Meillä kaikki maanajot ynnämuut "seka-ajot" hoijetaa tuolla RKP 110 käryllä, veturina nyt on mikä sattuu oleen joute. Lietteen siirrot etäkaivoille tehään toistaseks tuolla 15m3 Kimadanilla jossa on pumppukuormain ja letkulevitin, samalla kärryllä myös levitetään. Normaalisti sitä vejetää Fergulla sen nopeude ja jousituksien takia, joskus sitte Fentillä vejetää. Vilijan ja rehunajot hoijetaa tuolla WS170 Tuhtilla, missä on sitte rehun ja vilija-ajoo omat lavata. Rehulavalle menee se 45m3 tavaraa ja siihe sen omaa kasettii se 22m3 vilijaa/haketta. Sitte jos jostaki syystä jouvutaa ostaa rehua nii ne hajetaa tuolla Tuhtilla ku lavalle mahtuu jotaki ja kunno renkaat nii tohtii hinata pitempiämatkoja täysiä. Sitte tuolla ajetaa paaleja joskus ja apulantasäkkejä pelolle. Sitte meillä on myös tuo FM14 Volovo jossa on 32m3 lava, sillä ajetaa sitte vilijaa vähä kauvempaa. Siihe nyt talaven aikana pitäs tulla 25m3 lietepytty ja 9m pitkä pumppukuormain. Se menee sitte Vredo porukalle kesäks lietteesiirtoo, ja tarkotus ois vissii sitte siirtää sillä pelolle ja levittää tuolla Kimadanilla. Talavella lietteensiirrot ois tarkotus hoitaa tuolla.

Kertokaaha te muutki!
