![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Valtran metallin punane tai vihree.Maatila kirjoitti:Ilmeisesti tulossa eteen 6550 hitec:n maalaus... Nyt otetaan väriehdotuksia vastaan, sama vaihtaa väriä kun joutuu kaikki värilliset kohdat käymään läpi. Isännälle ei kelvannut oma ehdotus, eli kiiltävä valkoinen, myös musta on suljettu pois. Samalla kysyn mielipiteitä ,jos alkuperäiset kohokirjain logot heittäs helsvettiin ja teettäs saman näköset tarrat vain. Hullukaan raski maksaa 40€ muovinkappaleista, kun pelkästään koko koneeseen saa teettämällä kaikki mallimerkinnät alle tuon yhden kappaleen hinnalla.
Tulee kyllä ruma, jos korvaa tarralla sen tekstin. 80e pieni hinta siitä, ettei nää kilometrin päästä, että konetta on räpelletty. Vaihtoehtoosesti voi koittaa kromin kiillotusaineella putsata ne vanhat logot.Maatila kirjoitti:Ilmeisesti tulossa eteen 6550 hitec:n maalaus... Nyt otetaan väriehdotuksia vastaan, sama vaihtaa väriä kun joutuu kaikki värilliset kohdat käymään läpi. Isännälle ei kelvannut oma ehdotus, eli kiiltävä valkoinen, myös musta on suljettu pois. Samalla kysyn mielipiteitä ,jos alkuperäiset kohokirjain logot heittäs helsvettiin ja teettäs saman näköset tarrat vain. Hullukaan raski maksaa 40€ muovinkappaleista, kun pelkästään koko koneeseen saa teettämällä kaikki mallimerkinnät alle tuon yhden kappaleen hinnalla.
Mitä sä sitte kyselet, jos oot jo kerran päättäny korvata ne orkkislogot jollaki tarroolla. Tai sitte et laita tarrojakaa, ku ei vaikuta käyttöön.Maatila kirjoitti:Kyllä mä nyt maalaamista tarpeellisempana pidän ku ylihintasia koholätkiä, ei voi ymmärtää mikä niissä maksaa. Ja en mä maalaamiseen neuvoa tartte. Ruiskulla mä aattelin maalata kaiken muun paitsi katon sitte spreillä. Loppuviikosta ku lauhtuu nii ois tavote maalata. Mikäli kerkiää pohjatyöt tehä.
![]() | Lataa tästä... |
Tarkennetaan nyt sitten, kun ei tullu tarpeeksi selvästi kirjotettua. Eli lähinnä nuiden lätkien korvaamiseen tuolla tavalla kyselin mielipidettä. Niitä koholätkiä ei tosiaan oo tulossa ,ees minä joka tienaa tuplasti enemmän ku isäntä alkas maksamaan tuommosista 40€Kpl. Ite en ainakaan oo tuohon retkuun menossa, tyhmää saa koijata mutta ite en ala tuota hintaa maksamaan. Ne tarrat hommaan omasta pussista, jos isän hommaksi antais nii se sais olla ilman mitään. Pelkkä maalaus kuulemma riittäis. Minusta tarroilla on hinta suht kohillaan, siihen nähden mikä vaikutus niillä on ulkonäköön. Koitan nyt vielä katella jos lähikylissä jollain ois 3d tulostin ja osais vielä käyttääkki sitä.Ännä kirjoitti:Mitä sä sitte kyselet, jos oot jo kerran päättäny korvata ne orkkislogot jollaki tarroolla. Tai sitte et laita tarrojakaa, ku ei vaikuta käyttöön.Maatila kirjoitti:Kyllä mä nyt maalaamista tarpeellisempana pidän ku ylihintasia koholätkiä, ei voi ymmärtää mikä niissä maksaa. Ja en mä maalaamiseen neuvoa tartte. Ruiskulla mä aattelin maalata kaiken muun paitsi katon sitte spreillä. Loppuviikosta ku lauhtuu nii ois tavote maalata. Mikäli kerkiää pohjatyöt tehä.