On sälesiivet ja ohje kirjassakin on vahdiksi ilmoitettu 10-13 kmh ja pääasiassa vedän 12kmh. Ja Kääntyy ihan oikein. Ja matti onhan tuo meidän deutzi jo 8v vanha et sietäs olllakki. Ja se nopeus on kyllä ihan vakkarilla säädetty ja kiertää sen 1600. Joo menisihän tuolla hinattavat 6 melkosen makiasti. Sitten pitäs olla vaan Nelisiipiset tai viissipiset aurat päistämisee. Suurin vika on kyllä se että nuo aurat painaa jo melkosen paljon . Saa raisvailla nostolaitetta useesti päivässä ettei vaa välijene. Ja eipä Paljoa tuo nopeus vaikuta kun saman verran se kiertää ja vie vaikka turruittelee.MattiI kirjoitti:Nyt kun rupesit kehumaan nii eipä pääse deutsi tässäkään asiassa edelle muita merkkejä. Valtrassa saa 30 toimintoa ohjelmoitua.Maon^ kirjoitti:Ja deutziin sai tossa meillä 14 eri toimintoa ohjelmoitua. Ja kyllä muute sitte kääntyy ympäri äkkiä.Haxa kirjoitti:Mitenkä tämä päisteautomatiikka oikee toimii? Meillä on kyllä cases mutta ei oo koskaa käytetty
Eikös niillä ollu muistaakseni sälesiipiaurat? Niillähän voi vauhtia pitää vähä enemmän. Vai oonko väärässä?mikebirdie kirjoitti:Maon... Oikeesti voi elämä sun kanssa jos kiskot auroja jotain 15 kilsaa.... Sopiva kyntövauhti on jossain 7-10 kilsan paikkeilla johtuen siitä, että aura kerkee kääntämään maan oikein ja säädöt pysyy kohdillaan. Sitäpaitsi tommoinen vauhti imee tolkuttomasti lööpeliä vaikkei työsaavutus ole kauheen.
Traktoreita/koneita
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Traktoreita/koneita
Voorumin kovin deutzimies.
- umbe
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mulla ei oo mihkään kiire ja sanotti että se on sopiva vauhti. Ja mikäs siinä ku 3 siipiset paluuaurat ja kyntöä ehkä n.20ha ni ne saa helposti viikossa kynnettyä noillakin nopeuksil.
#Kuuukkelijutut #FsFin
Ei jesus ku oli hyvi selitetty :DdD141 kirjoitti:No siis yhtä nappia painamalla voi kytkeä esim päälle/pois nelivedon ja nostaa/laskee työkoneen ja sitte vielä käyttää vaikka hydrauliikkaaHaxa kirjoitti:Mitenkä tämä päisteautomatiikka oikee toimii? Meillä on kyllä cases mutta ei oo koskaa käytetty
E: ei aloteta tappelua
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Joo, mutta siis automattikkaa johon voi ohjelmoida eri toimintoja.Haxa kirjoitti:Ei jesus ku oli hyvi selitetty :DdD141 kirjoitti:No siis yhtä nappia painamalla voi kytkeä esim päälle/pois nelivedon ja nostaa/laskee työkoneen ja sitte vielä käyttää vaikka hydrauliikkaaHaxa kirjoitti:Mitenkä tämä päisteautomatiikka oikee toimii? Meillä on kyllä cases mutta ei oo koskaa käytetty
E: ei aloteta tappelua
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Ettei ihan suoraan http://www.weckmansteel.fi/fi/tuotteet/ ... ja-karryt/ tehtaalta taikka Keskon kautta, tuskinmaajusssiiii kirjoitti:Osaisko joku kertoo mistä sais ostettua esim tuhtiin niitä lavan tolppia?
niissä sen suurempia evoluutioita on tapahtunut. Tosin hinta luultavasti on aika suolainen.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Sama mielipide myös mulla.Matias98 kirjoitti:Paljon hienompi ilman IMO.
- Mega
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Entäs jos laittasi pyöreet?Maankääntäjä kirjoitti:Sama mielipide myös mulla.Matias98 kirjoitti:Paljon hienompi ilman IMO.
- maajusssiiii
- Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mun mielestä just hyvä noin. Kyllä toi mulle kelpais.
FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV
My name is Madness
And I'm the light you need in darkness
Jussin fs17 konepaja
Lataa tästä... |
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Pyöreet vois sopia paremmin . Vaikka onhan toi nytki komia.
-
No ei tuossakaan sinänsä vikaa ole. Omasta mielestä vois kuiten olla hienoin, ku pistäisit tuone rekisterikilven alle vaikka kaks tuommosta samanlaista lediä lisää, tai sitte joku kaukovaloledipaneelihässäkän
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Hyvin sopii katolle nuo suorakaiteen malliset lisäpitkät ja varmaan näkeekin jotain.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Tuohon vielä taivutat ympärille suoja kaaren nii eivät lähe heti irti jos vähä oksa meinaa ottaa.
Temmiinki pitäis jotku kauko valot laittaa tuonne vakioiden tilalle kun eivät valaise kun konepellin. Mistäs tommosii kantikkaita sais?
Temmiinki pitäis jotku kauko valot laittaa tuonne vakioiden tilalle kun eivät valaise kun konepellin. Mistäs tommosii kantikkaita sais?
Voorumin kovin deutzimies.
- sutki
- Moderaattori
No ei muutakun jokasesta jotakin autotarvikkeita myyvästä kaupasta... Kyllä noillaki näkee varmasti ihan riittävästi traktorin nopeuksilla. Itse en ymmärrä kun jotkut tunkee traktorin katon täyteen jotaki xenon tai ledi lisäpitkiä että näkee...
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Ezmo
- Moderaattori
Valoja kauheasti ja remmit sulaa, kun kaikki laittaa päälle yhtä aikaa. Töissä on toisessa Casetissa vyötärövaloina xenonit. Niitä oon maantiellä käyttäny ja näkee hyvin. Katto on vähän huono paikka valoille, kun valo väistämättäkin osuu konepeltiin ja heikentää kauas näkemistä.sutki kirjoitti:No ei muutakun jokasesta jotakin autotarvikkeita myyvästä kaupasta... Kyllä noillaki näkee varmasti ihan riittävästi traktorin nopeuksilla. Itse en ymmärrä kun jotkut tunkee traktorin katon täyteen jotaki xenon tai ledi lisäpitkiä että näkee...
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Verkku
Itellä natikassa vyötäröllä 35w ledit, katolla eteen ja taakse 27w ja ajovaloissa xenon look polttimot ja hyvin näkee. Sivuteillä kun ajelee niin yleensä ajovalot ja vyötärövalot päällä.
- Mega
Kyllä nuo tuonne jää ja niihin tulee ledi parkit ja yläajovalohoin kans ledi parkit ja yhet oranssit äärivalotki eteenpäi tulee.Neliveto kirjoitti:Hyvin sopii katolle nuo suorakaiteen malliset lisäpitkät ja varmaan näkeekin jotain.
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Itellä natikas noi 48w ledit eteen , taakse 48w 4kpl ja vyötärölle tulee viel noi 48w. Kaukovalot on 55w halogeenit, niitä o neljä, valokuvio on mun silmään liian kapee, sais olla vähä leveempi. Uudet ajovalo polttimot pitäs ostaa ja umpiot kas, tullu nytte ajettua melkee valla noi etu työvalot päällä. Laturin valokaa ei pala, ainakaa vielä, eli näillä mennää ainaki toistaseks
Se on jämpti niin!
- Verkku
Laturin valo syttyy aina kun lyöt käymää ja sammuu ku polkaset kaasua.
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Jos tossa kasitonnisessa ei ole moniurahihnaa laturille niin ei paljoa kannata valoja lisätä. 6250,pissä ainakin on ihan normaali hihna ja luistaa melkolailla aina kylmänä, vaikkei laittaisikaan valoja päälle eikä voi enempää kiristää tai lähtee laakerit. Huomaa kyllä kun luistaa, koska silloin kierrokset tippuu mittarissa kaasua painaessa.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Se johtuu siitä että laturi lähtee "päälle" ku saa herätevirran korkeemmilla kierroksilla.Verkku kirjoitti:Laturin valo syttyy aina kun lyöt käymää ja sammuu ku polkaset kaasua.
No eikai pari äärivaloa ja yhet lisäpitkät paljoa enempää rasita.Valmeksi kirjoitti:Jos tossa kasitonnisessa ei ole moniurahihnaa laturille niin ei paljoa kannata valoja lisätä. 6250,pissä ainakin on ihan normaali hihna ja luistaa melkolailla aina kylmänä, vaikkei laittaisikaan valoja päälle eikä voi enempää kiristää tai lähtee laakerit. Huomaa kyllä kun luistaa, koska silloin kierrokset tippuu mittarissa kaasua painaessa.
Volvomies on erimies.
- Ezmo
- Moderaattori
Kannattaa tarkistaa laturi ja ettei siivapyörät oo kulunut. Se on ihan normaalia, että heti starttauksen jälkeen kiekkamittari ei toimi oikein.Valmeksi kirjoitti:Jos tossa kasitonnisessa ei ole moniurahihnaa laturille niin ei paljoa kannata valoja lisätä. 6250,pissä ainakin on ihan normaali hihna ja luistaa melkolailla aina kylmänä, vaikkei laittaisikaan valoja päälle eikä voi enempää kiristää tai lähtee laakerit. Huomaa kyllä kun luistaa, koska silloin kierrokset tippuu mittarissa kaasua painaessa.
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Verkku
No kai minä ny sen tiän.RainBow_ kirjoitti:Se johtuu siitä että laturi lähtee "päälle" ku saa herätevirran korkeemmilla kierroksilla.Verkku kirjoitti:Laturin valo syttyy aina kun lyöt käymää ja sammuu ku polkaset kaasua.
- Mega
No ei kyllä luista jos on hihnat kunnossa ja siivapyöräValmeksi kirjoitti:Jos tossa kasitonnisessa ei ole moniurahihnaa laturille niin ei paljoa kannata valoja lisätä. 6250,pissä ainakin on ihan normaali hihna ja luistaa melkolailla aina kylmänä, vaikkei laittaisikaan valoja päälle eikä voi enempää kiristää tai lähtee laakerit. Huomaa kyllä kun luistaa, koska silloin kierrokset tippuu mittarissa kaasua painaessa.