

Kyllä se vaan luistaa kun on uudesta lähtien kylmällä hihnalla luistanut. Ei ole vika vaan ominaisuus, jos ei siis ole moniurahihnaa. Se löytyykin jo 6850,pistä, mutta en tiedä missä kasitonnisissa se jo on.Mega kirjoitti:No ei kyllä luista jos on hihnat kunnossa ja siivapyöräValmeksi kirjoitti:Jos tossa kasitonnisessa ei ole moniurahihnaa laturille niin ei paljoa kannata valoja lisätä. 6250,pissä ainakin on ihan normaali hihna ja luistaa melkolailla aina kylmänä, vaikkei laittaisikaan valoja päälle eikä voi enempää kiristää tai lähtee laakerit. Huomaa kyllä kun luistaa, koska silloin kierrokset tippuu mittarissa kaasua painaessa.
Kahtoppa kytkimen puolelta perän kylestä ne anturit. 855 oli irti toinen ni ei sammunu ollenkaan se valo. Ja nyt on ilmenny että pitempään menee että sammuu moottorin öljynpaineen valo...Ukkomezzo kirjoitti:Kertokaas vinkkejä mikä polttaa 05.ssa valoa.. Peräöljyä lisättiin kun puuttu mut ei auttanu. Tuntuu et 3/4 menis huonommin päälle kun ennen.![]()
Puhukkos ny N Sarjalaisest? Koeajoin sellase koneagrias ja ei se ny mun mielest niin ahas ollu(eihä siel penki takaa tilaa kyl ollu mut kyllä sen eväskassin silti jonnekki hyvin saa).Matias98 kirjoitti:Suodattimet vaihettu koska viimeksi? Ainaki uuemmat valtrat polttaa tuota valoa jos suodattimet tukossa.![]()
Tulipa koeajettua tuollasta 174 active valtraa. Muuten jäi ihan hyvä kuva, mutta koppi oli jotenki ahtaan olonen.
Haasa90 kirjoitti:Jos mäki tunkisin lusikkani soppaan tuos valo asias. Se joka väittää et parit halogeeni valot riittää pimeellä työskentelyyn ni ei kyl oo pimeellä joutunu liiemmin hääräämään. Ite mitä joutunu aikanaan traktoreilla hääräämään pimeellä ni mikään oo paskempaa ku et ei nää kunnolla, omasta mielestä valoa ei pimeeseen aikaan voi olla liikaa jos oikeesti joutuu siä pimees touhuaan. Se et kannattaako johki pilluralli traktoriin pistää kunnon valoja ja pohtia sitä et piisaako virta niin on kai jokasen omassa harkinnassakin. Sillon jos ei tarvi ajaa ku satunnaisesti pimeen aikaan ni varmasti vähempikin valo määrä piisaa.
Eikun t sarjalaisesta, vaikka sama käskyttämöhän niissä kai on. Jotenki se hallintalaitteiden puoli oli ahas. Jotku napit ja vivut oli kohta liian lähellä. Ainaki omasta mielestä.umbe kirjoitti:Puhukkos ny N Sarjalaisest? Koeajoin sellase koneagrias ja ei se ny mun mielest niin ahas ollu(eihä siel penki takaa tilaa kyl ollu mut kyllä sen eväskassin silti jonnekki hyvin saa).Matias98 kirjoitti:Suodattimet vaihettu koska viimeksi? Ainaki uuemmat valtrat polttaa tuota valoa jos suodattimet tukossa.![]()
Tulipa koeajettua tuollasta 174 active valtraa. Muuten jäi ihan hyvä kuva, mutta koppi oli jotenki ahtaan olonen.
Ei tuu pilistä varten oo ihan auraamista jos nyt mua meinasit pilis on vaa sivutoimenaHaasa90 kirjoitti:Jos mäki tunkisin lusikkani soppaan tuos valo asias. Se joka väittää et parit halogeeni valot riittää pimeellä työskentelyyn ni ei kyl oo pimeellä joutunu liiemmin hääräämään. Ite mitä joutunu aikanaan traktoreilla hääräämään pimeellä ni mikään oo paskempaa ku et ei nää kunnolla, omasta mielestä valoa ei pimeeseen aikaan voi olla liikaa jos oikeesti joutuu siä pimees touhuaan. Se et kannattaako johki pilluralli traktoriin pistää kunnon valoja ja pohtia sitä et piisaako virta niin on kai jokasen omassa harkinnassakin. Sillon jos ei tarvi ajaa ku satunnaisesti pimeen aikaan ni varmasti vähempikin valo määrä piisaa. Ja si viä 3 pointti et mitä pirun väliä sillä on miltä traktorin valot näyttää ja mihin ne on asennettu kun asentaja itse varmaan on omassa päässään miettinyt parhaan asennus paikan mielessään. Ite menisin ainakin käytännöllisyys ja toimivuus kylki edellä saati miettisin et miltä ne valot jonkun silmään näyttää. Enkä ny tarkoita si sitä et ne valot o hyvät ku lyödään pari pirun kallista ksenonia tai lediä katolle jollain peltikatto ruuveilla muoviin kii ja vedetään piuhat pintavetona jostain mistä ny saaTietty ymmärrän että esim urakoitsijan tarvitsee vähän miettiä kyllä koneen yleis ilmettäkin sillä se siisti, ehjä ja puhdas kone on parasta mainosta
Kyllähän siinä saattaa herkemmällä kalsarit mennä vaihtoon ja auto ojanpohjalle ku tollane valohelvetti puskee talvella vastaan ja häikäsee kuskin, joka luulee että iski yötön yö ja Pjuuttinin joukot penkin alla kököttävän subbarin pauhatessa.AkStunt80 kirjoitti:Onks noissa joku vika sitte?Ei ainakaa vielä oo pimeys yllättäny, ja laturiki tuntus vähä jotai hönkää antava, kun mittaria kattoo
Paljon natikkas kulkee?AkStunt80 kirjoitti:Haasa90 kirjoitti:Jos mäki tunkisin lusikkani soppaan tuos valo asias. Se joka väittää et parit halogeeni valot riittää pimeellä työskentelyyn ni ei kyl oo pimeellä joutunu liiemmin hääräämään. Ite mitä joutunu aikanaan traktoreilla hääräämään pimeellä ni mikään oo paskempaa ku et ei nää kunnolla, omasta mielestä valoa ei pimeeseen aikaan voi olla liikaa jos oikeesti joutuu siä pimees touhuaan. Se et kannattaako johki pilluralli traktoriin pistää kunnon valoja ja pohtia sitä et piisaako virta niin on kai jokasen omassa harkinnassakin. Sillon jos ei tarvi ajaa ku satunnaisesti pimeen aikaan ni varmasti vähempikin valo määrä piisaa.
Onks noissa joku vika sitte?Ei ainakaa vielä oo pimeys yllättäny, ja laturiki tuntus vähä jotai hönkää antava, kun mittaria kattoo
Van välttää nuo 15w leditkin. Oli tarkotus laittaa taaksekkin 27w ledit, ja ostinkin vielä kaksi (30e klp). Paikalleen laitoin nin huomasin että oli sumuvalon kuviolla. Ja valot oli ollu minulla jo toistakuukautta. Päätin sitte säästää ja ostaa nuita 15w ledejä.Verkku kirjoitti:Olisit ny jyri vähä parempia ledejä laittanu ku 15w.
pestia kirjoitti:Paljon natikkas kulkee?AkStunt80 kirjoitti:Haasa90 kirjoitti:Jos mäki tunkisin lusikkani soppaan tuos valo asias. Se joka väittää et parit halogeeni valot riittää pimeellä työskentelyyn ni ei kyl oo pimeellä joutunu liiemmin hääräämään. Ite mitä joutunu aikanaan traktoreilla hääräämään pimeellä ni mikään oo paskempaa ku et ei nää kunnolla, omasta mielestä valoa ei pimeeseen aikaan voi olla liikaa jos oikeesti joutuu siä pimees touhuaan. Se et kannattaako johki pilluralli traktoriin pistää kunnon valoja ja pohtia sitä et piisaako virta niin on kai jokasen omassa harkinnassakin. Sillon jos ei tarvi ajaa ku satunnaisesti pimeen aikaan ni varmasti vähempikin valo määrä piisaa.Onks noissa joku vika sitte?Ei ainakaa vielä oo pimeys yllättäny, ja laturiki tuntus vähä jotai hönkää antava, kun mittaria kattoo
Mitä nyt Whatsapissa oon sen juttuja lukenu ni aika myöhään yöllä tuppaa ajelemaan joskus.JTJcrafter kirjoitti:Kolmelta aamuyöstä käyny koittamassa
Mitä te vikisette, se on ihan normaalia kun kylillä tohon aikaan ajelee.Kasitonni kirjoitti:Mitä nyt Whatsapissa oon sen juttuja lukenu ni aika myöhään yöllä tuppaa ajelemaan joskus.JTJcrafter kirjoitti:Kolmelta aamuyöstä käyny koittamassa
Kerro ihmeessä kuka on vikissy..?Verkku kirjoitti:Mitä te vikisette, se on ihan normaalia kun kylillä tohon aikaan ajelee.Kasitonni kirjoitti:Mitä nyt Whatsapissa oon sen juttuja lukenu ni aika myöhään yöllä tuppaa ajelemaan joskus.JTJcrafter kirjoitti:Kolmelta aamuyöstä käyny koittamassa