PTO työskentelyssä h*lvetin hyvä! Ja portaaton muutenkin mukava ajaa.
 Miinusta vaan ettei meinaa saaha talvella oikeen käyntiin, ku päästöjä alennettu eri konstein...
 Miinusta vaan ettei meinaa saaha talvella oikeen käyntiin, ku päästöjä alennettu eri konstein... Miinusta vaan ettei meinaa saaha talvella oikeen käyntiin, ku päästöjä alennettu eri konstein...
 Miinusta vaan ettei meinaa saaha talvella oikeen käyntiin, ku päästöjä alennettu eri konstein...

Sama merkki mutta, malli on 6230 primium. Kyllä jontikka on käteen käypänen miun ja isäkän mielestä.Valtra T 170 kirjoitti:Tämä!Olis ittelläki ollu aivan samat perustelut!maatila kirjoitti:Johndeere 6320se
+Suunnanvaihto ilman kytkintä ja täysmekaanine aakkosvaihteisto ja varmasti löytyy sopiva vaihde joka hommalle.
+Vivut kaikki hyvin ulottuvilla ilman turhia kurotteluja.
+Etukuormaimen vipu sijoitettu hyvin saa pitää kättä käsinojalla tedessä kuormaus työtä.
+Näkyvyys hyvä joka puolelle.
+Tuuletus ikkunat suunniteltu hyvin.
+Suht pieni kokonen ja ketterä kokoisekseen.
+Tasauspyörästön lukon päälle kytkentä lattiassa oleva nappula jota vaa polkasee nii lukot kytkeytyy päälle.
+Neliveto, jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
1- paskat kajarit ja mankka
 
   
   .
 .
Vähä viel pitää kertoo:Peluri4 kirjoitti:Kyllä mä sen tiiän, et tajunnu mitä meinasin.
Ihan näin konedatan mukaan tuo olis kyllä 6 pyttyne ja oot kyllä aikalailla sitä rattoria viritellä että olis 175hv jos vakiona 116.valamettipekka kirjoitti:New Holland TS110A Plus
Syyt:
50 loota
Nappivaihteet
Ketterä
175hv ja reilusti vääntöä
Turbo nelonen
Etuakselin jousitus
Suunnanvaihto ilman kytkintä

Ei toi ees oo paha, 59hv enemmä...Verkku kirjoitti:Ihan näin konedatan mukaan tuo olis kyllä 6 pyttyne ja oot kyllä aikalailla sitä rattoria viritellä että olis 175hv jos vakiona 116.valamettipekka kirjoitti:New Holland TS110A Plus
Syyt:
50 loota
Nappivaihteet
Ketterä
175hv ja reilusti vääntöä
Turbo nelonen
Etuakselin jousitus
Suunnanvaihto ilman kytkintä

Sää vekku et tiedä mistään mitää.. :DD Katos tuosta.Verkku kirjoitti:Ihan näin konedatan mukaan tuo olis kyllä 6 pyttyne ja oot kyllä aikalailla sitä rattoria viritellä että olis 175hv jos vakiona 116.valamettipekka kirjoitti:New Holland TS110A Plus
Syyt:
50 loota
Nappivaihteet
Ketterä
175hv ja reilusti vääntöä
Turbo nelonen
Etuakselin jousitus
Suunnanvaihto ilman kytkintä
 http://www.konedata.net/Traktorit/nh_tsa_Plus.htm TURBO4:nen.
 http://www.konedata.net/Traktorit/nh_tsa_Plus.htm TURBO4:nen.

Hä? Onhan näihin laitettu huonommat starttimoottorit ja virtaa säästävemmät, mutta miten se päästöihin vaikuttaa? Vai onko multa jääny jotaki kuulematta? :/Diesel Power kirjoitti:N142D
PTO työskentelyssä h*lvetin hyvä! Ja portaaton muutenkin mukava ajaa.Miinusta vaan ettei meinaa saaha talvella oikeen käyntiin, ku päästöjä alennettu eri konstein...


Jos on suht uus kone niin sillon siinä on SCR järjestelmä.TwiXi kirjoitti:Hä? Onhan näihin laitettu huonommat starttimoottorit ja virtaa säästävemmät, mutta miten se päästöihin vaikuttaa? Vai onko multa jääny jotaki kuulematta? :/Diesel Power kirjoitti:N142D
PTO työskentelyssä h*lvetin hyvä! Ja portaaton muutenkin mukava ajaa.Miinusta vaan ettei meinaa saaha talvella oikeen käyntiin, ku päästöjä alennettu eri konstein...
Portaaton joka liikkuu viiveellä. Minä sain ainaki ännän -10 ilma toikkaa käyntii

Emmää tiiä.TuiZk1 kirjoitti:Hä? Onhan näihin laitettu huonommat starttimoottorit ja virtaa säästävemmät, mutta miten se päästöihin vaikuttaa? Vai onko multa jääny jotaki kuulematta? :/Diesel Power kirjoitti:N142D
PTO työskentelyssä h*lvetin hyvä! Ja portaaton muutenkin mukava ajaa.Miinusta vaan ettei meinaa saaha talvella oikeen käyntiin, ku päästöjä alennettu eri konstein...
Portaaton joka liikkuu viiveellä. Minä sain ainaki ännän -10 ilma toikkaa käyntii
 Nokka-akseli viilattuna lähtee vähän paremmi käyntiin, kun ei kierrätä pakokaasuja takas koneeseen (tarkotuksena sillä ois varmaan ollu puhistaa pakokaasuja, mut so what), mut eipä sillä nyt kauhian suurta vaikutusta oo. Ei vaan jaksa pyörittää tarpeeks hyvin ja sit kun ei saa annettua happee käynnistäessä polkimella.. Mut muuta huonoo en oikeen tosta keksi sanoa, mitä nyt vetokoukun lukitus joskus jumittanu multapaskan takia, et se ei lukihekkaan kunnolla sitä ja sit putoilee koneet perästä.. Lautasmuokkarista pari letkua uusiks, onneks putos pellolla.
 Nokka-akseli viilattuna lähtee vähän paremmi käyntiin, kun ei kierrätä pakokaasuja takas koneeseen (tarkotuksena sillä ois varmaan ollu puhistaa pakokaasuja, mut so what), mut eipä sillä nyt kauhian suurta vaikutusta oo. Ei vaan jaksa pyörittää tarpeeks hyvin ja sit kun ei saa annettua happee käynnistäessä polkimella.. Mut muuta huonoo en oikeen tosta keksi sanoa, mitä nyt vetokoukun lukitus joskus jumittanu multapaskan takia, et se ei lukihekkaan kunnolla sitä ja sit putoilee koneet perästä.. Lautasmuokkarista pari letkua uusiks, onneks putos pellolla. 
