Isot maatilat ja traktorit.
- Admin
- Ylläpitäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Isot maatilat ja traktorit.
Täällä voi linkitellä että keskustella maatiloista ja traktroreista.

#MakeLS-FINGreatAgain!
Re: Isot maatilat ja traktorit.
Häijyn näkönen toi toka kuva 
Tänne se piti laittaa...

Tänne se piti laittaa...
- Valtra6550
- Moderaattori
- Kielet: English
- Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
iha ok

Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Sedällä on pieni maatila. Kalustona toimii deereä, nyykkaria ja Valtraa.. Uusin on valtra T-190, nätti peli
..

Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- Valtra6550
- Moderaattori
- Kielet: English
- Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
uskonSan_anttu kirjoitti:Sedällä on pieni maatila. Kalustona toimii deereä, nyykkaria ja Valtraa.. Uusin on valtra T-190, nätti peli..

Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Joo sedän tilalla kans t-180 ja tulossa syksyllä todennäköisesti valtra t202 direct.... siellä joskus töisä käynSan_anttu kirjoitti:Sedällä on pieni maatila. Kalustona toimii deereä, nyykkaria ja Valtraa.. Uusin on valtra T-190, nätti peli..

Viimeksi muokannut Siisel, 22.10.2009 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Kyllä nu uudet valtrat varmaan hienoja ovat mutta onko niistä töitä tekemään. Kyllä parhaat traktorit ovat valtran 8000- ja 6000-sarjalaisia tämän olen töissä huomannut, kestävät paremmin ja suoritus kyky on selvästi parempi.Siisel kirjoitti:Joo sedän tilalla kans t-190 ja tulossa syksyllä todennäköisesti valtra t202 direct.... siellä joskus töisä käynSan_anttu kirjoitti:Sedällä on pieni maatila. Kalustona toimii deereä, nyykkaria ja Valtraa.. Uusin on valtra T-190, nätti peli..
kalustona tälläkin hetkellä kaikki pelkkää valtraa,valtra valmettia,ja valmettia
Itse otan jos mahdollista niin töissä aina 8000-sarjalaisen ennemmin kuit T-sarjalaisen.
Elämä opettaa.
8550 ja 8400 on ne parhaatTepi kirjoitti:Kyllä nu uudet valtrat varmaan hienoja ovat mutta onko niistä töitä tekemään. Kyllä parhaat traktorit ovat valtran 8000- ja 6000-sarjalaisia tämän olen töissä huomannut, kestävät paremmin ja suoritus kyky on selvästi parempi.Siisel kirjoitti:Joo sedän tilalla kans t-190 ja tulossa syksyllä todennäköisesti valtra t202 direct.... siellä joskus töisä käynSan_anttu kirjoitti:Sedällä on pieni maatila. Kalustona toimii deereä, nyykkaria ja Valtraa.. Uusin on valtra T-190, nätti peli..
kalustona tälläkin hetkellä kaikki pelkkää valtraa,valtra valmettia,ja valmettia
Itse otan jos mahdollista niin töissä aina 8000-sarjalaisen ennemmin kuit T-sarjalaisen.

-
Firman paras kone on ehdottomasti -96 vuosimallin SisuValmet 8750 ja hyviä ovat toki 8400 ja 8950 (lähtee valitettavasti pois ja tilalle tulee T191).
Elämä opettaa.
Kyllä nuo uudet valtrat on silti paljon tehokkaampia ja parempia !Tepi kirjoitti:Kyllä nu uudet valtrat varmaan hienoja ovat mutta onko niistä töitä tekemään. Kyllä parhaat traktorit ovat valtran 8000- ja 6000-sarjalaisia tämän olen töissä huomannut, kestävät paremmin ja suoritus kyky on selvästi parempi.Siisel kirjoitti:Joo sedän tilalla kans t-190 ja tulossa syksyllä todennäköisesti valtra t202 direct.... siellä joskus töisä käynSan_anttu kirjoitti:Sedällä on pieni maatila. Kalustona toimii deereä, nyykkaria ja Valtraa.. Uusin on valtra T-190, nätti peli..
-
Kauas jää kun ruvetaan töitä tekemään. Kyllä ne varmaa paremmin kylä kiesiin ja p...u ralliin sopivat mutta ei saman laisesti pysy töissä perässä.Siisel kirjoitti: Kyllä nuo uudet valtrat on silti paljon tehokkaampia ja parempia !
Elämä opettaa.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Voimaahan on 8750:pissä vaikka muille jakaa, tuli huomattua kun meillä oli sellanen, mutta kyllä nuo uudet T valtrat menevät maantiellä paljon tasaisemmin, kun niissä on esim. pidempi akselien väli kuin 8550 hitechissä.. PS: Olin eileen uuden Valtra T182 Directin kyytissä Valtra grassland showssa Kalajoella! 

-
Kyllä ne tiellä nätisti menee, ainakin T191 +ek missä kopin jousitus, tosin hiukan tuo etukuormaaja tykkää saada traktorin pomppiman. Mutta harvemmin traktori on tiellä isommassa vedossa.
PS. Onko niistä uuden sukupolven "traktoreista" mihinkään. Saattaa olla että tulee töihin koe ajoon joku direct.
PS. Onko niistä uuden sukupolven "traktoreista" mihinkään. Saattaa olla että tulee töihin koe ajoon joku direct.
Elämä opettaa.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
kylse on ainut oikea rattori se wanha kunnon valmet.... 604 rulaa!!!
-
- Kunniakäyttäjä
Meillä oli Sisu Valmet 8750 ja kyllä se niin on että nuo alkaa olla vanhanaikaisia, ei siitä pääse mihinkään.. 

-
Ehkä kutta missä ei ole mitään turhaa viihde elektroniikkaa. Eikä ne niin vanhan aikaisia ole tunteja vaan on jo tullu niin p.....i. Kyllä mun mielestä valtra tuli monta askelta taakse päin kun 8000 vaihtu T:hen ja 6000 N:än. Ei ole vielä samalla tasolla.
Elämä opettaa.
- Valmet500
En mä nyt tiiä onko tää nyt niin iso mutta...

Kaverilla oli tommonen lainassa käytiin karhottaa muutama pelto

Kaverilla oli tommonen lainassa käytiin karhottaa muutama pelto

http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
-
- Kunniakäyttäjä
Meillä on just tollanen, punainen vain ja siinä on justiinsa samanlainen etukuormaaja.. PS: Kyllä tostakin voimaa löytyy! 

-
8400 ja suuremmista saa voimaa vaan ku käy kiertämässä leipä ruuvia. 

Elämä opettaa.
joo niin on meilläki mut se on viritetty (220 hp) ja se on uudempi esim ne uudet vaihde kepit...MB Trac kirjoitti:Meillä on just tollanen, punainen vain ja siinä on justiinsa samanlainen etukuormaaja.. PS: Kyllä tostakin voimaa löytyy!
Ja just syksyllä laitettii mammutti pyörät!
Ja sit meil on Valmet 905 pareilla kyllä kuuden metrin äes vapisee sen perässä!
ja kahen vuoden sisällä meille tulee t 202 ja on meil kyl se T 171 mut se on ihan pe***estä

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
meillä on jd 6820 ja jod 6920 molemmissa 220 hp
-
- Kunniakäyttäjä
Jaa meillä on JD 6820 Premium Plus ( Portaaton voimansiirto) ja siinä on viritettynä 200hp, Ja on siinä vielä Quicken Q65 Etukuormaaja..peluri4 kirjoitti:meillä on jd 6820 ja jod 6920 molemmissa 220 hp
PS: Paras traktori mitä oon ajanu!

-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
minkalaisii ne vaihdekepit on? Mä oon muute joskus ollu valtran traktoritehtaal ja näin ku meidän 6250aa tehtiin sielTraktori_Mies kirjoitti:joo niin on meilläki mut se on viritetty (220 hp) ja se on uudempi esim ne uudet vaihde kepit...MB Trac kirjoitti:Meillä on just tollanen, punainen vain ja siinä on justiinsa samanlainen etukuormaaja.. PS: Kyllä tostakin voimaa löytyy!
Ja just syksyllä laitettii mammutti pyörät!
Ja sit meil on Valmet 905 pareilla kyllä kuuden metrin äes vapisee sen perässä!
ja kahen vuoden sisällä meille tulee t 202 ja on meil kyl se T 171 mut se on ihan pe***estä

-
- Kunniakäyttäjä
Traktori_Mies tarkoittaa varmasti sitä uudempaa keppisarjaa, mikä ei mee hajalle niin helposti, sellasta pyöreämpää..
Nuo vanhemmat halkeaa itsestään, Valtra tärisyttää niitä jotenkin, ainakin meillä ne menee heti hajalle vaikka ostaa uuden sellasen nupin, mutta se uusi keppisarjakin on aika kallis ostaa jälkeenpäin.
Tuossa kuvassa näkyy sellanen uusi:

Nuo vanhemmat halkeaa itsestään, Valtra tärisyttää niitä jotenkin, ainakin meillä ne menee heti hajalle vaikka ostaa uuden sellasen nupin, mutta se uusi keppisarjakin on aika kallis ostaa jälkeenpäin.

Tuossa kuvassa näkyy sellanen uusi: