Traktoreita/koneita
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Traktoreita/koneita
Noita näkee paljon "mopoauton korvikkeena". Kulkupuoli on 50km/h luokkaa. Polttoöljyllä saa ajaa, jos traktori luokitellaan moottorityökoneeksi, eli perässä on jokin työkone tms. Varminta on kuitenkin ajella dieselillä, niin ei kellään ole asian suhteen nokan koputtamista, kun traktori on ilmeisesti "huviajeluihin" tulossa.
-
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.
Juu huviajeluun, mutta kai sillä jotain pientä voi tehdäkkin. Ideana on kumminkin että ihan diisselillä ajelisin ettei tule sanominen, mutta hirvittää vaan jos täytyy maksaa naftaveroa.Neliveto kirjoitti:Noita näkee paljon "mopoauton korvikkeena". Kulkupuoli on 50km/h luokkaa. Polttoöljyllä saa ajaa, jos traktori luokitellaan moottorityökoneeksi, eli perässä on jokin työkone tms. Varminta on kuitenkin ajella dieselillä, niin ei kellään ole asian suhteen nokan koputtamista, kun traktori on ilmeisesti "huviajeluihin" tulossa.
- sliksi_
En oo löytäny suomesta oikeen laista tarrasarjaa Ja mitat on 770x570x1800 et en tie mite lähel on japan mittoja, ton levysinä ainaki saa japoja.Neliveto kirjoitti: Ja Sliksillä hieno nelitonninen, tarrasarjaa huutaa vielä.
On todella hyvän oloinen ja huulilevyä myöten viimeistelty tuo takakauha. Otitko Japan kauhasta mitat ja niiden perusteilla teit?
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Meillä tuli 1185 tuntia mittariin.urakkamies kirjoitti:Se nyt on tuollainen työltä säästetty, ikinä ei ole ollut maatalouskäytössä. Kohta taitaa tulla 1600 tuntia mittariin.
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
Juu kulkupuoli on tosiaan viitisenkympin luokkaa. Dieselillä voit ajaa ihan rauhassa ilman sanomista. Yleensä noi vanhemmat natikat on vähä huonos kunnos, kute toi mun oma oli. Hytti tehtii aikalailla uusiks ja kaikki valot ym. laitettiin suht kondikseen.JTJcrafter kirjoitti:Juu huviajeluun, mutta kai sillä jotain pientä voi tehdäkkin. Ideana on kumminkin että ihan diisselillä ajelisin ettei tule sanominen, mutta hirvittää vaan jos täytyy maksaa naftaveroa.Neliveto kirjoitti:Noita näkee paljon "mopoauton korvikkeena". Kulkupuoli on 50km/h luokkaa. Polttoöljyllä saa ajaa, jos traktori luokitellaan moottorityökoneeksi, eli perässä on jokin työkone tms. Varminta on kuitenkin ajella dieselillä, niin ei kellään ole asian suhteen nokan koputtamista, kun traktori on ilmeisesti "huviajeluihin" tulossa.
Jos toi 4k on suurinpiirtein hintakatto, niin itse varmaan kattelisin tätä: http://www.nettikone.com/international/475/1426461
Se on jämpti niin!
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Fjoorti.
Viimeksi muokannut Simppa, 12.09.2015 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tuota kattelin ite kans mutta jotenkin semmonen nounou mulle . Ei mulla sillä ulkonäöllä niin väliä kunha hytissä viihtyy. Pystykkö laittaa kuvaa siittä sun natikasta?AkStunt80 kirjoitti:Juu kulkupuoli on tosiaan viitisenkympin luokkaa. Dieselillä voit ajaa ihan rauhassa ilman sanomista. Yleensä noi vanhemmat natikat on vähä huonos kunnos, kute toi mun oma oli. Hytti tehtii aikalailla uusiks ja kaikki valot ym. laitettiin suht kondikseen.JTJcrafter kirjoitti:Juu huviajeluun, mutta kai sillä jotain pientä voi tehdäkkin. Ideana on kumminkin että ihan diisselillä ajelisin ettei tule sanominen, mutta hirvittää vaan jos täytyy maksaa naftaveroa.Neliveto kirjoitti:Noita näkee paljon "mopoauton korvikkeena". Kulkupuoli on 50km/h luokkaa. Polttoöljyllä saa ajaa, jos traktori luokitellaan moottorityökoneeksi, eli perässä on jokin työkone tms. Varminta on kuitenkin ajella dieselillä, niin ei kellään ole asian suhteen nokan koputtamista, kun traktori on ilmeisesti "huviajeluihin" tulossa.
Jos toi 4k on suurinpiirtein hintakatto, niin itse varmaan kattelisin tätä: http://www.nettikone.com/international/475/1426461
-
HUHUHUHU Harvinaisen komia kuva. On muuten sama vehje jostai pistin kesällä kuvan.
Kaivuu&Muokkaus Raitamäen?
-
kyllä.Maattanee kirjoitti:Kaivuu&Muokkaus Raitamäen?
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
Kyllä meno loppu tohon, turbon akseli meni kuulemma poikki. Kuulu vaan semmone vaivane tumppaus ja sit alko tulee valkosta iha kunnolla. Kyllä sen tiesi ettei toi kestä ku kuunteli miten se kiersi ku oli puolesvälis
Se on jämpti niin!
-
Massikkaan laitoin syylärin paikkaus ainetta. Saa nähä auttaako ollenkaan vai joutuuko ostaa uuden syylärin.
MF 565 vm.79
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
- Mega
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
On tuossa paljo pienempi kulutus mitä kasessa tai ssinä ännässä mitä joskus oli 163n d ja on kyllä paska tuo vaiheloota ja sehän on pcMaon^ kirjoitti:Eikos teillä viimevuonna ollu se kase kokeilus? Itsestä se kase parempi. Kun meillä oli 200 nyssy kans kokeilla ja ei hirveesti säväyttänyt ainakaan kulutukseltaan. Kase oli 160 eli molemmat samankokosia. Mutta nyykkärillä menee nuo mallinumerot lisäteholla olevan tehon mukaan joka on sekin ihan turha paska kun ei sitten saa päälle kun tarviisi ja sitten niittokoneen edes kokoajan pääl. . Sitten kun sen saa napista päälle niin sitten siitäki on jotain hyötyä.Mega kirjoitti:Koeajossa ja eile tuli 50hAkStunt80 kirjoitti:Onko toi nyykkäri teijän, vai iha uus koeajossa? Paljos tunteja mittarissa? Helvetin nätti kyllä ettei siinä
-
Casessa se ajovipu on mielestäni paljon parempi. Ja en tiiä oliko siinä yhessä 7.200 nyyssyssä joku ropleema, mutta se söi ureaa kun perkele, meidän case vie ureaa puolet vähemmän. Ja en tiiä onko niissä edes ero, mutta casen portaaton toimii paremmin kun hollannin. Ja jos ulkonäollä on merkitystä niin case on hienompi. Mutta loppujen lopuksi on niin pitkälti samoja paskoja, niin ei taida olla mitään merkitystä kumpi.
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
Mites nuo portaattomat on toiminu ku isäntäki vähän havittelee semmosta ite oon tykänny ajaa mitä on ollu kokeilussaMatias98 kirjoitti:Casessa se ajovipu on mielestäni paljon parempi. Ja en tiiä oliko siinä yhessä 7.200 nyyssyssä joku ropleema, mutta se söi ureaa kun perkele, meidän case vie ureaa puolet vähemmän. Ja en tiiä onko niissä edes ero, mutta casen portaaton toimii paremmin kun hollannin. Ja jos ulkonäollä on merkitystä niin case on hienompi. Mutta loppujen lopuksi on niin pitkälti samoja paskoja, niin ei taida olla mitään merkitystä kumpi.
Kiitos RAPE
-
Hyvin tuo on ainakin vielä toiminu. Ainoo vain, että vieläkään ole kunnolla tottunu siihen, että se ei liiku ollenkaan jos ei polje kaasua, tai siis ajopoljinta Tie ajossa cvx ei ehkä ole paras mahollinen, mutta esim. perhosen kanssa aivan ehoton.
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Kielet: englanti,suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Sampoon laitettiin ohjaamo.
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Katos vaan, olin muutama vuosi sitten mukana tekemässä samanlaista toimenpidettä 80-luvun alkupuolelta olevaan viissataseen. Hytti nostettiin paikalleen Hakki Souvarilla.
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Sattuisko kukaan tietämään, että saako jostakin ostettua jäähyttäjän eteen semmosta kaihdinta? 359:iin pitäis semmosen saaha nii rupeais hipomaan täydellisyyttä.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
Jostakin kankaasta yms. mikä helposti taittuu ni semmosesta tekee. Jos ostamaan meet ni varmaa melko arvokas.
Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Nonii! Ihan komian näkonen peli!