Juu kerranki.Maankääntäjä kirjoitti:Yrittäminen palkittiin.

Juu kerranki.Maankääntäjä kirjoitti:Yrittäminen palkittiin.
Vaa 5 metrine... Ihme ettei isäntä leviämpä ottannunna, kyl tuollaki kerkiää.XarioN kirjoitti:Kuinka levee? Millä meinaatte vetää?Olikos teillä ihan vaan viljatila?
On sitte V*ttumaisin laite mitä oon koskaa käyttäny...RainBow_ kirjoitti:Nauhahiomakone.
No sitten et osaa käyttää sitä. Makso muuten vaan 50e, ainut miinus vaa että moottori ei toimi.Suomi mies kirjoitti:On sitte V*ttumaisin laite mitä oon koskaa käyttäny...RainBow_ kirjoitti:Nauhahiomakone.
![]() | Lataa tästä... |
Mitähän pahaa nauhahiomakonees on?RainBow_ kirjoitti:No sitten et osaa käyttää sitä. Makso muuten vaan 50e, ainut miinus vaa että moottori ei toimi.Suomi mies kirjoitti:On sitte V*ttumaisin laite mitä oon koskaa käyttäny...RainBow_ kirjoitti:Nauhahiomakone.
No ainakin just oikee kone tulee horscin eteen.Koozzi kirjoitti:Vaa 5 metrine... Ihme ettei isäntä leviämpä ottannunna, kyl tuollaki kerkiää.XarioN kirjoitti:Kuinka levee? Millä meinaatte vetää?Olikos teillä ihan vaan viljatila?
Meitil on kotieläintila, lihasikoja kasvatellaan nääs juu.
Veturiks männöö JD 6930 (225hv, 902nm)
Jep.Matias98 kirjoitti:No ainakin just oikee kone tulee horscin eteen.Koozzi kirjoitti:Vaa 5 metrine... Ihme ettei isäntä leviämpä ottannunna, kyl tuollaki kerkiää. Meitil on kotieläintila, lihasikoja kasvatellaan nääs juu.XarioN kirjoitti:Kuinka levee? Millä meinaatte vetää?Olikos teillä ihan vaan viljatila?
Veturiks männöö JD 6930 (225hv, 902nm)
Meinaakkos kuiteski johtopyörää ja vetoratast.maon kirjoitti:Kaivurin tela ketjut. Veto pyörät, ja toisen puolen pääty rengas
Mitäs raktoreita teillä nyt on? On muutes hieno peli tuo T153.latexxiino kirjoitti:Valtra T153 etukuormaajalla. ei ole vielä omakohtaista kokemusta kun ei suolahdesta vielä ole tullut sitä haettua. Arvioitu valmistumisaika oli loppukuusta.
Ai että sillä taitaa olla sitte enempi pikkuveljiä ku Isoveljiä?latexxiino kirjoitti:Kuormaaja traktorina on 705 ja 6400 tilalle tulee tuo t153. tilalta löytyy myös viiskuusvitonen
No joo kun ei tullut sana mieleen.Meikäläine kirjoitti:Meinaakkos kuiteski johtopyörää ja vetoratast.maon kirjoitti:Kaivurin tela ketjut. Veto pyörät, ja toisen puolen pääty rengas