Jäähdyttimien takia nii jumalattoman korkea. Uusissa caseissa parempi näkyvyys ek hommiin. Ja ainakin itestä paree käsinoja.Ezmo kirjoitti:Eikö ne matalanokkaset lopetettu muutamia vuosia sitten. T7.185 oli ainakin kauhean korkia keulanen.
Tilan uusin ostos
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Tilan uusin ostos
Voorumin kovin deutzimies.
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mittaristo vääräs paikkaa.Maon^ kirjoitti:Jäähdyttimien takia nii jumalattoman korkea. Uusissa caseissa parempi näkyvyys ek hommiin. Ja ainakin itestä paree käsinoja.Ezmo kirjoitti:Eikö ne matalanokkaset lopetettu muutamia vuosia sitten. T7.185 oli ainakin kauhean korkia keulanen.
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Tommosen ostin tänään ja hain kans pihaan.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tuohon nyykkäri hommaan vielä, että isoimmassa t6 nyykkärissä eli 6.165 on matala nokka ja kutoskone, loput T6 onki sitte neljä mukisia.
Ja ettei ihan ooteeksi mene, ja vaikka olen jo varmaan asian kertonu, niin uusin "ostos" on Case Ih Puma CVX 230 oikeastaan kaikilla herkuilla.
Ja ettei ihan ooteeksi mene, ja vaikka olen jo varmaan asian kertonu, niin uusin "ostos" on Case Ih Puma CVX 230 oikeastaan kaikilla herkuilla.
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ainakain naapurin 150 Maxumissa on helvetin iso nokka etukuormain töihin. Itte ajanu sillä paalia ja kironnu sen maan rakoon. Joku asiantuntija voi sanoa mitä nyykkärin mallia se vastaa. Vuosimalli on siinä 06-08.Maon^ kirjoitti:Jäähdyttimien takia nii jumalattoman korkea. Uusissa caseissa parempi näkyvyys ek hommiin. Ja ainakin itestä paree käsinoja.Ezmo kirjoitti:Eikö ne matalanokkaset lopetettu muutamia vuosia sitten. T7.185 oli ainakin kauhean korkia keulanen.
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Lähettiläs
Tämmöne peli, kohta taitaa olla piha täynnä hakkureita. http://www.nettikone.com/tt/farmi-laikkahakkuri/1336387
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Komia on ja mahtuu vähä enemmän tavaraaki ku siihen vanhaan. :]
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Juu, oli tuo aivan pakko ostos kun tuossa kauempanakin on yks suuri lenkki autotietä mitä pitäis hiekottaa niin sillä vanhalla sai ajaa koko ajan edes takas kodin väliä täyttämäs hiekoitinta.. Nyt pitäis päästä koko lenkki jo ympäri.Kasitonni kirjoitti:Komia on ja mahtuu vähä enemmän tavaraaki ku siihen vanhaan. :]
Meinaatteko kesällä levittää suolaa sillä vanhalla vielä? Meilläki oli 1-akselinen hiekotin mutta myytiin about 5 vuotta sitte. Uudelle raktorille täytyy sitte jotain aurailtavaa kehitellä.
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- maajusssiiii
- Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kuinka paljon tollaseen 2 akseliseen hiekotinvaunuun saa tavaraa kyytiin? Ite tuli viime talvena vedettyä 1 akselista vaunua johon meni 8m3.
FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV
My name is Madness
And I'm the light you need in darkness
Jussin fs17 konepaja
Lataa tästä... |
- sutki
- Moderaattori
Kumpaa muuten käytätte sepeliä vai hiekkaa?
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Matias
En tiiä, just tehtiin siihe iso remontti.. Kaikki ruosteet pois jne.. Kesällä vähän vielä jatketaaan ku muutamat kohdat jäi vähän hunoiks ku talvi tuli ni kerenny tekee kunnolla.. Mutta eiköhän suolauksiakin tuu.Kasitonni kirjoitti:Meinaatteko kesällä levittää suolaa sillä vanhalla vielä? Meilläki oli 1-akselinen hiekotin mutta myytiin about 5 vuotta sitte. Uudelle raktorille täytyy sitte jotain aurailtavaa kehitellä.
9000 litraa on ilmoitettu tuon tilavuudeks. Se on tietty laitoihin asti sitten että eiköhän sitä enemmän ku heittää laitojen ylitse. Mitä ny muutenkin kattelin ku oli tuo tuossa peräkärryn vieressä niin ei paljoo lavoissa koko eroja ole.maajusssiiii kirjoitti:Kuinka paljon tollaseen 2 akseliseen hiekotinvaunuun saa tavaraa kyytiin? Ite tuli viime talvena vedettyä 1 akselista vaunua johon meni 8m3.
Sepeliä ollaan nyt käytetty. Hiekkaakin pitäis tulla niin sitäkin sitten. Eli molempia.sutki kirjoitti:Kumpaa muuten käytätte sepeliä vai hiekkaa?
Meille jäi hallin perälle varmaan pari kasettiautollista sepeliä, mutta sitä o hyvä heitellä omalle pihalle.
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Matias
Haha.. Ukko ajo meille just perjantaina monta kuormaa lisää tavaraa..Kasitonni kirjoitti:Meille jäi hallin perälle varmaan pari kasettiautollista sepeliä, mutta sitä o hyvä heitellä omalle pihalle.
On tuo myös siitä hyvä et voidaan suorittaa myös kesäl teiden parannushiekoituksia ""matonvetoa""
ja jarrut löytyy kans kaikissa neljästä pyörästä.
Tommosella vois olla kätevä vetää mattoa, isäntä veti joskus Kaanialla sähköjohot alas ku veti mattoa..
Mutta taitaa mennä jo OTn puolelle.
Mutta taitaa mennä jo OTn puolelle.
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
Leppä 255 linko hommattiin tänään.
Windows 10, i5 3570k 4.2 Ghz, Gtx 970 G1, 8GB ram, 1TB HDD, 120GB HyperX ssd.
- Matias
Vähän reilu viikko sitten tuli massikkaan uusi aura, kun ei sillä U-auralla mitään maanteitä hoideta.. Tai pystyy mutta huono siihen, kun ei vallia tee/ heitä samalla tavalla ja jousitettu terä hakkaa ja pomputtaa niin tekee epäsiistiä jälkeä kovassa vauhissa.. Toki se vielä myös talossa on ja tarvitaan paikoitellen muualla myös.
Mut muutama kuva.
Mut muutama kuva.
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: vammas king
Toivottavasti tänätalven pääsee auraa viel koittamaa.
- Matias
4-5 reissua tuolla on jo ajettu..Vammas king kirjoitti:Toivottavasti tänätalven pääsee auraa viel koittamaa.
-
Onko tuo hydraulisella vai mekaanisella laukasulaitteella? Fmg?
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Onko jo hyviä käyttökokemuksia? Oon tässä miettiny että tuommone vois olla aika järkevä ostos jos pitäs yksittäisiä puita joistai hevonkuusesta asti tuua tien varteen. Eikä nuo juontokourat oo vissii hinnan kiroissa.Maankääntäjä kirjoitti:Tommosen ostin tänään ja hain kans pihaan.
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Noita juontokouria on vaan harvemmin myynnissä ja hinta tonnin ja vähän päälle. Oon mää nyt tolla vast joku kymmenen kuutiota ajanu. Ihan hyvä tommonen on pieniin puiden ajoihin. Sivukääntösylinteri kyllä aika pakollinen.
- HolsetPower
- Kielet: Suomi englanti
Sivu kääntö on juu ehoton ainaki viijatin kanssa ja jos lohot riittää nii hytraulinen työntövarsi on kanssa aika hyvä varsinkin jos joutuu tekemää vähänkää korkeampia pinoja.
-
- Kunniakäyttäjä
Meillä on mplifti jatkeena nii saa mukavat kasat tehä.Maankääntäjä kirjoitti:Noita juontokouria on vaan harvemmin myynnissä ja hinta tonnin ja vähän päälle. Oon mää nyt tolla vast joku kymmenen kuutiota ajanu. Ihan hyvä tommonen on pieniin puiden ajoihin. Sivukääntösylinteri kyllä aika pakollinen.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO