
nyykkäriin tuli oikeenlaiset teipit vihdointi, kelpaa tehä taas töitä

On se kyllä julma laite. Saa nähdä millo vauhtipyörän takaa jotain hajoaa.Ännä kirjoitti:On kyllä alavääntöönen kone tuo 8,4l.
![]() | Lataa tästä... |
Kyllähän siinä Noukkalan t170:ssäkin tuntu olevan voima kotonaMuhka kirjoitti:https://youtu.be/tvja3Sj-DYU
Mopo![]()
![]()
Hyvän se siitä on rakentanut. Kehu vielä kommenteissa että kulutus ei oo mikään iso. Pitääköhän ittekki hommata joku tommonen silppurin eteen
Joo kyllä tuokin tosi käteen käypä kone on. Metrin laput mullakin, 800 ois sopivat mutta pärjää noillakin...Verkku kirjoitti:Ite oon töissä kantoja koukkinu ja turvetta lastannu tommosella fiiathitassilla mutta 215:lla. Oikee kätee sopiva ja esiohjaus on mukavempi ku firman saman ikäses 210 hyndais. Hitassis on 1000 laput ni pysyy pinnallaki. Ja vaikka tunteja on mittaris paljo ni ei oo välyksiäkää nii paljo ku hyndais.
Voi ensimmäisten kertojen aikana vähän puntti tutista ajaa mettäkoneen ritilälle kaivuria, kunnei ole edes kaivuri tasoja.Motokuski kirjoitti:Sitten vielä kuva tuosta omasta koneesta, sain tuosta rujosta koneesta nyt jo edes vähän siistimmän näkösen. Meinas tulla vähän kiire kun pyysivät paikallisen kesätapahtuman konenäyttelyyn tuota konetta niin kaiken muun kiireen ohella piti vähän ehtiä siistiä ulkonäköä. Teknisesti onneksi pelaa oikein hyvin.
Sillon kun ostin tuon koneen ja kävin sen hakemassa niin hirvitti ajaa kyytiin, kun oli vielä lumiset ja liukkaat kelit mutta on tuota sen jälkeen niin montakymmentä kertaa jo saanu temuta kyytiin ja pois että menee kyllä jo melkein iteksiinSan_anttu kirjoitti: Voi ensimmäisten kertojen aikana vähän puntti tutista ajaa mettäkoneen ritilälle kaivuria, kunnei ole edes kaivuri tasoja.