Motokuski kirjoitti:Itekki tullu kuuspäivästä ajettua täs melkei koko talvi. Nyt varmaan viikon-kahen sisällä jää koneet pois mehtästä kun tuo kelirikkoaika tulee. Ehtii sopivasti itte olemaan sitte kotona pellolla tuon kelirikon aikana. Ja jos saisin tuon oman polttopuuhommanki taas tältä keväältä tehtyä, niin pääsis myyntipuuhiin.
Meillä töissä vaihetu letkuja jo etukäteen esim. kun kone on hallilla käymässä, niin todennäkösemmin ei tarvii sitten mehtässä kovalla pakkasella niitä tapella, esim tuossa Valmetin 350 kourassa kun syöttörullin letkut näin esimerkkinä on aika vittumaiset vaihtaa, jos on enempi pakkasta.
Toi kyseine kaveri mikä ton koneen omistaa ei siis toi kuski ni se on sellai vähä huoleton veikko ku tilaa lisää polttoainetta siin vaihees ku on loppu ja sama hyd öljy kaa sano 2litraa saavansa tänää tynnyrist ku loppu ja uutta ei tilatukkaa

Joutuu kuski ettii öljynsä maailmoilt. Harmittaa iha toisen puolest ku kuski on mukava kaveri ja tunnolline ni sitte toi kenen toi kone on ni kehtaa viel vähennellä omia päitte viikonki työt palkast pois. Ja maksaa vaa niist tunnit ku kone käy työkierroksil

. Ni sii palkka jää aika pieneks ku joka päivä tekee remonttia yms. Ja vaihtoehtoja ei oo jos et tyydy saat lähtee talosta. Eikä sil oo varaa ostella letkuja ni paljoo. Tekee se mitä tahansa ni aina se tippuu jaloillee

.