

Tuli paneeliin tuet laitettua.

Ihan hyvä kovalla ja pitävällä alustalla, mutta pehmeällä tai liukkaalla ei tahdo tulla mitään. Nuo Avantin lisälaitehinnatkin on melko kovia. Hirveän rimpula pilkekone maksaa yli 5k ja tuommonen tr käyttönen Pilkemasteri evo30 ilman lisävarusteita makso jotain 6k.Valtra655 kirjoitti:En tiedä pihatöissä millanen kone on mutta ainakin ahtaassa navetassa saman kokoluokan Giantti pesee 100-0.
Piha ja kiinteistönhuolto hommissa oiva peli,ei voi moittia.Tuoho uuteenki ku ostas samalla tavalla ku entisessäki oli hakkukuvio renkaat ja siihe nastat sitte ni ruppeis pärjäämää,nuo töppöset on ihan luistimet kyllä.Valtra655 kirjoitti:En tiedä pihatöissä millanen kone on mutta ainakin ahtaassa navetassa saman kokoluokan Giantti pesee 100-0.
Ite tottunu ajamaan nuilla linkuilla missä istutaan perän päällä. Sitte ku koululla välillä ajjaa avantilla nii eihän siittä tuu yhtää mittän ku perä kulukee missä sattuu. Ja toisekseen oon muutaman tunnin koululla korijannu sitä vehettä. Nii ei voi ku ihimetellä miten lapsellisesti ja tyhymästi se vehe on tehty.. Se puomi on kyllä yks vitsi.. Pitäis kyllä saaha meleko palijo rahhaa kätteen, ennen ku vaihtasin tuon meijjän 12vuotta vanahan Weidemanni uuteen avanttii..Maatila kirjoitti:Viimeksi eilen tutkittiin isännän kans uusia avantteja, kun pitäs tuo liukuohjattu saada vaihdettua. On nuo avantit kyllä niin perseestä ajaa, ettei viiti kyllä navettaan semmosta laittaa. Giantti tai norcar , ei missään nimessä mitään avantin tyylistä.
Kopin seinän juuresta lokari irti ja suorilla pellin paloilla levittää sopiva määrä. Eli uutta pelliä ns. vanhan lokarin ja kopin väliin.Maatila kirjoitti:Vanteet, runko ja nostolaitteiden sekä perän hilppeet on maalattu ylivieskan valtralla 2009 ennen ku tuo ostettiin. Samoin nuo mustat valmetin tarrat on liimattu siellä. Kuvassa kaunis, mutta takalokareissa ja ikkunoiden pielissä ruostetta. Viiden vuoden sisään varmaan pitää koko vehe maalata uusiksi. Ei viiti paikka maalailla ,ettei menis kovin tilkkutäkiksi.
Mielessä mietin myös ,että takalokasuojia vois leventää jotenkin. Keksis vaan ,että miten. Ei oo pellin taivutinta ja ratkasu vois olla joku kevyempi.
Ennemmin kannattaa kanttailla pellistä selvät jatkeet. Hirveän näköseksi saattaa mennä, kun keskelle lokaria suoralle osalle tulee sauma.Haasa90 kirjoitti:Kopin seinän juuresta lokari irti ja suorilla pellin paloilla levittää sopiva määrä. Eli uutta pelliä ns. vanhan lokarin ja kopin väliin.Maatila kirjoitti:Vanteet, runko ja nostolaitteiden sekä perän hilppeet on maalattu ylivieskan valtralla 2009 ennen ku tuo ostettiin. Samoin nuo mustat valmetin tarrat on liimattu siellä. Kuvassa kaunis, mutta takalokareissa ja ikkunoiden pielissä ruostetta. Viiden vuoden sisään varmaan pitää koko vehe maalata uusiksi. Ei viiti paikka maalailla ,ettei menis kovin tilkkutäkiksi.
Mielessä mietin myös ,että takalokasuojia vois leventää jotenkin. Keksis vaan ,että miten. Ei oo pellin taivutinta ja ratkasu vois olla joku kevyempi.