Vain yksi on kaikkien edellä, vain yksi on ylitse muiden.Massikkamies390 kirjoitti:Mikäköhän noisa valmetin p@skoissa niin hienoa voi olla?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Vain yksi on kaikkien edellä, vain yksi on ylitse muiden.Massikkamies390 kirjoitti:Mikäköhän noisa valmetin p@skoissa niin hienoa voi olla?
Perusteluja kehään.. Ihan btw Voortissa oli ns. portaaton jo 60-luvulla, oliko valmetissa?! Ei...Ohtonen kirjoitti:Vain yksi on kaikkien edellä, vain yksi on ylitse muiden.Massikkamies390 kirjoitti:Mikäköhän noisa valmetin p@skoissa niin hienoa voi olla?
Siis 20 000 traktorista ei oo todellakaan paljo, jos sillä oikeen töitä tekee. Ja uutena ne valtrathan on just niitä halvimpia.Synchron kirjoitti:Oot sieki... Kuka vittu ostaa 20k valtran tuosta nuan!? (Rikkahat veloos olijat)
Läpällä.fordmies4610 kirjoitti:Perusteluja kehään.. Ihan btw Voortissa oli ns. portaaton jo 60-luvulla, oliko valmetissa?! Ei...Ohtonen kirjoitti:Vain yksi on kaikkien edellä, vain yksi on ylitse muiden.Massikkamies390 kirjoitti:Mikäköhän noisa valmetin p@skoissa niin hienoa voi olla?
Jep.MattiI kirjoitti:Siis 20 000 traktorista ei oo todellakaan paljo, jos sillä oikeen töitä tekee. Ja uutena ne valtrathan on just niitä halvimpia.Synchron kirjoitti:Oot sieki... Kuka vittu ostaa 20k valtran tuosta nuan!? (Rikkahat veloos olijat)
Eikös noi valtrat ole vähän käytettynäkin samoissa hinnoissa kuin muutkin. 20k onki niin hirveä summa koneesta joka tulee aika varmasti tienaamaan hintasa takaisin, eri asia semmonen tilanne kuten naapurilla että osti likemmäksi 30k nyykkärin pihatraktoriksi.MattiI kirjoitti:Siis 20 000 traktorista ei oo todellakaan paljo, jos sillä oikeen töitä tekee. Ja uutena ne valtrathan on just niitä halvimpia.Synchron kirjoitti:Oot sieki... Kuka vittu ostaa 20k valtran tuosta nuan!? (Rikkahat veloos olijat)
Kaikki on pojat suhteellista, eikä se tarkota ees, että jos osta 20 000€ Valmetin, että ottaa velekaa. Ja tiiä sitet kuinka kauan menee jos lyhentää lainaansa minimierissä.Koppinen kirjoitti:Ja tarkottaako se et jos jos ostaa 20 000 tonnin Valmetin että on kauheet velat???Ja tuollaseen 20 000 raktori lainan maksuun ei kyllä kovin kauaan mee.
Mitä tarkotat tolla ns portaattomalla?fordmies4610 kirjoitti:Perusteluja kehään.. Ihan btw Voortissa oli ns. portaaton jo 60-luvulla, oliko valmetissa?! Ei...Ohtonen kirjoitti:Vain yksi on kaikkien edellä, vain yksi on ylitse muiden.Massikkamies390 kirjoitti:Mikäköhän noisa valmetin p@skoissa niin hienoa voi olla?
Joo mut mukavuus on sitten taas eri asia, kyllä mä ennemmin pihallenni tuon fentin ottasin ku 10 fiiattia.Neliveto kirjoitti:Ei sen koneen mikään 150 000e porvarifentti tartte olla kuten tuo minkä linkkasit. Silläkin hinnalla saa vaikka minkälaista konekalustoa. Naapuripitäjässä yhdellä tilalla kymmenkunta erikokoista Fiiattia timanteista grandeihin ja hyvin hommat hoituu. Puimureitakin on yhden ison sijasta neljä tyyliin viissatasta sampoa kun kuskejakin piisaa
No joo, itekki tykkään että MF 6255 Dyna-4 on mukavampi kuskin paikka ku esimerkiks Valtra 900. Mutta en tiiä miks, nii Valtralla silti mieluummin ajan, vaikkei ohjaamossa nii mukava ja tilava ookkaa.Massikkamies390 kirjoitti:Kun verrataan vaikka 5435 ja A93, Aakkonen on kalliimpi kuin Massikka,
Massikka on kaikenlisäksi parempi, Siinä on ajateltu vähän kuskin puoltakin.
Lopetataan mun puolesta tää väittely menee jo pahaksi OT:ksi.
Ykkösis olis ollu myynnis 5900€ kasikakkonen 1690.valtravalmet kirjoitti:Nonii lopettakaas pojat jo.![]()
http://www.nettikone.com/david-brown/15 ... ft/1240711
Tosta, kermane hinta vaan.
Pisti silmään kans se ilmotus kun äsken selasin lehden nopiaa läpitte. Ylijäämätuote näyttää mainostavan tällä hetkellä vain kelkkoja, pari viikkoa sitten oli foordejakin ainakin kolme kappaletta.urakkamies kirjoitti:Ykkösis olis ollu myynnis 5900€ kasikakkonen 1690.valtravalmet kirjoitti:Nonii lopettakaas pojat jo.![]()
http://www.nettikone.com/david-brown/15 ... ft/1240711
Tosta, kermane hinta vaan.
Korpraalihan tuo.sutki kirjoitti:Kaivulaitteen perusteella kyllä, kun on sivusiirto ja tukijalat jotka tulee suoraan alas.
Jo tehtaalta tullessaan nii kuluneet vaihteensiirtäjät että vaihteet vaihtu itekseen ja ollu ees nykäsyä kun kytkinluisti.davidb kirjoitti:Mitä tarkotat tolla ns portaattomalla?fordmies4610 kirjoitti:erusteluja kehään.. Ihan btw Voortissa oli ns. portaaton jo 60-luvulla, oliko valmetissa?! Ei...
Ei Foorttilla portaatonta laatikkoa ollu, jos SOS laatikkoa tarkotat. Sehän on powersifti ja niitä oli myös esim. Jontikalla siihen aikaan. Paitsi, että mitenkäs se muunninlaatikolla oleva Majori toimii. Niitähän on ollut Suomessa parikappaletta, joista ainakin yksi neliveto. Nelikko oli myynnissä joku vuosi sitten ja yks takaveto on Kouvolan suunnalla.Massey_man kirjoitti:Jo tehtaalta tullessaan nii kuluneet vaihteensiirtäjät että vaihteet vaihtu itekseen ja ollu ees nykäsyä kun kytkinluisti.davidb kirjoitti:Mitä tarkotat tolla ns portaattomalla?fordmies4610 kirjoitti:erusteluja kehään.. Ihan btw Voortissa oli ns. portaaton jo 60-luvulla, oliko valmetissa?! Ei...