Esimerkiksi tälläisia.




Ajon isovanhempien luona tollast ja kyllä oli kamala, toisaalt se oli vanhakin.j0nsku kirjoitti:http://www.google.fi/imgres?q=massey+fe ... massey-fer
tämmönen massikka.
Voihan se uutena olla ollu ärtyisä peli, mut sillon, jarruja sai painaa olan takaa ja pitkälle ennen ku jarrutti kytkin oli mitä oli ja nostolaite kummallinen ja ilman multipoweriamaatila kirjoitti:Mutta silti ton malliset massikat oli kuitenki aikansa parhaimmistoa.Vaa eihä se fortsnia ja nuffielddiä päihittäny
Niin no -02 sarjan ohjaamot oli sentään suunniteltu jo piiruksissä ja ne sopi prikulleen.Ännä kirjoitti:Kyllä se -02 sarjan Valametin koppi oliki aikanansa luxusta. Vaikka nykyään tuntuu niinku panssarivaunulla ajaas.
No muihin suomalaisiin verrattuna, mutta kyllä Rystalli Zetorin hytti vie Valmetin koppia 6-0, jos pitää tuon aikaisista valita. Eikä Volvon kajuuttakaan mikään huono ole.Ännä kirjoitti:Kyllä se -02 sarjan Valametin koppi oliki aikanansa luxusta. Vaikka nykyään tuntuu niinku panssarivaunulla ajaas.
Volvon koppihan oli parhaita tuon aikaisia!urakkamies kirjoitti:No muihin suomalaisiin verrattuna, mutta kyllä Rystalli Zetorin hytti vie Valmetin koppia 6-0, jos pitää tuon aikaisista valita. Eikä Volvon kajuuttakaan mikään huono ole.Ännä kirjoitti:Kyllä se -02 sarjan Valametin koppi oliki aikanansa luxusta. Vaikka nykyään tuntuu niinku panssarivaunulla ajaas.
On aikas hintavia noi koneet mut kyseltii kerran lähimmästä Valtra pisteestä näistä 2000- sarjan valmeteista nii kone on kokonaan täysin volvo ja osat pienikin osa saattaa maksaa koko koneen verranÄnnä kirjoitti:Tämmöne olis kiva:
Nopiasti kattottuna vaan näytti siltä Steigerin protolta ja olisi sopinu myös kuvaukseen.meikäläine kirjoitti:Ei ole tuo on upton 350 jos oikeen muistan nuo mallimerkinnät mur merkist olen varma et upton
Niin minullakin.Farmari344 kirjoitti:Tämä se on