunnossa. Jos sitä ens viikolla sais alkaa puimaan, niin saattas ehtiä hyvissä ajoin puida.
No tuohon melke suora kopio tosta "meidän" kärrystä.MattiI kirjoitti:Täällä alotettiin viikko sitte rukiin puinnilla.
E: Sattuupa meilläki olemaan sininen pöytävaunu![]()
Juu tiiän.Verkku kirjoitti:Mut sekin riippuu merkistä ja pöydän leveydestä. Taittopoytäki painaa ihan saatanasti. Naapuri osti justiisa 5090 hollannin 6,1m leveellä pöydällä. Niin leveetä ei saa enää taittuvana.
No totta helevetis mä sen tiän et se on kimppavehje.Valtra655 kirjoitti:Juu tiiän.Verkku kirjoitti:Mut sekin riippuu merkistä ja pöydän leveydestä. Taittopoytäki painaa ihan saatanasti. Naapuri osti justiisa 5090 hollannin 6,1m leveellä pöydällä. Niin leveetä ei saa enää taittuvana.Sitte on näitä valmistajia jotka tekee mittatilaustyönä taittopöytiä. Muistaakseni Gerinhof ainakin tekee. Ja niitäkin on suomessa muutamalla. Kyl mä sen myönnän et se taittopöytä painaa mutta kyllä se vie ketteryydessä pöytävaunun mennen tullen ainaki meidä pelloilla. Sukulaisil on kaks claassia jois on muistaakseni 6m pöydät ja kuljettavat niitä pöytävaunuil ja sanovat et ilman muuta ottaisivat taittopöydät jos vaan raaskis ostaa sellaset. Ja meildän pelloilla pöytävaunusta tulis hevon helvettiä kun joka pellon jälkeen irti ja taas kiinni. Taittopöytä on meillä ainakin paljon parempi. Mutta jokanen kuljettaa pöytänsä niinku parhaaksi näkee/kokee.
Jo jottei totuus unohtuisi niin se puimuri mikä tulee on kimppakone.Että mä sanoisin että osti osuuden eikä koko puimuria.
Aecel kirjoitti:Jaahas, täällä menee vielä viikko puoltoista puinteihin. Varmana viimeset ajetaan jossaan lokakuun puolvälissä.