Hyi saatana kun ossaa olla karu koppi, kävin tässä joskus puol vuotta sitten tuommosen uuen kopissa, eikä oo sen kummempi, mutta tuo onkin joku halppis malli.

On muutes aika pieni kone....Peluri4 kirjoitti:http://www.nettikone.com/new-holland/t5060/1047599
Hyi saatana kun ossaa olla karu koppi, kävin tässä joskus puol vuotta sitten tuommosen uuen kopissa, eikä oo sen kummempi, mutta tuo onkin joku halppis malli.
Ettei ois huonompikin enrgonomia.Ännä kirjoitti:Itekki tuli käytyä tuollaasen kopis konefoorumis ja laatta meinas lentää! Ergonomia samaa luokkaa 502:n kaas.
Eee, tolla pitkää päivää tee jos ottaa ton asenteen.Peluri4 kirjoitti:http://www.nettikone.com/new-holland/t5060/1047599
Hyi saatana kun ossaa olla karu koppi, kävin tässä joskus puol vuotta sitten tuommosen uuen kopissa, eikä oo sen kummempi, mutta tuo onkin joku halppis malli.
Kaikki vivut käden ulottuvilla, ilmastointi ja jousitukset, niin tekee jo vähä pitempääki päivää.Mattimies_ kirjoitti:Pitääks siel kopissa sitte olla jääkaappi ja peruutuskamerat, Itte oon sitä mieltä että vittuun kaikki turha paska ja vaan kaikki tarpeellinen hyttiin. Ei kyllä oo uudessa setorissakaan häävi koppi.. Mut ei mielestäni tarveekkaa olla.
Jos tuos on jouset mihinää pääs nii mä oon jeesus! Hyväku pienimpään T6000:n sais jouset ku otti liikenneperän, mutta tuos T5000 ei oo liikenneperääkää. Vittu olekko sää ees istunu tuos. Tuo on oikiasti perseestä verrattuna isompiin nyykkäreihin T6050 jne.Killerhangar kirjoitti:No eikös ne tossa justiinsa ole? Kuvaaku kattoo ni mikään ei oo kauheen kaukana. Tai sitte työ ootte vaa nii lyhyitä ettette yletä...
Anteeksi, hajosin lattialle ja piti kertä itteni kasaan... Ja jos kuskina on ni ei kannata valittaa tai lentää ulos. Ja mitä vitun väliä on liikenneperällä? Saa sen 5 km/h lisää nopeutta mikä ei tunnu oikeestaan muilla kun yli 20 kilsan matkoilla? Elämässä on tehtävä valintoja... Voittehan te ottaa ton meiän 4000 jos kerran haluatte että kaikki on käsillä...Peluri4 kirjoitti:Killeri voi pittee turpasa tukossa, kun ei oo kunnon koneilla ajanutkaan, esimerkiks uudella T sarjan Valtralla.
Simulation puhuu asiaa. Meilläkin paskat liikkuu nopiaa, ku on T6080 liikenneperällä.Simulation kirjoitti:Jaha ja näköjään maailmasta löytyy immeisiä jotka ei laittas raktooriin liikenneperää jos sais...![]()
Sen 5-10 km nopeuden lisäyksen huomaa jo kummasti siinä kun kuskattaa rehua pelloilta siiloille parilla raktoorilla toisessa on 40 loota, liikenneperällä oleva 60 kulukeva kiskoo AINA 1½ ellei 2 kertaa nopiampaa välejä...
Ja ainakin portaattomalla Jd:llä saa nopeuden säätää 0.20 km/h tarkkuudella, sitten kun mennään ryömintä puolelle eli alle 2km/h niin se on vielä tarkempi ja 20Km/h jälkeen, eli pitkällä puolella ei niin ihan tarkasti.Simulation kirjoitti:Ainaski valametin ja jotikan porrastuksissa on niin palio vaihteita että aina löytyy sopiva oli liikenneperä eli ei. Jotikoissa on myös 6-lovisia (jolloin F-vaihde) lootia, niin ei varmasti ole vaihteista/halutuista nopeuksista puutetta...
Jos T-sarialaistakin kovalla lootalla ajatellaan, niin 3 aluetta, jokaisessa 4 porrasta ja jokaisessa portaassa 3 pikavaihdetta, joista 1 on hitaampi, 2 on normaali ja 3 on nopiampi, niin kerro mulle miten voi peltotöissä tulla vaikeuksia??
Ja rahtauksissa/välien ajoissa nimenomaan siitä on hyötyä, ei täällä ainakaa kaikki pellot ole tilan ympärillä..
Ja ezmo, ei tarvi kuorma-autokorttia jos ajaa maatalous/mehtäajua, ainuastaan urakointiin tarvii. Paitsi kun se lakiuuistus tulee millon tulee.
Ite en tiiä noista liikenneluvista, mutta kyllä ne joutuu myös hitaalla perällä oleviinkin maksamaan...